институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Індикативні ціни

Каталог пособий и учебных материалов | Ценообразование | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 14 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Індикативні ціни

Вступ 3
1. Індикативна ціна, як важливий інструмент регулювання ЗЕД 4
2. Індикативні ціни на деякі види продукції 7
Висновок 12
Список використаної літератури 13
Cмотрите также:
Ціноутворення

Вступ 3 1. Історичні аспекти ціноутворення 5 2.Суть і методологія процесу ціноутворення 7 3. Цінові методи формування цін 8 4.Загальна класифікація цін 11 Висновок 15 Література 17 Тести 18 1.”Часть кожного фактора виробництва у формуванні вартості визначається "граничним продуктом". Це затвердження належить 18 2. Яка з перелічених теорій не належить до теорій, що визначають цінність товару 18 2. Теорія порівняльних переваг 18 3. До маркетонгових методів належать всі зазначені методи крім 18 4.Тендерний метод є різновидом методу: 18 5. До якого методу встановлення цін відносятся ціни на коштовності? 18 6.До цін що діють у зовнішній торгівлі, відносят: 19 7.Різновидом оптових цін є: 19 8. Чим менш еластичний попит, тим: 19 9. Ціна - це 19 10. Чуттєвість покупців до змін цін буде нижчою, якщо 19 10. Індикативні ціни - це різновид: 20 11. Різновидом оптових цін є: 20 12. Демпінгова ціна - це ціна: 20 13. Обсяг витрат формують 20 15. Залежно від часу дії ціни бувають такі: 21 Практичні завдання 21-30

Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи дослідження ціни та ціноутворення 4 1.1.Особливості ціни як економічної категорії 4 1.2.Принципи формування ціни 6 Розділ 2. Стратегія формування ціни на підприємстві 11 2.1. Політика ціноутворення на підприємстві та інструменти її реалізації 11 2.2. Особливості формування ціни на підприємстві 14 Розділ 3. Формування та реалізація цінової політики на підприємстві 23 3.1.Загальна характеристика цінових стратегій основних конкурентів галузі 23 3.2. Вдосконалення процесу формування ціни на підприємстві ДУКАТ Лтд 28 Висновки 32 Список літератури 36 Додатки 38

Визначення ціни в залежності від витрат

Зміст 1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3 2. Етапи встановлення ціни 11 Література 16

Визначення ціни в залежності від витрат

Зміст 1. Визначення ціни в залежності від витрат. Різновид методу ціни на базі беззбитковості і забезпечення цільового прибутку 3 2. Етапи встановлення ціни 11 Література 16

Ціна та ціноутворення в галузі туризму

1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни 3 2. Методи державного регулювання цін 17 Задача 25 Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору. Література 26

Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»

ЗМІСТ 1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів в готелі 3 1.1 Поняття ціни в галузі туризма 3 1.2. Вплив факторів на ціноутворення. 5 1.3. Розробка ціни в туризмі. 7 2. Переговори про ціни 12 Задача 17 18 Собівартість виробу - 56 грн. Рентабельність - 25%, ставка акцизного збору - 30%, збутова націнка - 5 % відпускної ціни виробника. Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити процент торгівельної надбавки у роздрібній ціні. Список використаної літератури 19

Значення ціни

План 1. Значення ціни 2 2. Методи ціноутворення в туризмі. 3 3. Розрахунок ціни на туристичні послуги. 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14

Функції ціни

Вступ 4 1. Ціна: сутність та альтернативні погляди на неї 6 2. Функції ціни 16 3. Значення ціни в системі ринкових характеристик товару 23 Висновки 36 Список використаних джерел 38

Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів

Зміст 1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3 2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5 Література 19

Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів

Зміст 1. Метод встановлення ціни, орієнтованоі на ціни конкурентів 3 2. Види організованої торгівлі (біржова, через торгові доми) 5 Література 19