институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг туризма | Курсовая | Страниц: 69 | Год: 2007 | Размер: 141 кб. | Стоимость: 165 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3
1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність і види конкуренції 6
1.2. Конкурентоспроможність та якість у туризмі 12
1.3. Методологія дослідження конкурентної спроможності у туризмі 17
2.ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ПП „5 КРОКІВ” 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 32
2.3 Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 37
3.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1 Дослідження рівня конкурентної спроможності (методика) 44
3.2 Напрями піднесення рівня конкурентної спроможності 50
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 65-69

26 діаграм і таблиць
Cмотрите также:
Оцінка міжнародної конкурентної спроможності підприємства

Вступ 3 1.Загальна характеристика підприємства 4 2.Оцінка міжнародної конкурентоспроможності продукції підприємства 5 3.Характеристика конкурентного середовища підприємства 6 4.Оцінка рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства 6 5.Характеристика конкурентних стратегій підприємства 16 6.Характеристика системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства 18 7.Розробка загальних рекомендацій щодо підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємства 20 Висновки 21 Список літератури 22

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6 1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8 1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12 2. ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 16 2.1. Загальна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 21 2.3. Діагностика конкурентного середовища 24 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26 3.1. Стратегічні пріоритети підприємства 26 3.2. План заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 29 ВИСНОВКИ 32 ДОДАТКИ 34 ЛІТЕРАТУРА 37

Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ КОМПАНІЙ 4 1.1. Конкурентні стратегії компаній: сутність та поняття 4 1.2. Теоретичні підходи до формування конкурентної стратегії компанії 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «Птахофабрика Україна» 19 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 19 2.2.Оцінка маркетингової діяльності та конкурентної стратегії 21 2.3.Аналіз середовища підприємства 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ 48 3.1.Обгрунтування напрямків вдосконалення конкурентної стратегії 48 3.2.Програма вдосконалення конкурентної стратегії 50 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 55 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 58

Інтенсивність конкурентної боротьби та оцінка її рівня

Вступ 3 1. Інтенсивність конкурентної боротьби та оцінка її рівня 3 2. Критерії визначення та якісні характеристики кризових станів підприємства 12 Список литературы 15

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

Фінансові результати діяльності туристичного туристичного підприємства та оцінка ефективності їх використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ 6 1.1. Сутність економічного аналізу 6 1.2. Характеристика фінансово-економічних показників діяльності туристичного підприємства 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика туристичного підприємства 18 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва ” 24 2.3. Аналіз платоспроможності та ліквідності туристичного підприємства 31 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ „ Назва ” 36 3.1. Напрямки підвищення фінансово-економічних показників ТОВ „ Назва” 36 3.2. Економічне обгрунтування запропонованих заходів…………………….. 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 68

Аналіз фінансового стану (практична робота)

1 Аналіз структури активів і капіталу 3 2 Оцінка ділової активності 8 3 Визначення поточної платіжної спроможності 10 4 Аналіз перспективної платіжної спроможності 13 ДОДАТКИ 17