институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент туризма | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2007 | Размер: 63 кб. | Стоимость: 115 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу


Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади управління якістю в діяльності готельних комплексів 5
1.1. Якість обслуговування в готельних комплексах – як економічна категорія 5
1.2. Методологічні аспекти управління якістю в діяльності готельного комплексу 8
1.3. Системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства 11
2. Дослідження процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 14
2.1. Оцінка системи управління якістю готельних послуг діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» на сучасному етапі 14
2.2. Аналіз асортиментної політики додаткових послуг як складової якості процесу управління діяльністю ВАТ «Прем’єр Палас» 16
2.3. Стандарти якості процесу управління в готелі ВАТ «Прем’єр Палас» 25
2.4. Дослідження впливу якості готельних послуг на кінцеві результати діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 29
3. Проблеми та напрями удосконалення процесу управління якістю готельних послуг в діяльності ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.1. Проблеми системного підходу щодо управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 32
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення процесу управління якістю готельних послуг на прикладі ВАТ «Прем’єр Палас» 35
Висновки та пропозиції 39
Список використаних джерел 42-46
Cмотрите также:
Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава”)

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності підприємств 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 7 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 12 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 12 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 15 2.3. Аналіз витрат 19 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 21 3.1. Зміна структури надання послуг 21 3.2. Підвищення продуктивності праці 22 3.3. Інвестиційні вкладення 26 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35

Підвищення доходів підприємств готельного господарства (на прикладі готельного комплексу “Братислава

План Вступ 3 Розділ 1. Економічна необхідність одержання доходів підприємствами 4 1.1. Економічна ефективність діяльності готельних підприємств України 4 1.2. Валові доходи та їх характеристика 6 Розділ 2. Аналіз доходів готельного комплексу “Братислава” 11 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11 2.2. Структура доходів готельного комплексу та їх аналіз 13 2.3. Аналіз витрат 17 Розділ 3. Напрямки підвищення доходів готельного комплексу “Братислава” 24 3.1. Зміна структури надання послуг 24 3.2. Підвищення продуктивності праці 26 3.3. Інвестиційні вкладення 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37

Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність фінансового забезпечення діяльності підприємств 5 1.1. Визначальна роль прибутку для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств України 5 1.2. Характеристика валових доходів підприємства 6 Розділ 2. Аналіз фінансового забезпечення діяльності готельного комплексу “Дружба” 9 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 9 2.2. Аналіз доходів готельного комплексу 11 2.3. Аналіз витрат готельного комплексу 15 2.4. Аналіз оборотних коштів та рентабельності 20 Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності готельного комплексу “Дружба” 26 3.1. Зміна структури надання послуг 26 3.2. Підвищення продуктивності праці персоналу 28 Висновки та пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

Вступ 3 Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6 1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6 1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16 1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21 Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38 2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38 2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46 2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54 Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62 3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62 3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75 3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84 Висновок 96 Список використаних джерел 99 Додатки 104-107

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ

Вступ 3 Розділ 1. Поняття управління персоналом готельного комплексу 6 1.1. Характеристика методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 Розділ 2. Управління персоналом готельного комплексу "Воєводіно" 17 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17 2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управління персоналом 19 2.3. Економічні та організаційні методи управління персоналом в готельному комплексі "Воєводіно" 26 Розділ 3. Розвиток персоналу готельного комплексу "Воєводіно 29 3.1. Удосконалення діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 29 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 32 Висновки 36 Список використаної літератури 39

Управління фінансовим забезпеченням туристичного підприємства

Вступ 3 Розділ 1. Економічна сутність фінансового менеджменту в туризмі 5 1.1. Визначальна роль доходів для фінансового забезпечення економічної ефективності діяльності підприємств 5 1.2. Характеристика системи фінансового менеджменту в туризмі 8 Розділ 2. Фінансовий менеджмент в діяльності готельного комплексу “Братислава” 11 2.1. Загальна характеристика діяльності готельного комплексу 11 2.2. Аналіз управління доходами та витратами готельного комплексу 13 2.3. Управління оборотними коштами та аналіз рентабельності 22 Розділ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності підприємства 28 3.1. Зміна структури надання послуг 28 3.2. Підвищення продуктивності праці працівників та її вплив на результати діяльності готельного комплексу “Братислава” 30 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 35

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи управління розвитком підприємств готельного сервісу в сучасних економічних умовах 6 1.1. Особливості управління підприємствами готельного сервісу 6 1.2. Планування розвитку підприємства готельного сервісу 12 1.3. Контроль управління розвитком підприємства готельного сервісу 16 Розділ 2. Управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 22 2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 22 2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 23 2.3. Планування розвитку готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 27 Розділ 3. Удосконалення управління розвитком готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 30 3.1. Удосконалення діяльності готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 30 3.2. Управління розвитком підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

Облік доходів від операційної діяльності (на прикладі готельного комплексу)

Вступ 3 1. Організаційно-економічна характеристика базового підприємства 6 2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази і огляд спеціальної літератури 19 3. Економічні показники управління доходами від операційної діяльності 25 4. Організація та методологія обліку доходів від операційної діяльності 30 5. Управлінський облік доходів від операційної діяльності 45 6. Звітність про доходи від операційної діяльності 49 7. Облік доходів від операційної діяльності на базі застосування ЕОМ 52 Висновки та пропозиції 60 Література 62 Додаток А. Організаційна структура управління готельним комплексом 65 Додаток Б. Баланс готельного комплексу (ф.1) 66 Додаток В. Звіт про фінансові результати готельного комплексу (ф.2) 68 Додаток Г. Звіт про рух грошових коштів (ф.3) 69 Додаток Д. Організація обліку доходів від операційної діяльності готельного комплексу 70 Додаток Е. Управлінський облік доходів від операційної діяльності 75

Комерційна діяльність сервісного обслуговування та шляхи її вдосконалення (на прикладі готелю “Братислава”)

Вступ 3 1. Економічна сутність послуг 5 1.1. Види і сектори послуг 5 1.2. Сутність послуг 6 1.3. Класифікація послуг 8 2. Комерційна діяльність готельного комплексу “Братислава” 14 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу 14 2.2. Аналіз доходів і витрат готельного комплексу 16 2.3. Аналіз рентабельності підприємства 26 3. Напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства 29 Висновки та пропозиції 32 Список використаної літератури 36

Вдосконалення організаційно-господарської діяльності туристично-готельного підприємства

ВСТУП 3- 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 7-48 1.1. Історія готельної справи в світі та в Україні 7-27 1.2. Типи сучасних готелів та їх особливості 27-36 1.3. Теоретичні аспекти аналізу організаційно-господарської діяльності готельного підприємства 36-48 2. АНАЛІЗ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "НІКА-СЕРВІС" 49-70 2.1. Загальна характеристика діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 49-53 2.2. Аналіз організаційно-господарської діяльності готельного підприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 53-58 2.3. Аналіз фінансового стану підприємства ТОВ "Ніка-Сервіс" 58-70 3. ШЛЯХИ УДОСОКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНО-ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ 71-95 3.1. Вдосконалення системи управління витратами готельного комплексу 71-74 3.2. Шляхи підвищення ефективності управління товарно-матеріальними ресурсами готелів 74-84 3.3. Використання інформаційних технологій в організаційно-господарській діяльності готелю ТОВ "Ніка-Сервіс" 84-95 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96-100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 101-104 ДОДАТКИ