институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз комунікаційних процесів організації

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2007 | Размер: 144 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз комунікаційних процесів організації

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Комунікації: сутність, модель, етапи 5
1.2. Міжособові і організаційні комунікації 9
1.3. Управління комунікаційними процесами в організації 16
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПП „АРТ-МЕД” 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2. Аналіз комунікаційної системи на підприємстві 28
2.3. Напрямки формування ефективних комунікацій в колективі 36
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 43
ЛІТЕРАТУРА 46
Cмотрите также:
Комунікації

Розділ 1. Теоретичні підходи к організації комунікаційних процесів – 1 1.1Сутність поняття “комунікації”, види і групи — 1 1.2. Комунікативний процес: його складові та інструменти аналізу — 15 1.3. Ефективність комунікаційних процесів - 27 Список використаної літератури – 37

Комунікації в системі корпоративного управління (порівняння з закордонним досвідом менеджменту)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 5 1.1. Особливості, результати й ефективність комунікації 5 1.2. Компоненти й етапи комунікаційного процесу 13 1.3. Механізм управління комунікаційними процесами в організації 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ 23 2.1. Загальна характеристика організації 23 2.2. Аналіз комунікаційних процесів в організації 29 2.3. Напрямки формування ефективних комунікацій в колективі 37 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46

Комунікаційні процеси менеджерів закладів охорони здоров’я

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ 4 1.1. Комунікації: сутність, модель, етапи 4 1.2. Міжособові і організаційні комунікації 8 1.3. Управління комунікаційними процесами в організації 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПП „назва” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Аналіз комунікаційної системи на підприємстві 27 2.3. Напрямки формування ефективних комунікацій в колективі 35 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 42 ЛІТЕРАТУРА 45-46

Комуникации

Вдосконалення комунікацій – як засіб підвищення ефективності управління підприємством -1 1.2. Впровадження чучасних комунікаційних процесів на підприємстві - 7

Звіт з практики, готельне господарство

ВСТУП 3 1. Основна характеристика діяльності підприємства 4 2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства 6 3. Вивчення і аналіз організації структури управління підприємством 8 4. Дослідження системи менеджменту підприємства 14 5. Аналіз робочого дня керівника 17 6. Складання схем комунікаційних зв’язків підрозділів підприємства 19 7. Участь у засіданнях керівника або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень 21 8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника (збирання і вивчення ділової документації) 24 9. Ознайомлення з правовим забезпеченням управлінської діяльності 26 10. Індивідуальне завдання 29 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 44

АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................3 1. СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА, СТРУКТУРА І ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ……………………………....5 1.1. Поняття та основні елементи виробничого процесу..................5 1.2. Принципи організації виробничого процесу.............................11 2. АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ АТ “РАДІОТОН”.....................15 2.1. Загальна характеристика підприємства АТ „Радіотон”..........15 2.2. Аналіз організації виробництва на АТ „Радіотон”...................20 3. ПЛАНУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВІ..............................................................................................28 ВИСНОВКИ.......................................................................................................32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ...............................................34 ДОДАТКИ

Організація обліку

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ 4 ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 4 КНИГА (ЖУРНАЛ) РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ З ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ ДП «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРОНА» 8 ТЕМА 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. 14 ТЕМА 4 ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ. 17 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ НА ОКРЕМИХ ДІЛЯНКАХ 18 ТЕМА 5. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ КАПІТАЛУ (ВЛАСНОСТІ). 18 ТЕМА 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКТИВІВ) 25 ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ДОХОДІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ. 39 ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОЇ (ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ. 45 ТЕМА 9: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДАНИХ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ ЗА СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. 48 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ ТА АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБ 59 ТЕМА 10 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАЙНЯТОГО БУХГАЛТЕРСЬКИМ ОБЛІКОМ КОНТРОЛЕМ ТА АНАЛІЗОМ. 59 ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 62 ТЕМА 13. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 66

Формування іміджу організації як соціокультурний процес

Вступ 3 1. СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, ВИДИ І ШЛЯХИ ЇХ ПІЗНАННЯ 6 1.1. Поняття соціального процесу 6 1.2. Види соціальних процесів 10 1.3. Параметри і критерії виміру соціальних процесів 18 1.4. Соціокультурні процеси як одін із різновидів соціальних процесів 23 2. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 28 2.1. Поняття соціальних організацій 28 2.1.1. Соціальні організації, їх внутрішня структура 29 2.1.2. Група як основа соціальної організації 37 2.2. Корпоративна культура організації 39 2.2.1. Типи організаційної культури 40 2.2.2. Екологія усередині компанії 41 2.2.3. Формування корпоративної культури 53 2.2.4. Керування корпоративною культурою 57 2.3. Імідж організації як запорука її успішної діяльності 59 2.3.1. Імідж і його природа 62 2.3.2. "Анатомія" іміджу 67 2.3.3. Внутрішня громадськість і імідж організації 73 2.3.4. Керування корпоративним іміджем 79 Висновок 83 Використана література: 86 Додаток 88

Імідж організації як чинник інформаційних процесів

Вступ 3 Розділ 1. Організація: структура та поліфункціональний апарат 7 1.1. Аналіз використаних джерел дослідження 7 1.2. Організація як мікрообраз соціально-економічних процесів в суспільстві 8 1.3. Структура та основні функції організації в бізнесі 20 Розділ 2. Корпоративний імідж та його вплив на діяльність організації 28 2.1. Імідж як феномен, його сутність, типи, функції в сучасному світі 28 2.2. Корпоративний імідж та його вплив на продукт діяльності організації 42 Розділ 3. Імідж-технології в діяльності організації 67 3.1. Імідж-технології в управлінні 67 3.2. Використання імідж-технологій на прикладі діяльності компанії "Велмар Перл" 76 Висновки 91 Список використаної літератури 97 Термінологічний словник 102 Додатки 106

Звіт з практики

Аналіз установчих документів ТОВ «Чемпіон» 4 Аналіз організаційної структури управління підприємством 8 Система планування діяльності підприємства та зокрема його персоналу 13 Дослідження системи управління персоналом 14 Аналіз організації оплати праці 16 Схеми комунікаційних зв’язків на СРК «Ескоріал» 19 Аналіз основних складових кадрового менеджменту 21 Аналіз системи мотивації персоналу підприємства 24 Організація інформаційного забезпечення діяльності менеджерів з персоналу 29 Правове забезпечення управлінської діяльності підприємства та розрахунок соціальної їх доцільності 31 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35