Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
|
Тема: Творчість Ліни Костенко як невичерпне джерело української фразеологіїКаталог пособий и учебных материалов | Украинский язык | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2007 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | КупитьТворчість Ліни Костенко як невичерпне джерело української фразеологіїВступ 31. Поняття та класифікація фразеологізмів в українській мові. 4 2. Фразеологія історичних творів Ліни Костенко. 19 3. Фразеологія любовної лірики Ліни Костенко. 33 Висновок 35 Список використаної літератури 36 Cмотрите также:Загальнолюдські цінності в поезії Ліни Костенко Гуманістична творчість поетеси. 1. Пейзажна лірика Ліни Костенко 2. Зачаровуючі вірші про кохання а) одна з найбільших людських чеснот - пошанування батьків б) глибока віра у духовну силу українського народу 3. Кредо поетеси - залишатьсь назавжди людиною 4. Література Іменники з темпоральним значенням у творчості Ліни Костенко ЗМІСТ ВСТУП І. Іменники темпорального значення в поетичному дискурсі Л. Костенко ІІ. Темпоральні антонімічні біноми у поетичному словнику Ліни Костенко ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Прикметникові синоніми у поетичних творах Ліни Костенко Вступ 3 Розділ І. Ліна Костенко – берегиня української літератури 5 Розділ ІІ. Сутнісні характеристики синонімів в українській мові 11 Розділ ІІІ. Специфіка використання прикметникових синонімів у поезії Л. Костенко 17 Висновки 29 Список використаної літератури 31 Ліна Костенко - майстер ораторського мистецтва 1. Життя Ліни Костенко 3 2. “Дефект головного дзеркала”. 3 Література 12 Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко Зміст Вступ 3 Розділ 1. Формально-синтаксичний аспект простого речення 7 1.1. Просте речення як монопредикативна одиниця 7 1.2. Особливості односкладних речень 11 1.3. Загальна характеристика номінативних (називних) речень 13 Розділ 2. Односкладні називні речення в поезіях Ліни Костенко 16 2.1. Особливості функціонування іменника як головного члена називного речення у філософському і логічному аспектах 16 2.2. Особливості називних речень в ономасіологічному та семасіологічному аспектах в творах Л. Костенко 17 2.3. Питання про головний член називного речення в поезіях Л.Костенко 18 2.4. Другорядні члени у структурі називних речень в творах Л. Костенко 20 2.5. Функціонально-семантичні вияви називних речень в поезіях Л. Костенко 21 Висновки 25 Список використаної літератури 27 Додатки 30 Авторський мовний стиль Л.Костенко ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЛІНГВІСТИЧНІ І СВІТОГЛЯДНІ ПАРАМЕТРИ ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Л.КОСТЕНКО 6 1.1. Мовознавчі дослідження творчості Ліни Костенко 6 1.2. Мова художнього твору як факт і фактор національної культури 16 1.3. Поняття про авторський мовний стиль та його елементи 22 РОЗДІЛ 2. АВТОРСЬКИЙ МОВНИЙ СТИЛЬ Л.КОСТЕНКО ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ 29 2.1. Мовознавчий і літературознавчий аспекти авторського стилю Л.Костенко 29 2.2. Відбиття мистецького світогляду поезії Ліни Костенко 31 РОЗДІЛ 3. МОВНА ЕСТЕТИКА І ЛЕКСИЧНЕ БАГАТСТВО АВТОРСЬКОГО СТИЛЮ Л.КОСТЕНКО 39 3.1. Естетичне багатство слова у поетичному мовленні Л Костенко 39 3.2. Метафізична сила мовнопоетичного буття Ліни Костенко 43 3.3. Лексиологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л.Костенко 50 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74 Новизна дослідження дипломної роботи полягає в тому, що конкретного аналізу мовного стилю Ліни Костенко в одній роботі ще не робив жодний дослідник, а лише торкалися цього питання у дослідженнях на інші теми. Мета роботи. Мета даної роботи полягає в тому, щоб істотно визначити відмінності та особливості авторського стилю Ліни Костенко на прикладі її творів. Поставлена в роботі мета конкретизується через вирішення таких завдань: 1. Описати головні дослідження мовного стилю та його елементів у творчості Ліни Костенко; 2. Виділити головні мовознавчі і літературознавчі аспекти мовного стилю Л. Костенко; 3. Визначити головні особливості світогляду Л. Костенко в її поезії; 4. Надати детальний опис естетичному багатству та метафізичній силі поетичної мови Л. Костенко; 5. Охарактеризувати лексикологічні особливості космонімічної лексики в поезії Л. Костенко. Методи дослідження полягають перш за все в характеристиці творів та їх подання читачу, в аналізі головних особливостей створення авторського стилю та тенденцій його розвитку, в наглядному розгляді прикладів авторського стилю Ліни Костенко. Мета і завдання роботи зумовили таку її структуру: вступ, три розділи з підпунктами, висновки та використана література. В першому розділі дипломної роботи визначені головні лінгвістичні і світоглядні параметри поетичної творчості Ліни Костенко. В другому розділі характеризується більш суттєво авторський мовний стиль письменниці та його особливості. В третьому розділі надається детальний опис естетичного і лексичного багатства авторського стилю Л. Костенко. Теоретичне значення дипломної роботи являє собою докладний виклад всіх особливостей мовного стилю Ліни Костенко, що дозволяє складати наступні більш ретельні висновки щодо її творчості. Практичне значення дипломної роботи полягає у можливому застосуванні всіх розглянутих особливостей і досягнень відомої письменниці і поетеси новим поколінням українських літераторів, які на цьому підґрунті будуть зростати і вдосконалювати свою творчість. ВИВЧЕННЯ ПОЕТИЧНИХ ТВОРІВ Зміст Вступ 3 Розділ 1. Вивчення основних літературознавчих понять 6 1.1 Теоретичні аспекти вивчення літературознавчих понять 6 1.2 Поняття науково-критичного осмислення поетики 10 Розділ 2. Вивчення творчості українських поетів 16 2.1 Вивчення поезії Бориса Олійника 16 2.2 Вивчення поезії Дмитра Павличка 21 2.3 Вивчення поетики Ліни Жиленко та Ліни Костенко 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Розвиток української байки Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 Розвиток української байки Зміст Вступ 3 Розділ 1. Байка як один з найдавніших жанрів словесного мистецтва 5 1.1. Поняття про байку 5 1.2. Структура байки. 5 1.3. Характерні ознаки байки. 6 Розділ 2. Історія розвитку жанру 7 2.2. Місце російської байки в історії світового байкарства 8 2.3. Байка Древньої Греції 9 2.4. Загадка Езопа. 10 Розділ 3. Розвиток української байки 15 3.1. Творчість Г.Сковороди 15 3.2. Петро Гулак-Артемовський 16 3.3. Творчість Левка Боровиковського 17 3.4. Творчість Євгена Гребінки 18 3.5. Творчий доробок Леоніда Глібова 19 Людей і лають, і мордують 21 Розділ 4. Байка в шкільному курсі зарубіжної літератури 25 Висновки 29 Список використаної літератури 30 Додатки 31 Історія мистецтва та архітектури
МИСТЕЦТВО ФРАНЦІЇ ХІХ – ПОЧАТКУ XX СТ. 4 1. Культурно- історичні реалії XIX ст. та художня концепція романтизму. 4 2. Академічне мистецтво. Творчість Д. Енгра 5 3. Творчість Т. Жеріко 6 4. Творчість Е. Делакруа. 7 5. Імпресіонізм історія поняття та основні риси художнього бачення 8 6. Творчість Е. Мане 9 7. Творчість О. Ренуара 10 8. Творчість К. Моне 11 9. Постімпресіонізм – умовність поняття, що об'єднує індивідуальні спроби художнього синтезу 12 10. Творчість Вінсента ван Гога 13 11. Творчість П. Гогена 14 МИСТЕЦТВО АНГЛІЇ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 15 1. Творчість Д. Констебла 15 2. Творча спілка прерафаелітів 16 3. Творчість Д. Россетті 17 4. Стилізаторські тенденції. Творчість У. Морріса 18 МИСТЕЦТВО НІМЕЧЧИНИ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ. 19 1. Товариство назарейців 19 2. Творчість Ф.О. Рунге 20 3. Творчість К. Д. Фрідріха 21 4. Напрям "Бідермейєр" 22 5. Реалістичний напрям. Творчість Адольфа фон Менцеля 23 6. Символізм. Творчість Густава Клімта, Арнольда Бекліна 24 МИСТЕЦТВО ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ 25 1. Естетичні принципи італійського бароко XVII ст. 25 2. Болонський академізм та його видатні представники 26 3. Художня реформа М. Караваджо та її вплив на європейське мистецтво 27 4. Творчість Рембрандта 28 5. Пейзаж в голландському мистецтві XVII ст. Творчість Я. Рейсдала 29 6. Побутовий жанр в голландському живописі XVII ст. 30 7. Творчість П.П. Рубенса 31 8. Творчість Д. Веласкеса. 32 9. Архітектурно-парковий ансамбль Версалю 33 10. Творчість Н. Пуссена та розвиток класицизму в європейському мистецтві ХVIІ ст. 34 11. Творчість Е. Делакруа. 35 12. Творчість К. Моне 36 13. Творчість Вінсента ван Гога 37 14. Стиль "модерн" та його національні різновиди й напрями 38 Література 39 |
|
Реферати | Оферта | Пошук | Замовити реферат | Контакти
|
Copyright © 2011 - Институт.com.ua | Розробка сайту - vbs.com.ua |