институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Естетичні та правові аспекти застосування реклами у фармакологічному бізнесі

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2007 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Естетичні та правові аспекти застосування реклами у фармакологічному бізнесі

Вступ 3
Етика в фармакологічному бізнесі 4
Критерії просування лікарських засобів ВООЗ 5
Законодавчій аспект реклами лікарських засобів 9
Висновок 16
Список використаної літератури 19
Cмотрите также:
Підприємницький дохід і економічний прибуток у рекламному бізнесі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти рекламного бізнесу України 5 1.1. Поняття реклами та вимоги до неї 5 1.2. Види реклами 9 1.3. Функції реклами 13 РОЗДІЛ ІІ. Підприємницький дохід і економічний прибуток у рекламному бізнесі 15 2.1. Підприємницький дохід і економічний прибуток 15 2.2. Формування доходу рекламних агентств 17 2.3. Витрати на виготовлення рекламного звернення 21 РОЗДІЛ ІІІ. Стан рекламного бізнесу в Україні 25 Висновки 30 Список використаної літератури 32

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

План Вступ – ст.3 1. Основи реклами – ст. 5 1.1 Поняття реклами – ст. 5 1.2 З історії реклами – ст. 7 1.3 Психологічний аспект реклами – ст. 9 2. Основні види реклами, носії реклами і засоби її поширення. – ст. 12 2.1 Види реклами – ст. 12 2.2 Засоби поширення та носії реклами – ст. 14 3. Планування рекламної діяльності на підприємстві. – ст. 21 3.1 Сутність рекламної політики підприємства – ст. 21 3.2 Процес планування рекламної кампанії підприємства – ст. 22 3.3 Оцінка рекламної програми – ст. 34 3.4 Правові аспекти рекламної діяльності – ст. 35 3.5 Розрахунок витрат на рекламну кампанію – ст.37 Висновок – ст. 42 Список літератури – ст. 43

Організація та форми бібліотечної реклами

ВСТУП 3 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 7 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 12 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 16 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 16 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 21 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 26 ВИСНОВКИ 30 ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА 33 ДОДАТКИ 35

Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.

1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18

Застосування сучасних бібліотечно-бібліографічних класифікацій в документних інформаційно-пошукових системах

Список скорочень……………………………………………………………………..3 Вступ…………………………………………………………………………………….4 1. Поняття документних інформаційно-пошукових систем……………………..7 2. Бібліотечно-бібліографічні класифікації як форма автоматизованих бібліотечно-інформаційних систем………………………………………………..10 3. Практичне застосування сучасних бібліографічних класифікацій у спеціальній науковій бібліотеці установи Академії педагогічних наук України………………………………………………………………………………..16 4. Застосування інформаційних класифікацій та технологій у організації бібліотечної реклами 4.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку……………………………………………………………….24 4.2. Інформаційно-технічні аспекти бібліотечної реклами…………………….29 Висновки……………………………………………………………………………...32 Список літератури…………………………………………………………………...34 Додатки………………………………………………………………………………..37

Роль реклами як складової ПР організації

ВСТУП 3 1. Поняття та необхідність рекламних заходів підприємства 4 2. Роль реклами як складової ПР організації 8 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13 Роль реклами як складової ПР організації Ткаченко Р.Р. «Реклама – сутність та основні фкнкції в ПР» // ПР в бізнесі. – №2. – 2008. – С. 5. Завдання 4 Огляд літературних джерел з теми «Роль реклами як складової ПР організації»

Рекламна акція і PR у Міжнародному Бізнесі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ РЕКЛАМНА АКЦІЯ, ЙОГО ЗМІСТ ТА ЗНАЧЕННЯ 6 1.1. Дослідження психологічних факторів комунікативних цілей реклами 6 1.2. Методи визначення рекламного бюджету компанії. Шляхи зменшення витрат на рекламу 14 1.3. Нетрадиційні прийоми реклами 32 1.4. Медіа-планування. Сучасні погляди 36 РОЗДІЛ 2. PR, ЯК МИСТЕЦТВО НАЛАГОДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ 44 2.1. Поняття зовнішнього PR та визначення його ефективності 44 2.2. Переваги технологій PR - бізнесу в порівнянні з іншими методами комунікацій 60 2.3. Ключові етапи PR - кампанії 66 РОЗДІЛ 3. ПРИКЛАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ РЕКЛАМИ ТА PR В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 79 3.1. Ефективні PR-акції із практики світового бізнесу 79 3.2. Інструменти реклами та зовнішнього PR українських банкірів 85 3.3. Механізми віртуального PR, як засіб розвитку міжнародного бізнесу 89 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102-107

Рекламно-інформаційні технології

1. Схема рекламної комунікації. Особливості застосування в індустрії гостинності 3 2. Які фактори впливають на вибір рекламоносіїв в готельно-ресторанному бізнесі 14 3. Реклама на радіо - Основні відмінні риси, переваги і недоліки у порівнянні з іншими засобами реклами 18 Література 24

Психологія політичної реклами

Вступ 2 1. СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 3 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 5 3. ПРАКТИЧНІ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ 7 Висновки 9

Реклама на радіо. Прайси. Форми. Прийоми застосування різних форм. Порівняння різних носіїв

Зміст Вступ 3 1.Переваги та вади реклами на радіо стосовно інших засобів реклами 4 1.1 Переваги реклами на радіо 4 1.2 Вади радіореклами 6 2. Елементи радіореклами 10 2.1 Текст 10 2.2 Звукові ефекти та музика 11 2.3 Фактори ефективності аудіоспота 12 3. Ціни деяких українських радіостанцій на виготовлення та розміщення реклами 14 Висновки 17 Література 18