институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2007 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності

Реферат
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення педагогічної діяльності 6
1.1. Концептуальні засади педагогічної діяльності в умовах відродження національної школи України 6
1.2. Загальна характеристика педагогічної діяльності 12
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти вивчення діяльності педагога 17
2.1. Особистість вчителя: педагогічні функції та уміння 17
2.2. Стилі педагогічної діяльності та педагогічного спілкування 22
Висновки 29
Список використаної літератури 31
Cмотрите также:
Виховання навичок професійної уваги педагога

Вступ 3 Розділ 1. Професійна компетентність і культура педагога 6 1.1.Сутність педагогічних умінь 6 1.2.Педагогічна майстерність 9 Розділ 2. Теоретична готовність до педагогічної діяльності 15 2.1.Аналітичні уміння 15 2.2.Прогностичні уміння 16 2.3.Проективні уміння 17 2.4.Рефлексивні уміння 19 Розділ 3. Практична готовність до педагогічної діяльності 21 3.1.Мобілізаційні уміння 21 3.2.Інформаційні уміння 21 3.3.Розвиваючі уміння 22 3.4.Орієнтаційні уміння 22 3.5.Перцептивні уміння 23 3.6.Уміння власне спілкування 24 Розділ 4. Творчість у діяльності педагога 27 4.1.Сутність творчості педагога 28 4.2.Творча особистість 30 Висновки 32 Список використаних джерел 35

Структура і функції педагогічної діяльності викладача вищої школи

1. Структура педагогічної діяльності викладача вищої школи. Вимоги до професійної діяльності викладача вищої школи: знання, уміння. Особистісні якості і перспективні здібності 2 2. Механізми реалізації професійної спроможності викладача вищого навчального закладу (підвищення наукового, теоретичного й фахового рівня спеціаліста) 5 3. Сучасні педагогічні технології вищої школи та їх значення для взаємодії викладач – студент – викладач 9 4. Типи і рівні взаємодії наукової і викладацької творчості в діяльності викладача 11 Література 14

Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем

Вступ Розділ 1. Теоретичні засади соціально-педагогічної діяльності з молоддю 1.1. Розвиток і становлення роботи з молоддю як напряму соціально-педагогічної діяльності 1.2. Структура, завдання, принципи організації роботи з молоддю Розділ 2. Соціально-педагогічні особливості молодіжних проблем 2.1. Психолого-педагогічні проблеми у молодіжному середовищі 2.2. Соціально-педагогічні особливості розв’язання молодіжних проблем Висновки Використана література

О.А Захаренко засновник авторської школи - творець оригінальної педагогічної системи

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АВТОРСЬКИХ ОСВІТНІХ ШКІЛ В УКРАЇНІ 5 1.1 Дослідження розвитку авторських освітніх шкіл в Україні 5 1.2 Авторська школа академіка О.А.Захаренка 11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ О.А.ЗАХАРЕНКА 17 2.1 Педагогічна робота О.А.Захаренка у Сахнівській школі 17 2.2 Інноваційний виховний метод у діяльності Сахнівської середньої школи 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33

Зміст соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами в дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ)

Вступ 2 1. Характеристика соціально-педагогічної діяльності в ДБСТ 5 2. Аналіз дослідження соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами у ДБСТ 13 3. Шляхи оптимізації соціально-педагогічної діяльності з дітьми сиротами в ДБСТ 22 Висновки 31 Використані джерела та література 33

Основні категорії педагогіки

Вступ 3 Основні види педагогічної діяльності 6 Структура педагогічної діяльності 10 Об'єкт, предмет і функції педагогіки 12 Висновки 16 Список використаної літератури: 17

Питання до заліку педагогічна психологія

1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3 2. Основні розділи педагогічної психології 4 3. Методи педагогічної психології 5 4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6 5. Методи навчання мислення 7 6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8 7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9 8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10 9. Вікові аспекти виховання 11 10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13 11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14 Список літератури 17

Основи педагогічної майстерності (техніка, поняття, складові)

Вступ 3 1. Поняття і складові педагогічної майстерності 4 2. Етапи перетворення педагогічної діяльності на мистецтво 10 Висновок 12 Література 13

Структура педагогічної діяльності викладача

Зміст Вступ 3 1. Викладання, як організаційно-управлінська діяльність 5 2. Специфіка педагогічної діяльності та структура педагогічних здібностей 10 3. Стиль педагогічного спілкування 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Тенденції розвитку педагогічної освіти в іспаномовних країнах

Вступ 3 Розділ 1. Становлення освітніх систем іспаномовних держав 8 1.1. Теоретичний аналіз літератури з обраної теми 8 1.2. Передумови створення освітніх систем у іспаномовних країнах 19 1.3. Становлення вищих педагогічних закладів у Королівстві Іспанія та його вплив на формування й розвиток педагогічних систем латиноамериканських держав 27 Розділ 2. Особливості педагогічної освіти в Іспанії, Мексиці та Аргентині 39 2.1. Організація навчального процесу у вищих педагогічних навчальних закладах Мексики та Аргентини: форми і методи навчання, кредитно-модульна система, рейтинги 39 2.2. Компаративний аналіз систем освіти Іспанії, Мексики та Аргентини 50 2.3. Система оцінювання знань у вищій освіті іспаномовних країн 56 2.4. Болонський процес та формування професіограми викладача іспаномовних держав 60 Розділ 3. Шляхи розв’язання актуальних проблем та перспективи педагогічної освіти іспаномовних країн 73 3.1. Специфіка діяльності педагогічних вузів Іспанії, Мексики та Аргентини: сучасний стан та проблемні аспекти 73 3.2. Перспективи розвитку педагогічної освіти в іспаномовних державах у загальному контексті розвитку національних систем вищої освіти 90 3.3. Аналіз можливостей врахування досвіду розвитку педагогічної освіти іспаномовних держав 98 Висновки 106 Список використаних джерел 109