институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Сутність міжнародної торгівлі товарами та послугами

Каталог пособий и учебных материалов | Международная экономика | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Сутність міжнародної торгівлі товарами та послугами

Вступ 3
1. Значення міжнародної торгівлі в світовій економіці 4
2. Загальна характеристика міжнародної торгівлі товарами 5
3. Сутність міжнародної торгівлі послугами 8
Висновки 13
Список використаних джерел 14
Cмотрите также:
Сутність міжнародної торгівлі товарами і послугами

ЗМІСТ 1. Структура і динаміка міжнародної торгівлі товарами 3 2. Суть та особливості міжнародної торгівлі послугами 7 Список використаної літератури 17

Основні поняття міжнародної торгівлі товарами і послугами

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть, види та показники світової торгівлі товарами 4 2. Поняття та класифікація послуг на міжнародному ринку 8 3. Особливості міжнародної торгівлі послугами 15 Висновки 17 Список використаної літератури 19

Структура і динаміка світової торгівлі

Вступ 2 1. Міжнародна торгівля як одна з визначальних форм міжнародних економічних відносин 3 2. Структура міжнародної торгівлі 5 3. Аграрна політика у сфері міжнародної торгівлі. Особливості міжнародної торгівлі послугами 8 4. Типи комерційних угод у системі ГАТТ/СОТ 12 Висновки. Участь України у міжнародній торгівлі на прикладі торгівлі послугами 16 Література 20

Світовий ринок послуг: становлення та особливості розвитку

Вступ 3 1. Міжнародні угоди в сфері послуг 5 1.1. Торгівля товарами й торгівля послугами 6 1.2. Класифікація послуг 7 1.3. Теорії торгівлі послугами 8 1.4. Масштаби світового ринку послуг 10 2. Послуги міжнародного транспорту і міжнародні поїздки 13 2.1. Міжнародні транспортні операції 13 2.2. Транспортні витрати 14 2.3. Розміщення підприємств 17 2.4. Облік міжнародних поїздок 19 2.5. Види поїздок 20 3. Державне регулювання міжнародної торгівлі послугами 22 3.1. Регулювання доступу на ринок 22 3.2. Обмеження на використання національного режиму 24 Висновок 26 Список літератури 28 Додаток 1. Класифікація торгуємих послуг 29 Додаток 2. Динаміка, структура і географічні напрямки міжнародної торгівлі послугами 30

СОТ в регулюванні світової торгівлі товарами

АНОТАЦІЯ 3 ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ СОТ В РЕГУЛЮВАННІ СВІТОВОЇ ТОРГІВЛІ 7 1.1. Принципи та засади функціонування СОТ 7 1.2. Інструменти регулювання торгівлі товарами в системі СОТ 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ В СИСТЕМІ СОТ 18 2.1. Особливості регулювання міжнародної торгівлі товарами в СОТ 18 2.2. Динаміка та тенденції торгівлі товарами в системі СОТ 24 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО СОТ 37 3.1. Розвиток зовнішньоторгівельного режиму України після вступу до СОТ 37 3.2. Динаміка зовнішньої торгівлі України після вступу до СОТ 40 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ 49

Україна в міжнародній торгівлі товарами

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НЕОБХІДНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В СВІТОВІ ТОВАРНІ РИНКИ 6 1.1. Відкритість товарних ринків України як передумова інтеграції у світові товарні ринки 6 1.2. Особливості міжнародної спеціалізації України 9 1.3. Основні напрямки участі країни в міжнародній торгівлі товарами 11 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ В УКРАЇНІ 15 2.1. Загальна характеристика експортного потенціалу та імпортних потреб країни 15 2.2. Специфічні особливості товарної структури зовнішньої торгівлі України 21 2.3. Зміни в географічній структурі зовнішньої торгівлі України 24 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ УЧАСТІ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ 29 3.1. Вплив міжнародної торгівлі товарами на економічний розвиток України 29 3.2. Шляхи вдосконалення структури міжнародної торгівлі товарами України 32 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 49

МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ

ЗМІСТ ВСТУП................................................................................................................. 3 1 ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................. 4 2 ТЕОРІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ.............................................................. 7 3 СУТНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ....................................................... 15 3.1 Поняття міжнародної торгівлі............................................................ 15 3.2 Структура міжнародної торгівлі...... .................................................. 17 4 МОДЕЛІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ........................................................... 20 4.1 Вільна торгівля........................................................................................ 20 4.2 Протекціонізм.......................................................................................... 21 5 РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ....................... 25 ВИСНОВКИ........................................................................................................ 30 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ.................................................................................... 31

Міжнародна торгівля послугами

Вступ 3 Розділ 1. Сутність та класифікація послуг міжнародної торгівлі 6 1.1 Торгівля товарами та послугами 6 1.2 Класифікація послуг 10 1.3 Способи здійснення міжнародних операцій у сфері послуг 11 1.4 Масштаби сучасної МТП 14 Розділ 2. Особливості міжнародних транспортних послуг та міжнародних поїздок 18 2.1 Міжнародні транспортні операції та розміщення підприємств 18 2.2 Транспортні витрати 24 2.3 Урахування міжнародних поїздок та їх види 25 Розділ 3. Регулювання МТП 29 3.1 Регулювання доступу на ринок 29 3.2 Обмеження та використання національного режиму 36 3.3 Стан та перспективи зовнішньої торгівлі України послугами 46 Заключення 49 Список використаної літератури 51 Додаток А. Географічна структура експорту-імпорту послуг в 1994-2003 рр. 54 Експорт 54 Імпорт 54 Всього 54

Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі

Вступ 4 1. Теоретичні основи розвитку міжнародної торгівлі 6 1.1. Розвиток міжнародної торгівлі в ретроспективі 6 1.2. Економічна сутність міжнародної торгівлі 10 Розділ 2. Практичний аспект розвитку міжнародної торгівлі. Стан та тенденції розвитку міжнародної торгівлі. 17 2.1. Аналіз стану міжнародної торгівлі в Україні 17 2.2. Вплив держави на міжнародну торгівлю 26 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Шляхи щодо вдосконалення розвитку міжнародної торгівлі в Україні 34 Висновки 46 Література 48

Способи міжнародної торгівлі товарами

1. Способи міжнародної торгівлі товарами 3 2. Умови міжнародних розрахунків 9 Список літератури 16