институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Біржовий сільськогосподарський ринок: поняття та стратегія діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | АПК, сельское хозяйство | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Біржовий сільськогосподарський ринок: поняття та стратегія діяльності

Вступ 3
1. Правове регулювання діяльності аграрних бірж в Україні 5
2. Біржові угоди 13
3. Агроторгові доми 19
4. Принципи розвитку біржового ринку сільськогосподарської продукції та його державного регулювання 26
Висновки 29
Перелік використаних джерел 32
Cмотрите также:
Що таке біржовий ринок цінних паперів

Що таке біржовий ринок цінних паперів

Стратегія інвестиційної діяльності фірми

Вступ 2 1. Поняття інвестиції. 4 2. Стратегії управління інвестиціями. 6 2.1. Загальна стратегія компанії. 6 2.2. Маркетингова стратегія компанії. 9 2.3. Стратегія ефективного власника. 11 2.4. Стратегія спекулятивного злиття або поглинання. 13 2.5. Стратегія вертикальної інтеграції. 14 2.6. Стратегія зв’язаної диверсифікації. 17 2.7. Міжнародні конкурентні стратегії. 18 3. Вибір стратегії інвестування або основний аналіз зрілості галузі. 21 Висновок. 26 Список використаної літератури: 27

Ринок цінних паперів

1. БІРЖОВИЙ І ПОЗАБІРЖОВИЙ ФОНДОВІ РИНКИ 3 2. ПОНЯТТЯ ПОХІДНОЇ ФІНАНСОВОГО ІНСТРУМЕНТУ – ДЕРИВАТИВУ, ВИДИ ПОХІДНИХ 13 3. ПРОБЛЕМИ НА ФОНДОВОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. РИЗИКИ ДЛЯ ІНВЕСТОРІВ НА ФОНДОВОМУ РИНКУ УКРАЇНИ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВОВОГО МЕХАНІЗМУ ФУНКЦІОНУВАННЯ ФОНДОВОГО РИНКУ 23 ЛІТЕРАТУРА 31

Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)

Вступ 3 Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5 1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5 1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8 Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15 2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15 2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18 Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24 3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24 Висновок 35 Список використаної літератури 37-38 Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання. Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції. Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.

Стратегія маркетингу на стадії впровадження товару на ринок

ВСТУП 3 1. Стратегія маркетингу на стадії впровадження товару на ринок 4 2. Подолання сезонності туристичних потоків 10 Висновки 13 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 14

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок:

Стратегія виходу українських підприємств на зовнішній ринок: переваги та недоліки 2 Планування асортименту продукції в комплексі маркетингу 9

ТНК Opel

I. 3 1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3 2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4 3. Сфера діяльності і загальна характеристика 10 4. Стратегія корпорації 11 5. Її організаційна структура 12 6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 17 7. Перспективи діяльності корпорації 22 II. 23 1. Діяльність корпорації на ринку України 23 - яким чином корпорація вийшла на український ринок 23 - чим український ринок приваблює ТНК 24 - які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 24 - найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 27 Література 31

ТНК Ford

I. 3 1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3 2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4 3. Сфера діяльності і загальна характеристика 9 4. Стратегія корпорації 12 5. Її організаційна структура 14 6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 16 7. Перспективи діяльності корпорації 26 II. 28 1. Діяльність корпорації на ринку України 28 - яким чином корпорація вийшла на український ринок 28 - чим український ринок приваблює ТНК 28 - які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 28 - найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 29 Література 31

ТНК Ford

I. 3 1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3 2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4 3. Сфера діяльності і загальна характеристика 9 4. Стратегія корпорації 12 5. Її організаційна структура 14 6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 19 7. Перспективи діяльності корпорації 28 II. 30 1. Діяльність корпорації на ринку України 30 - яким чином корпорація вийшла на український ринок 30 - чим український ринок приваблює ТНК 30 - які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 30 - найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 31 Література 33

ТНК Opel

I. 3 1. Аналізувати ТНК на світовому ринку: - довести належність даної компанії до транснаціональної 3 2. Масштаби діяльності корпорації в динаміці (за ряд років) 4 3. Сфера діяльності і загальна характеристика 10 4. Стратегія корпорації 11 5. Її організаційна структура 12 6. Організація фінансів, обліку, кадрова політика, специфіка оподаткування 17 7. Перспективи діяльності корпорації 22 II. 23 1. Діяльність корпорації на ринку України 23 - яким чином корпорація вийшла на український ринок 23 - чим український ринок приваблює ТНК 24 - які обсяги діяльності ТНК на українському ринку 24 - найголовніші проблеми функціонування на українському ринку 27 Література 31