институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Стратегія розвитку зеленого туризму в туристичній індустрії України (на прикладі конкретної туристичної фірми)

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Диплом | Страниц: 99 | Год: 2007 | Размер: 123 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Стратегія розвитку зеленого туризму в туристичній індустрії України (на прикладі конкретної туристичної фірми)

Вступ 3
Розділ І. Зелений туризм як різновид екологічного туризму 7
1.1. Поняття зеленого туризму, його особливості 7
1.2. Зелений туризм у країнах СНД, Європи, Америки 18
Розділ ІІ. Маршрути зеленого туризму в Київській області 31
2.1. Існуючі маршрути зеленого туризму 31
2.2. Економічні показники зеленого туризму 43
2.3. Перспективи розвитку зеленого туризму 50
Розділ ІІІ. Стратегія розвитку зеленого туризму в туристичній індустрії України на прикладі туристського підприємства “Світлана” 65
3.1. Загальна характеристика фірми „Світлана” 65
3.2. Аналіз комерційної діяльності підприємства 74
3.3. Економічний аналіз маршрутів 78
Висновки 90
Список використаної літератури 94
Додатки 96-99
Cмотрите также:
Особливості функціонування засобів розміщення в сучасній індустрії туризму

ВСТУП 3 Розділ 1. Загальна характеристика засобів розміщення в індустрії туризму 5 1.1. Визначення засобів розміщення туристів 5 1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 8 1.3. Розвиток засобів розміщення в Києві 13 Розділ 2. Функціонування туристичної бази "Воєводіно" 19 2.1. Дослідження номерного фонду та цінової політики туристичної бази "Воєводіно" 19 2.2. Характеристика спектру послуг туристичної бази 23 Розділ 3. Перспективи розвитку засобів розміщення в туристичній індустрії України 29 3.1. Проблеми функціонування засобів розміщення в Україні 29 3.2. Перспективи розвитку засобів розміщення в Україні 31 ВИСНОВКИ 34 Список використаної літератури 36

Інноваційні підходи до організації зеленого туризму в Україні підприємствами туристської індустрії України

АНОТАЦІЯ - 1 сторінка ANNOTATION. Innovative approaches of green tourism organization in Ukraine by the tourist industry enterprises of Ukraine - 1 сторінка ДОПОВІЛЬ - 6 сторінок РЕФЕРАТ - 2 сторінки РОЗДАТОЧНИЙ МАТЕРІАЛ - 10 сторінок Зміст: ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ 6 1.1. Поняття та характеристика зеленого туризму 6 1.2. Становлення зеленого туризму в Україні 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТУРИСТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ» ТА ДП «СКДП СТОЛИЦЯ-РЕГІОНИ» 33 2.1. Інноваційні аспекти організації зеленого туризму на туристичних підприємствах «Зелений гай» та ДП «СКДП Столиця-регіони» 33 2.2. Аналіз діяльності туристичних підприємств «Зелений гай» та ДП «СКДП Столиця-регіони» на ринку зеленого туризму 51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТУРИСТИЧНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ УКРАЇНИ 64 3.1. Удосконалення діяльності туристичних підприємств «Зелений гай» та ДП „СКДП Столиця-регіони” за рахунок використання інноваційних підходів до організації зеленого туризму 64 3.2. Перспективи розвитку зеленого туризму в Україні 83 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 95 ДОДАТКИ 100 Метою даної дипломної роботи є дослідження зеленого туризму, як інноваційного напрямку туристичної галузі України та пошуку інноваційних підходів до організації зеленого туризму в Україні підприємствами туристичної індустрії. Виходячи з поставленої мети, основними завданнями даної роботи є : - визначення поняття та характеристика зеленого туризму; - дослідження становлення зеленого туризму в Україні; - пошуку інноваційних підходів до організації зеленого туризму підприємствами туристичної індустрії України; - визначення зеленого туризму, як інноваційний напрямку розвитку туристичної галузі України; - аналізі інноваційних аспектів організації зеленого туризму; - аналізі діяльності підприємств туристичної індустрії, що надають послуги зеленого туризму; - визначенні проблем розвитку зеленого туризму в Україні; - обґрунтуванні перспектив розвитку зеленого туризму. Об’єктом дослідження є підприємства туристичної індустрії України: туристичне підприємство «Зелений гай» та ДП «СКДП Столиця-Регіони». Предметом дослідження виступають інноваційні підходи до організації зеленого туризму підприємствами туристичної індустрії України. Джерельною базою для написання даної роботи були використані підручники, статті, спеціалізовані періодичні видання, енциклопедії, джерела Інтернет, статистичні бюлетені, загалом було використано 51 джерело. Структурно дана робота складається з вступу, трьох основних розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Магістерська робота містить 106 сторінок, 13 таблиць, 5 рисунків, список літератури з 51 найменувань та 2 додатки. В дипломні роботі досліджена діяльність двох туристичних підприємств на ринку зеленого туризму. Досліджувані турпідприємства «Зелений гай» та ДП „СКДП Столиця-Регіони”, виступають на ринку туристичних послуг як туроператори. В ході реалізації проекту успішно впроваджуватимуться нові для сільської місцевості види послуг – зокрема приватні таксі, комп’ютерні послуги з виходом в Інтернет, сучасні засоби зв’язку. Розпочнеться об’єднання зусиль приватних господарств і власників окремих підприємств малого бізнесу. По вдосконаленню організації надання туристичних послуг розроблені рекомендації

Особливості адаптації персоналу на підприємствах зеленого туризму

Вступ 3 1. Основні напрямки розвитку екотуризму 8 1.1. Екотуризм як феномен ХХ століття 8 1.2. Державне регулювання зеленого туризму у Європі 18 1.3. Державне регулювання розвитку сільського туризму в Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях 28 2. Основні засади менеджменту сільського туризму 38 2.1. Законодавче регулювання сільського туризму в Україні 38 2.2. Управління персоналом на підприємствах сільського туризму 54 2.3. Маркетинг сільського туризму 67 3. Напрями вдосконалення діяльності зеленого туризму в Україні 78 3.1. Регіональні особливості зеленого туризму 78 3.2. Роль зеленого туризму у соціально-економічному розвитку регіонів 98 3.3. Основні напрями вдосконалення механізмів державного регулювання розвитку туристичної галузі України 101 Висновки 106 Література 111 Додаток 1. Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні 114 Додаток 2. Програма розвитку туризму в Івано-Франківській області на 2002-2010 роки 117 Додаток 3. Приватні садиби Прикарпаття 119 Метою даної роботи є узагальнення світового досвіду з розвитку зеленого туризму, а також вивчення сучасного стану, проблем та перспектив цього виду туризму в Україні в частині адаптації персоналу на підприємствах зеленого туризму.

Особливості організації маршрутів: сільського зеленого туризму

Вступ 3-4 1. Поняття сільського зеленого туризму та його становлення на Україні 5-7 1.1. Поняття сільського зеленого туризму 5-7 1.2. Становлення сільського зеленого туризму на Україні 7-9 2. Особливості організації маршрутів: сільського зеленого туризму 10-18 2.1. Особливості організації сільського зеленого туризму 10-18 2.2. Особливості організації маршруту сільського зеленого туризму на прикладі села Путілів Путілівського району 18-23 3. Проблеми та перспективи подальшого розвитку сільського зеленого туризму в Україні 25-29 Висновок 30-31 Список використаних джерел 32-32 Додатки 33-33

Інфраструктура туризму України

ВСТУП 3 1. ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ – ОСНОВА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Структура національної індустрії туризму 5 1.2. Фактори, що визначають розвиток національної індустрії туризму 14 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ 23 2.1. Аналіз кількісних та якісних показників національної туристичної галузі 23 2.2. Аналіз показників розвитку закладів розміщення 26 2.3. Аналіз показників розвитку малих туристичних підприємств 32 2.4. Аналіз розвитку транспортної інфраструктруи 36 3. НАПРЯМКИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В УКРАЇНІ 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика чинників якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.1. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.2. Чинники, які впливають на якість туру 10 1.1.1. Загальноекономічні чинники 11 1.1.2. Соціально-демографічні чинники 12 1.1.3. Чинники культурного порядку 13 1.1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 13 Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 16 2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 16 2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19 Розділ 3. Аналіз діяльності туристичної фірми по розробці турів 25 3.1. Загальна характеристика діяльності туристичної фірми 25 3.2. Аналіз розробки якісного туру 27 Розділ 4. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 30 4.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 30 4.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 33 ВИСНОВКИ 35 Список використаної літератури 37

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур

Вступ 3 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5 1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18 2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53 3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62 3.1. Планування туристського продукту 62 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81 Висновки 88 Список використаної літератури 97

КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (на прикладі ТОВ "Лазурний берег")"

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму в Україні 5 1.2. Фактори підвищення ефективності туризму 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ПІДВИЩЕННІ ДОХОДНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Лазурний берег" 18 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 29 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 41 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ЛАЗУРНИЙ БЕРЕГ” 48 3.1. Планування, маркетинг і збут туристських послуг 48 3.2. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 62 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури 70 Додатки 72

Особливості функціонування засобів розміщення в сучасній туристичній індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Поняття та розвиток засобів розміщення в сучасній
туристичної індустрії.........................................................................6
1.1. Поняття засобів розміщення туристів та їх класифікація..................6
1.2. Сучасний стан розвитку засобів розміщення в туристичній
індустрії України..................................................................................13
Розділ 2. Функціонування готельного комплексу
Славутич-Закарпаття .....................................................................19
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу..........19
2.2. Дослідження номерного фонду: конкурентні переваги....................20
2.3. Характеристика спектру послуг Комплексу......................................22
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку засобів розміщення
в сучасній туристичній індустрії України......................................25
3.1. Проблеми та песпективи готельного бізнесу в Україні....................25
3.2. Перспективи розвитку індивідуальних засобів розміщення
туристів в сільському екотуризмі........................................................31
Висновки............................................................................................................35
Список використаної літератури.....................................................................38


Інвестиційна діяльність туристичної індустрії

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Необхідність інвестування туристичної індустрії...........................5
1.1. Поняття залучення іноземних інвестицій в
економіку України................................................................................5
1.2. Роль іноземних інвестицій у розвитку економіки України...............7
Розділ 2. Стан розвитку туристичної індустрії в Україні...............................11
2.1. Рекреаційні ресурси України і їх економічна оцінка.......................11
2.2. Розвиток та розміщення рекреаційно-туристичного
комплексу України...............................................................................15
Розділ 3. Проблеми та перспективи інвестиційної діяльності
туристичної індустрії в Україні.........................................................19
3.1. Проблеми інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні.................................................................................19
3.2. Перспективи інвестиційної діяльності туристичної
індустрії в Україні..................................................................................23
Висновки................................................................................................................25
Список використаної літератури.........................................................................27
Додатки...................................................................................................................28