институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 116 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Матриця товари-ринки І Ансоффа та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3
Розділ 1. Загальна характеристика матриці «товари-ринки» І. Ансоффа 5
1.1. Поняття стратегії 5
1.2. Призначення матриці «товари-ринки» 11
Розділ 2. Основи банківського маркетингу 21
2.1. Сутність, функції і принципи банківського маркетингу 21
Розділ 3. Використання матриці Ансоффа на практиці 35
3.1. Застосування матриці на ринку банківських послуг 35
3.2. Застосування матриці Ансоффа на прикладі діяльності автокрамниці 37
Висновок 42
Список використаної літератури 44-45
Cмотрите также:
Матриця Бостонської групи та її використання у практиці на ринку послуг

Вступ 3 Розділ 1. Поняття стратегії в маркетингу 4 1.1. Стратегічні зони господарювання 4 Розділ 2. Матриця "Бостон консалтинг груп" (БКГ) 12 2.1. Характеристика матриці БКГ 12 Розділ 3. Використання матриці БКГ на ринку послуг 17 3.1. Стратегічний аналіз ринку праці фахівців з вищою освітою Іркутської області Росії 17 Висновок 26 Список використаних джерел 29

Матриця Ансоффа

Список літератури 1. Стратегічний управлінський облік Кид Уорд, 2002 р. Видавництва Олімп-Бізнес"

Внутрішній і зовнішній фінансові ринки

ЗМІСТ Вступ 3 1. Характеристика внутрішнього фінансового ринку України 5 1.1. Особливості ринку банківських послуг 5 1.2. Особливості фондового ринку 10 1.3. Особливості ринку страхових послуг 12 1.4. Особливості ринку послуг інших небанківських фінансових установ 15 2. Тенденції розвитку зовнішнього фінансового ринку України 19 Висновок 24 Література 25

Стратегічне маркетування

ВСТУП 1 1. РОЗГЛЯД МАТРИЦІ 2 1.1. Матриця Мак-Кінсі та Ансоффа 3 2. ОСНОВНІ СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 8 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16

Поняття і види ринків фінансових послуг

Вступ 3 1. Ринок фінансових послуг як складова фінансової системи держави 5 1.1. Сутність, значення та види ринків фінансових послуг 5 1.2. Структура та функції ринку фінансових послуг 10 2. Ринки фінансових послуг в Україні 14 2.1. Аналіз динаміки валютного ринку 14 2.2. Аналіз динаміки ринку грошей та ринку капіталів 19 3. Основні напрямки реформування ринку фінансових послуг в Україні 26 Висновки 29 Список використаної літератури 31-32 Метою даної роботи є визначення сутності, видів ринків фінансових послуг та закономірностей формування розгалуженої інфраструктури фінансового ринку України в цілому та його складових, зокрема.

Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності

Зміст Вступ 3 1. Загальні поняття про ринки товарів та інвестицій в розвинутій ринковій економіці. 5 1.1 Зміст ринку споживчих товарів та послуг 5 1. 2. Ринок інвестицій та ринок інвестиційних товарів. 10 2. Постачальники та споживачі інвестиційного капіталу в ринковій економіці. 17 3. Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності. 22 3.1.Будівельна продукція як форма інвестиційного товару. 22 3.2 Лізинг як метод інвестування на товарному ринку. 26 Висновок 33 Література 35

Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності

Зміст Вступ 3 1. Загальні поняття про ринки товарів та інвестицій в розвинутій ринковій економіці. 5 1.1 Зміст ринку споживчих товарів та послуг 5 1. 2. Ринок інвестицій та ринок інвестиційних товарів. 10 2. Постачальники та споживачі інвестиційного капіталу в ринковій економіці. 17 3. Інвестиційні товари їх характеристика, спільні риси та відмінності. 22 3.1.Будівельна продукція як форма інвестиційного товару. 22 3.2 Лізинг як метод інвестування на товарному ринку. 26 Висновок 33 Література 35

Первинний і вторинний інвестиційні ринки

План 1. Елементи інвестиційного ринку, їх характеристика. Інвестиційні товари, Характеристика форм та видів. 2. Первинний і вторинний інвестиційні ринки. Ринкова ціна фінансових активів, механізм її формування. ЛІТЕРАТУРА

Первинний і вторинний інвестиційні ринки

План 1. Елементи інвестиційного ринку, їх характеристика. Інвестиційні товари, Характеристика форм та видів. 2. Первинний і вторинний інвестиційні ринки. Ринкова ціна фінансових активів, механізм її формування. ЛІТЕРАТУРА

Ринки та їх різновид

ВСТУП 3 1. РИНКИ З ПОГЛЯДУ ВІДПОВІДНОСТІ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ 5 1.1. ЛЕГАЛЬНИЙ РИНОК 5 1.2. ТІНЬОВИЙ РИНОК 6 2. РИНКИ ПО ЕКОНОМІЧНОМУ ПРИЗНАЧЕННЮ ОБЄКТІВ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 8 2.1. РИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 8 2.2. РИНОК ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА 9 2.3. РИНОК НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ РОЗРОБОК ТА ІНФОРМАЦІЇ 9 2.4. ФІНАНСОВИЙ РИНОК 11 2.5. РИНОК ПРАЦІ 12 3. РИНКИ ПО ПРОСТОРОВІЙ ОЗНАЦІ 17 ВИСНОВОК. 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19