институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Курсовая | Страниц: 69 | Год: 2007 | Размер: 128 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Комерційна діяльність акціонерного підприємства та шляхи її удосконалення

Вступ 3
1. Теоретичні засади управління комерційною діяльністю підприємства 6
2. Аналіз комерційної діяльності ВАТ "__" 25
3. Господарські звязки підприємства з покупцями 46
4. Напрями вдосконалення комерційної діяльності ВАТ "__" 49
Висновки 56
Список використаної літератури 60
Додаток 1. Баланс ВАТ "__" 64
Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2005 рік 66
Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2005 р. ВАТ «__» 68
Cмотрите также:
Комерційна діяльність оптового торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП 3 1. Класифікація оптових торговельних підприємств 5 2. Організація збутової діяльності торговельного підприємства 12 3. Закупівельна діяльність торговельного підприємства 20 4. Економічна характеристика оптового підприємства ТД «Валенсія» 23 5.Особливості торговельно-технологічних процесів 27 6 Шляхи підвищення результативності комерційної діяльності ТД «Валенсія» 36 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 42 ДОДАТКИ

Фінансова діяльність акціонерних товариств

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності акціонерних товариств 4 1.1 Фінансова діяльність акціонерних товариств 4 1.2 Джерела формування фінансових ресурсів акціонерного товариства 5 1.3 Аналіз акціонерного капіталу українських компаній 9 2. Аналіз структури капіталу ВАТ „Сумимашбуд” 13 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 13 2.2 Оцінка ефективності формування та використання капіталу підприємства 15 2.3 Аналіз дивідендної політики підприємства 17 3. Шляхи покращення структури капіталу ВАТ „Сумимашбуд” 21 3.1 Шляхи удосконалення фінансової діяльності ВАТ 21 3.2 Методи та джерела збільшення статутного капіталу ВАТ „Сумимашбуд” 25 Висновки 28 Література 30 Додатки 32

Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства і шляхи її удосконалення ( на прикладі магазину «Велика Кишеня»)

ВСТУП 3 1. Теоретичні основи комерційної діяльності підприємства 5 2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 9 3. Напрямки здійснення комерційної діяльності 18 4. Аналіз стану закупівельної роботи на підприємстві 24 5. Оцінка ефективності комерційних угод 28 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 ДОДАТКИ 35

ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ

Залікові питання з предмета "Комерційна діяльність" в обсязі домашньої контрольної роботи № 1 для студентів заочного відділення, спеціальності "Комерційна діяльність

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

Звіт з практики управління персоналом

Вступ 3 1 Загальні положення 4 2 Аналіз діяльності підприємства 11 2.1 Аналіз внутрішнього розпорядку підприємства 11 2.2 Управління персоналом підприємства 15 2.3 Маркетингова і комерційна діяльність підприємства 16 3 Пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства 20 Висновок 27 Об’єктом практики є власне підприємство на ринку спортивних послуг, організаційно-виробнича діяльність та управлінська структура. Використана література 28

Теоретичні аспекти фінансової діяльності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності акціонерних товариств 4 1.1 Фінансова діяльність акціонерних товариств 4 1.2 Джерела формування фінансових ресурсів акціонерного товариства 6 1.3 Переваги акціонерної форми власності 12 2. Аналіз стану та перспектив розвитку акціонерного капіталу в Україні 20 2.1 Аналіз капіталу акціонерного товариства на прикладі ВАТ “Кюрюківська фабрика технічних паперів” 20 2.2 Аналіз акціонерного капіталу в Україні 22 3. Шляхи покращення структури капіталу акціонерних товариств 34 3.1 Шляхи удосконалення фінансової діяльності акціонерних товариств 34 3.2 Методи та джерела збільшення статутного капіталу акціонерних товариств 41 Висновки 44 Література 46 Додатки 48

Теоретичні аспекти фінансової діяльності

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності акціонерних товариств 4 1.1 Фінансова діяльність акціонерних товариств 4 1.2 Джерела формування фінансових ресурсів акціонерного товариства 6 1.3 Переваги акціонерної форми власності 12 2. Аналіз стану та перспектив розвитку акціонерного капіталу в Україні 20 2.1 Аналіз капіталу акціонерного товариства на прикладі ВАТ “Кюрюківська фабрика технічних паперів” 20 2.2 Аналіз акціонерного капіталу в Україні 22 3. Шляхи покращення структури капіталу акціонерних товариств 34 3.1 Шляхи удосконалення фінансової діяльності акціонерних товариств 34 3.2 Методи та джерела збільшення статутного капіталу акціонерних товариств 41 Висновки 44 Література 46 Додатки 48

Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині

ЗМІСТ І ВСТУП............................................................................................................... 3 1.1 Роль, задачі, функції і місце торгівлі в умовах ринкових відносин........ 3 1.2 Перспективи розвитку і особливості комерційної діяльності в умовах ринкових відносин....................................................................................... 7 1.3 Поняття про асортимент і його класифікація............................................ 10 ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА................................................................................... 16 2.1 Характеристика торгового підприємства.................................................. 16 2.2 Комерційна діяльність формування асортименту товарів в магазині та шляхи його удосконалення......................................................................... 21 2.2.1 Чинники, які впливають на формування асортименту........................... 21 2.2.2 Аналіз формування асортименту............................................................. 24 2.3 Договори поставки і їх зміст........................................................................ 31 2.4 Планування асортименту продукції........................................................... 35 2.5 структура асортименту товару.................................................................... 38 ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА............................................................................... 45 3.1 Фінансовий аналіз за звітний період.......................................................... 45 3.2 Висновки по фінансовому аналізу............................................................... 51 3.3 Свої пропозиції по удосконаленню комерційної діяльності формування асортименту товарів............................................................... 53 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................... 57 ДОДАТКИ.......................................................................................................... 59