институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Внутрішній економічний механізм підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2007 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Внутрішній економічний механізм підприємства

Вступ 3
1. Внутрішня економічна діагностика. 4
2. Економічна діагностика підприємства. 5
2.1. Технічний рівень виробництва. 5
2.2. Динамізм виробничих потужностей підрозділів. 7
2.3. Оцінка рівня організації виробництва. 10
2.4. Оцінка організаційно-економічної структури підприємства. 13
Висновок 16
Список використаної літератури 17
Cмотрите также:
Внутрішній економічний механізм підприємств

1.Світовий досвід організації внутрішніх економічних відносин 3 2.Механізм стимулювання 10 Задача 6 12 Задача 16 13 Список літератури 14

ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ контрольна робота

Зміст 1. Економічний аналіз та його місце в системі економічних наук 2 2. Зовнішній та внутрішній економічний аналіз 6 Список використаної літератури 12

Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”

Зміст: Вступ............................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичні аспекти організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства................................................................... 5 1.1. Сутність і організація експортних операцій....................................5 1.2. Законодавча основа експортних операцій на Україні...................11 1.3. Основні тенденції експорту України та пріоритети зовнішньоекономічної політики..........................................................................14 Розділ 2. Організаційно-економічний механізм зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”..................................................20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства...........20 2.2. Організаційно-економічний механізм експортної діяльності підприємства..........................................................................................................28 2.3. Аналіз ефективності експортних операцій на підприємстві......34 Розділ 3. Вдосконалення організаційно-економічного механізму зовнішньоекономічної діяльності ВАТ „Житомирський маслозавод”.........37 3.1. Шляхи вдосконалення організаційно-економічного механізму експортної діяльності підприємства..................................................................37 3.2. Формування експортної стратегії підприємства.........................38 3.3. Розрахунок економічного ефекту від впроваджених заходів...41 Висновки і пропозиції.............................................................................45 Список використаної літератури............................................................48

Результат суспільного виробництва, сукупний продукт, валовий національний продукт, валовий внутрішній продукт, національний доход. Природа та генезис торгового капіталу, торговий прибуток, його джерело та механізм утворення

Зміст 1. Результати суспільного виробництва………………………………...3 2. Внутрішній валовий продукт…………………………………………..4 3. Національний дохід……………………………………………………...6 4.Природа та генезис торгового капіталу………………………………9 5.Джерела та механізм утворення торговельного прибутку………….11 Список використаної літератури……………………………………….13

ВНУТРІШНІ ПЛАНОВО-РОЗРАХУНКОВІ ЦІНИ НА ПРОДУКЦІЮ ОСНОВНИХ І ДОПОМІЖНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 1. Наукові основи внутрішнього економічного механізму та системи трансфертного ціноутворення в Україні 6 1.1. Внутрішній економічний механізм підприємства 6 1.2. Управління трансфертним ціноутворенням як складова сучасного менеджменту підприємства 8 1.3. Суть трансфертного ціноутворення та його функції 19 2. Розвиток внутрішніх економічних взаємовідносин та системи трансфертного ціноутворення на багатопрофільних підприємствах України на прикладі ВАТ «Назва» 22 2.1. Загальні відомості про підприємство 22 2.2. ВАТ «Назва» на ринку гірничо-шахтного обладнання 26 2.3. Управління трансфертним ціноутворенням на підприємстві 32 3. Формування механізму управління трансфертним ціноутворенням на підприємстві 38 Висновки 41 Література 43 Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» 46

Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок”

Зміст Вступ……………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні основи формування та використання прибутку 1.1. Економічний зміст поняття „прибуток” та стан розгляду в економічній літературі ……………………………………………………..…5 1.2. Економічний механізм визначення прибутку …………..….13 1.3. Оподаткування прибутку підприємства ……………….……21 1.4. Правові засади регулювання прибутку ……………………...30 Розділ 2. Діагностика економічного стану господарської діяльності ТОВ „Гудок” 2.1. Організаційно-правова характеристика ТОВ „Гудок” ……..33 2.2. Економічний аналіз діяльності підприємства ……………… 39 2.3. Діагностика фінансового стану підприємства……………... 42 2.4. Аналіз формування та розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………………………..50 Розділ 3. Методологічні та організаційні засади побудови ефективної стратегії формування та розподілу прибутку ТОВ „Гудок” 3.1. Суб’єкти та об’єкти стратегії формування і розподілу прибутку на підприємстві …………………………………………………….62 3.2. Економічний механізм стратегії формування і розподілу прибутку підприємства …………………………………………………….72 3.3. Резерви вдосконалення методів формування і розподілу прибутку на підприємстві ………………………………………………...…78 Висновки та пропозиції …………………………………….………88 Список використаної літератури ………………………………..…93

Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю

Завдання: 1. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю 2. Венчурне підприємництво: сутність та роль у розвитку інновацій 3. Приклад інновації за будь-якою класифікаційною ознакою

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємства

Вступ 3 Розділ 1.Сутність конкурентоспроможності та основні підходи до її управління 5 1.1.Поняття конкурентоспроможності 5 1.2.Механізм управління конкурентоспроможність та основні методи оцінки конкурентоспроможності 10 Розділ 2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 18 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 18 2.2.Аналіз конкурентоспроможності підприємства 20 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю 29 Висновки 34 Cписок використаної літератури 35

Внутрішній аудит

1. Основні положення про внутрішній аудит. 2. Внутрішній аудит в системі управління комерційною організацією. Література.