институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поопераційне проектування і виробництво глобального продукту

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент операционный | Курсовая | Страниц: 54 | Год: 2007 | Размер: 97 кб. | Стоимость: 105 грн. | Смотреть | Купить

Поопераційне проектування і виробництво глобального продукту

Вступ 3
Розділ 1. Поопераційне проектування при виробництві глобального продукту в системі операційного менеджменту підприємства 5
1.1 Сутність операційного менеджменту та операційної системи підприємства 5
1.2 Процес операційного циклу підприємства 9
1.3 Глобальний продукт: значення та виробництво 12
1.4 Поопераційне проектування підприємства в системі операційного менеджменту 15
Розділ 2. Дослідження процесу поопераційного проектування виробництва приватного виробничого підприємства «Майар» 17
2.1 Характеристика об’єкту дослідження 17
2.2 Оцінка системи операційного менеджменту ПВП «Майар» 19
2.3. Аналіз процесу поопераційного проектування виробництва ПВП «Майар» 20
Розділ 3. Вдосконалення процесу поопераційного проектування виробництва 24
3.1 Вибір оптимальної операційної системи виробництва 24
3.2 Планування виробничої програми та підприємства 28
ВИСНОВКИ 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Додатки
Асортимент взуття 37
Показники для розрахунку формул 39
План виробництва товарної продукції на 2006 рік 51
Основні засоби 53
Cмотрите также:
Операційний менеджмент

1. Традиційне проектування виробу. 3 2. Сучасні методи прискореного проектування продукції. 9 3. Проектування продукту очима споживача 12 Література. 19

Сучасні методи прискореного проектування продукції

ВСТУП 3 Розділ 1 Сучасні методи прискореного проектування продукції 4 1.1 Поняття про проектування продукції 4 1.2 Проектування очима споживача 7 1.3 Проектування виробничого процесу 13 Розділ 2 Автоматизація в системі проектування продукту 20 2.1 Системи технічного забезпечення 20 2.2 Системи програмного забезпечення 22 2.3 Новітні технології в сфері послуг 24 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 31

Управління процесом проектування операційної системи

Вступ 3 1. Проектування операційної системи: сутність, цілі та етапи 4 2. Особливості розробки продукту та вибір технологічного процесу 6 3. Інформаційні технології 11 4. Проектування послуг 12 5. Прийняття управлінських рішень в операційному процесі 13 Висновки 16 Список використаної літератури 18 Додатки 19

Виробництво. Економічні потреби. Користь продукту

1. Виробництво і його основні чинники 3 2. Економічні потреби та їх структура 5 3. Користь продукту та її види 9 Практичне завдання 12 Література 17

Логістика в туризмі контрольна робота

План 1. Методи оптимізації витрат на виробництво, комплектацію та реалізацію туристичного продукту підприємств туристичної індустрії за рахунок впровадження логістичного сервісу. 3 2. Система оцінки якості туристичного продукту. 7 3. Вплив логістики на цінову політику туристичного підприємства. 11 Література 17

Глобальное потепление климата на Земле, его причины и последствия

Введение 3 1. Изменение глобального климата 5 1.1. Методы измерения температуры Земли 5 1.2. Причины изменения глобального климата 8 2. Антропогенное влияние на глобальное потепление климата 11 2.1. Антропогенный эффект и изменение климата 11 2.2. Антропогенный эффект и природные катастрофы 16 2.3. Антропогенное влияние на локальный климат 17 3. Моделирование глобального потепления 20 3.1. Температура внутренних подповерхностных слоев Земли 20 3.2. Глобальное потепление и климатические модели 24 4. Социально-политические аспекты климатических изменений 29 Заключение 34 Список литературы 37

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття туристичного продукту в індустрії гостинності 6 1.1. Туристична послуга та туристичний продукт 6 2.2. Класифікація турів 7 2.3. Життєвий цикл туристичного продукту 9 2.4. Продуктова стратегія туристичного підприємства 11 Розділ 2. Створення туристичного продукту на прикладі діяльності туристичної фірми "Ізраїль-тур" 13 2.1. Обгрунтування створення туристичного продукту - оздоровчого туру до Ізраїлю 13 2.2. Характеристика туристичного продукту та процедура його надання 14 Розділ 3. Заходи щодо просування туристичного продукту 25 3.1. Позиціювання та просування туру 25 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка туру 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Технологія організації турів

Вступ 2 1. Поняття туристичного продукту 3 2. Проектування та розробка турів 6 Висновки 11 Список використаної літератури 13 Додатки 14

Проектування продукту

Вступ 4 1. Етапи підготовки та реалізації проекту 5 2. Підготовка проекту у сфері виробництва товарів 8 Висновки 12 Список використаних джерел 13

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Сутність маркетингових досліджень туристичного продукту 6 Розділ 2. Сегментація ринку та позиціонування туристичного продукту 11 Розділ 3. Реалізація та просування туристичного продукту 20 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31