институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління асортиментом товарів основні властивості товарів

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Реферат | Страниц: 18 | Год: 2007 | Размер: 49 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Управління асортиментом товарів основні властивості товарів

Вступ 3
1. Економічна сутність та види товарного асортименту 5
2. Управління асортиментом товарів 10
3. Основні властивості товарів 14
Висновок 17
Список використаної літератури 18
Cмотрите также:
Ергономічні властивості товарів

План 1. Ергономічні властивості товарів 3 2. Білки, значення для організму людини, вміст у харчових продуктах, основні властивості, норми споживання 3 3. Чинники формування якості товарів 5 Список використаної літератури 9

Управління асортиментом та якістю товарів та послуг

Вступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Теоретичне обгрунтування 5 1.1.1. Поняття процесу управління 5 1.1.2. Етапи управління 8 1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10 1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту в магазині 11 1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14 1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16 1.1.7. Якість обслуговування покупців 19 1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21 1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23 1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29 1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32 1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33 2. Заключна частина 35 2.1. Висновки та пропозиції 35 2.2. Додатки 38 2.3. Література

Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.

ЗМІСТ 1. Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб. 3 2. Методи дослідження якості товарів з використанням евристичних способів оцінки. 8 3. Управління асортиментом 13 4. Наведіть 2-3 приклади маркування продовольчих товарів, до складу яких входять різні харчові добавки та вкажіть їх значення. 18 5. Ситуація для аналізу 19 Література 20

Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб.

ЗМІСТ 1. Поняття про потреби та їх класифікація, властивості і чинники формування потреб. 3 2. Методи дослідження якості товарів з використанням евристичних способів оцінки. 8 3. Управління асортиментом 13 4. Наведіть 2-3 приклади маркування продовольчих товарів, до складу яких входять різні харчові добавки та вкажіть їх значення. 18 5. Ситуація для аналізу 19 Література 20

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Формування асортиментної політики на підприємстві

ВСТУП 3 Розділ 1. Управління асортиментом і якості : проблеми та особливості на сучасному етапі 5 Розділ 2 Дослідження практики. Формування асортиментної політики на підприємстві. 13 2.1 Досьє підприємства 13 2.2 Дослідження основних факторів формування торгового асортименту на підприємстві 16 2.3 Характеристика принципів підбору і встановлення товарного асортименту в магазині 20 2.4 Вивчення процесу планування асортименту товарів на підприємстві 23 Розділ 3 Удосконалення управління асортиментом і якістю товарів на підприємстві з маркетингової орієнтації. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31

Управління асортиментом та якістю товарів і послуг

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНА ЧАСТИНА 6 1.1 Формування і управління асортиментом 6 1.2. Менеджмент системи якості 13 1.3. Досвід зарубіжних компаній 17 1.4. Характеристика підприємства „Ельдорадо” 21 1.5 Аналіз управління асортиментом продукції 24 1.6. Аналіз управління якістю торговельних послуг 28 2. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 35 2.1. Висновки 35 2.2. Пропозиції 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38 Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань управління асортиментом товарів та якістю торговельних послуг підприємства, вироблення умінь застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, сприяння пошуку сучасних наукових досягнень в сфері управління асортиментом та якістю та уміння їх застосовувати при вирішенні прикладних проблем. Основними завданнями даної роботи є : 1. Систематизація та творчий аналіз сучасної вітчизняної і світової наукової літератури та розробка на цій основі власних підходів до управління асортиментом товарів та якістю обслуговування торговельного підприємства. 2. Систематизація, закріплення та розширення практичних знань, а також застосування їх при вирішенні наукових та економічних завдань. 3. Дослідження управління товарним асортиментом та якістю на підприємстві. Об’єктом дослідження є діяльність українських підприємств на ринку, пов'язана з управлінням асортиментом та якістю. Предметом дослідження є розробка методологічних основ та практичних рекомендацій формування стратегії підприємства „Ельдорадо” по управлінню асортиментною політикою та управлінню якістю послуг. У ході дослідження використовувалися загальнонаукові методи, методи порівнянь, угруповань, спостереження, обстеження, комплексної оцінки, аналітичні процедури й ін. Дана робота складається з вступу, двох розділі, списку використаних джерел та додатків. Перший розділ складається з шести підрозділів. В даному розділі досліджено такі теоретичні питання як формування і управління асортиментом, питання менеджменту системи якості, досвід зарубіжних компаній по управлінню якістю, а також практичні питання: проведено характеристику підприємства, аналіз управління асортиментом товарів на підприємстві „Ельдорадо”, аналіз управління якістю послуг на підприємстві. В другому розділі підведено підсумки дослідження та надано пропозиції по удосконаленню роботи на підприємстві.

Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу

Зміст Вступ 3 Розділ І. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельних підприємств 8 1.1 Значення і цілі маркетингу в діяльності торговельних підприємств 8 1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування 18 Розділ 2. Аналіз і оцінка комерційної діяльності приватної виробничо-комерційної фірми "Імпульс" 26 2.1.Організація господарських зв’язків з постачальниками 26 2.2. Організація проведення асортиментної політики 34 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 41 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на приватній виробничо-комерційній фірмі "Імпульс" 48 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 48 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів 63 Висновки та пропозиції 67 Список використаної літератури 71

СПОЖИВАЦЬКІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ

ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. СПОЖИВАЦЬКІ ВЛАСТИВОСТІ КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ....... 4 1.1. Загальні споживацькі властивості....................................................... 4 1.2. Споживчі властивості та особиста гігієна.......................................... 7 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИКА............................... 11 2.1. Загальна характеристика продукції..................................................... 11 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЕЛІВ ДЛЯ ДУШУ.................................................................................................... 15 3.1. Асортимент тв споживчі властивості продукції ................................. 15 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.................................................................... 37

Формування асортименту товарів в торговому підприємстві

Зміст 1. Основна частина 3 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3 1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5 1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12 1.1.3. Планування асортименту товарів 13 1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15 1.3. Характеристика товарного підприємства 16 1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18 1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18 1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в магазині 19 1.4.3. Управління товарними запасами 21 1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23 2. Заключна частина 26 2.1. Висновки та пропозиції 26 Література 28 Додатки 29