институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Диплом | Страниц: 107 | Год: 2007 | Размер: 138 кб. | Стоимость: 275 грн. | Смотреть | Купить

Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

Вступ 3
Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6
1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6
1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16
1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21
Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38
2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38
2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46
2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54
Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62
3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62
3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75
3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84
Висновок 96
Список використаних джерел 99
Додатки 104-107
Cмотрите также:
Організація праці персоналу підприємств готельного господарства (на прикладі будь-якого готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 6 1.1. Особливості та принципи організації праці у готельному господарстві 6 1.2. Форми і системи оплати праці 9 1.3. Підходи до оцінки ефективності організації праці у готельному господарстві 11 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛІ ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 14 2.1. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 14 2.2. Аналіз організації праці в обслуговуючих підрозділах 25 2.3. Оцінка ефективності організації праці 37 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ В ТОВ ГОТЕЛЬ "Назва" 41 3.1. Пропозиції щодо удосконалення режиму праці і відпочинку працівників готелю 41 3.2. Розробка програми удосконалення організації праці на плановий період 44 3.3. Оцінка ефективності запланованих заходів 51 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62

Організація праці на підприємстві, її форми та напрями

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації праці на підприємстві 5 1.1. Сутність організації праці на підприємстві 5 1.2. Механізм реалізації основних функцій заробітної плати 7 Розділ 2. Особливості організації праці на готельному підприємстві «Європа» 11 2.1. Форма організації праці в готелі «Європа» 11 2.2. Шляхи покращення форм організації роботи 18 Розділ 3. Напрямки удосконалення елементів організації праці на виробничому підприємстві 21 Висновки 24 Список використаної літератури 25

Економічні методи управління в готельному бізнесі

Вступ 3 1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5 1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5 1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11 1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13 2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26 2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30 Висновок 36 Використана література 38

Якість і культура обслуговування, впровадження нових форм організації праці на підприємствах готельного господарства (турфірми)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ, КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ У ГОТЕЛЯХ 5 1.1. Характеристика послуг обслуговування в готелях 5 1.2. Якість обслуговування в готелях 7 1.3. Культура обслуговування в готелях 10 1.4. Організація праці в готелях 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „Назва” 14 2.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту ВАТ „Назва” 14 2.2. Аналіз організації і стимулювання праці в готелі „Назва” 23 2.3. Організація обслуговування в готелі „Назва” 30 2.4. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 36 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, КУЛЬТУРОЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 41 3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 41 3.2. Рекомендації щодо подальшої роботи готелю „Назва” в сфері культури обслуговування 45 3.3. Покращення організації праці та стимулювання в готелі „Назва” 46 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51 ДОДАТКИ 53

Теоретичні основи організації оплати праці на підприємстві

Зміст: Вступ...............................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи організації оплати праці на підприємстві 1.1. Мотивація трудової діяльності........................................................4 1.2. Суть, функції та принципи організації оплати праці на підприємстві ..................................................................................................9 1.3. Державне регулювання оплати праці ...................................12 Розділ 2. Аналіз існуючого рівня організації оплати праці на підприємстві 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства....15 2.2. Організаційні основи оплати праці на підприємстві..........19 2.3. Оцінка ефективності форм і систем оплати праці на підприємстві..................................................................................................23 Розділ 3. Шляхи удосконалення організації оплати праці на підприємстві..................................................................................................27 Висновок......................................................................................................33 Список використаної літератури ..........................................................34 Додаток ........................................................................................................35

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3. 2 УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 2 3.1. Зарубіжний досвід оцінювання персоналу в готельному бізнесі 2 3.2. Проектування організаційної структури оцінювання персоналу 6 3.3. Розробка критеріїв і методів оцінювання персоналу на досліджуваному підприємстві 10 Список використаних джерел 17

Організація оплати праці на підприємстві

Зміст: Вступ ...................................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні основи організації оплати праці на підприємстві 1.1. Мотивація трудової діяльності ...........................................................4 1.2. Суть, функції та принципи організації оплати праці на підприємстві .....................................................................................................9 1.3. Державне регулювання оплати праці ......................................12 1.4. Шляхи удосконалення організації оплати праці на підприємстві .....................................................................................................15 Розділ 2. Калькулювання собівартості праці на ТОВ „Мода Люкс”..................................................................................................................22 Висновок ...........................................................................................................27 Список використаної літератури ...............................................................28

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Організація праці менеджерів в організації

Зміст Вступ 3 1. Маркетингові дослідження ринку 4 2.Обгрунтування виду діяльності та форми власності, розробка принципових положень і статуту 4 3. Розробка внутрішнього середовища підприємства 5 3.1 Розробка місії, цілей, задач та технології 5 3.2 Розробка організаційної та функціональної структури. 6 3.3 Розробка кадрової системи 7 3.4 Розробка виробничої системи 9 4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень. 14 5 Формування механізмів управління групами працівників на підприємстві та розробка пропозицій в організації та вдосконалення керівництва 16 6. Організація праці менеджерів в організації. 18 Висновки 19 Література 20

Особливості нормування праці у діючому готельному підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 5 1.1. Сутність нормування праці та його роль в організації праці 5 1.2. Нормативно-правова база нормування праці 10 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Фінансова характеристика готелю 16 2.2. Організаційна характеристика ТОВ готель "Назва" 25 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ КУРСОВОЇ РОБОТИ 28 3.1. Аналіз стану нормування праці в організації 28 3.2. Аналіз організації і нормування праці в готелі 32 3.3. Оцінка ефективності організації і нормування праці 40 РОЗДІЛ 4. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ДОСЛІДЖУВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44 4.1. Організаційно-економічний механізм удосконалення нормування праці 44 4.2. Покращення нормування праці в готелі 53 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62 Звітність