институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Інформаційний менеджмент. Цілі й задачі інформаційного менеджменту

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент информационный | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2007 | Размер: 16 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Інформаційний менеджмент. Цілі й задачі інформаційного менеджменту

Вступ 3
1. Поняття інформаційного менеджменту 4
2. Задачі та цілі інформаційного менеджменту 6
3. Поняття інформаційних систем менеджменту 10
4. Автоматизація діяльності ІМ 12
Висновок 14
Література 15

Cмотрите также:
Інформаційний менеджмент як система аналізу та управління інформаційними потоками. Зовнішні і внутрішні компоненти структури інформаційного менеджменту

ПЛАН: Вступ 1. Сутність та методи інформаційного менеджменту 2. Структура інформаційного менеджменту Висновок

Управління інформаційною діяльністю в організації: функції та методи менеджменту

Вступ. 3 Поняття інформаційного менеджменту. 7 Задачі, цілі, функції та методи інформаційного менеджменту. 10 Поняття інформаційних систем менеджменту. 15 Висновок. 18

Забезпечення інформаційними ресурсами адміністрації підприємства

Вступ 2 1. Інформаційний менеджмент та забезпечення інформаційними ресурсами 5 1.1. Теоретичний аспект поняття інформаційного менеджменту 5 1.2. Особливості інформаційного менеджменту в системі документообігу й діловодства організації / підприємства 9 2. Обґрунтування потреби у забезпеченні управлінською й діловою інформацією 15 2.1. Типи та категорії управлінської інформації 15 2.2. Якісні характеристики ділової інформації 23 2.3. Сучасний інформаційний ринок підприємців 25 3. Інформація та прийняття рішень в організації 31 3.1. Моделі прийняття рішень в організації 31 3.2. Основні етапи розробки управлінських моделей 33 Висновки 42 Використана література 45 Додатки 48

Менеджмент як наука і мистецтво управління організацією

Вступ. 3 1. Розвиток та історія менеджменту. 5 1.1. Екскурс в історію менеджменту. 5 1.2. Школи та принципи управління. 8 2. Сутність та зміст менеджменту. 13 2.1. Загальні поняття. 13 2.2. Задачі і цілі менеджменту. 15 2.3. Методі і моделі управління. 17 2.3.1. Сучасні проблеми управління. 17 2.3.2. Основні категорії теорії управління. 20 2.3.3. Технологія управління. 21 2.3.4. Наукові підходи до менеджменту. 22 2.3.5. Управлінські рішення. 24 2.4. Види менеджменту. 26 2.5. Менеджмент в мікро - і макроекономіці. 28 2.6. Принципи менеджменту. 30 2.7. Функції менеджменту. 32 2.7.1. Планування. 32 2.7.2. Організація. 38 2.7.3. Мотивація. 45 2.7.4. Контроль. 49 3. Менеджмент по-японські або як це роблять в «Мацусіта денкі». 55 Висновок. 63 Література. 64

Інформаційний капітал

Вступ 3 Інформаційний капітал 6 1. Сутність поняття "Капітал" 6 2. Історія розвитку інформаційного капіталу 10 3. Цінність інформаційного капіталу 15 4. Інформаційний капітал для захисту державних інтересів 23 Висновок 28 Література 30 Додаток 1 - Методичні підходи до оцінки інформаційного (інтелектуального) капіталу підприємства 32

Інформаційний менеджмент організації

ЗМІСТ Вступ 3 1. Інформаційний менеджмент організації 4 2. Інформаційні потоки на підприємстві як компоненти менеджменту. 7 3. Роль інформаційних технологій в управлінні підприємством 13 Висновок 19 Література 20

Інформаційний менеджмент організації

ЗМІСТ Вступ 3 1. Інформаційний менеджмент організації 4 2. Інформаційні потоки на підприємстві як компоненти менеджменту. 7 3. Роль інформаційних технологій в управлінні підприємством 13 Висновок 19 Література 20

Інформаційний менеджмент та його місце в структурі управління

Зміст 1. Сутність інформаційного менеджменту 3 2. Інформаційні системи управління (ІСУ) та їх взаємозв’язок з діловими процесами 5 Література 11

Інформаційний (комунікативний) менеджмент як вид управлінської діяльності

Інформаційний (комунікативний) менеджмент як вид управлінської діяльності Література Додатки Додаток 1. Цілі системи маркетингових комунікацій Додаток 2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій Предмет: інформаційний комунікативний менеджмент

Розвиток та історія менеджменту

Вступ...........................................3 1. Розвиток та історія менеджменту.............4 1.1. Екскурс в історію менеджменту..............4 1.2. Школи та принципи управління...............6 2. Сутність та зміст менеджменту...............10 2.1. Загальні поняття..........................10 2.2. Задачі і цілі управління..................11 2.3. Методі і моделі управління................12 2.3.1. Сучасні проблеми управління.............13 2.3.2. Основні категорії теорії управління.....15 2.3.3. Технологія управління...................16 2.3.4. Наукові підходи до менеджменту..........16 2.3.5. Управлінські рішення....................19 2.4. Види менеджменту..........................20 2.5. Менеджмент в мікро- і макроекономіці......22 2.6. Принципи менеджменту......................23 2.7. Функції менеджменту.......................24 2.7.1. Планування..............................24 2.7.2. Організація.............................28 2.7.3. Мотивація...............................33 2.7.4. Контроль................................37 3. Менеджмент по-японські або як це роблять в «Мацусіта денкі»...............................40 Висновок.......................................47 Список використаної літератури.................48