институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингове дослідження ринку меблів (дослідження ринку меблів)

Вступ 3
1 Оцінка стану та перспектив розвитку макросередовища 6
2 Загальний аналіз ринку 10
3 Аналіз поведінки споживачів та характеристик споживання 13
4 Аналіз конкурентного середовища 15
5 Аналіз внутрішнього середовища фірми 19
6 Аналіз портфеля продуктів фірми 22
7 Аналіз каналів збуту 26
8 Аналіз цінової політики фірми 27
9 Аналіз політики просування 29
10 Аналіз реакції ринку на фірму та її продукцію 31
Висновки 33
Використана література 36

Об’єктом дослідження виступає ринок меблів міста Києва та товар, що представлений на ньому - спальні ліжка.
Предметом написання роботи виступає дослідження ринку меблів та його кон’юнктури.
Cмотрите также:
Експертиза меблів закордоного вробництва

Вступ 3 1. Стан, проблеми та перспективи розвитку ринку меблів в Україні 5 2. Класифікація та асортимент меблів 12 3. Фактори, що формують споживчі властивості та якості меблів 17 3.1. Сировинні матеріали 17 3.2. Проектування, конструювання 19 3.3. Технологічний процес 23 3.4. Оздоблення меблів 26 4.Експертиза меблів закордонного виробництва 28 Висновки і пропозиції 31 Список використаної літератури 34 Мета роботи – розгляд стану ринку меблів та основних споживчих властивостей меблів, які реалізуються в Україні, а також порядку проведення експертизи меблів

Дослідження асортименту та якості м’яких меблів

Зміст Вступ 3 1. Стан ринку м’яких меблів 5 2. Вимоги нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ 10 3. Аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі" 14 4. Оцінка якості м’яких меблів у магазині 20 Висновки та пропозиції 24 Литература 26 Додаток. Прайс на меблі виробництва ВАТ “Спецмеблі” 30 Метою роботи є дослідження асортименту і якості м’яких меблів виробництва ВАТ “Спецмеблі”. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів; - вивчення вимог нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ; - аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі"; - встановлення критеріїв оцінки якості м’яких меблів у магазині Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ВАТ "Спецмеблі" з точки зору забезпечення ним якості та асортименту м’яких меблів у відповідності до потреб ринку. Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.

Вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами фабрики

Зміст Вступ 3 1. Стан ринку м’яких меблів 6 2. Коротка характеристика ЗАТ “Лагода” 16 3. Технологічний процес виготовлення м’яких меблів на "Лагода" і вплив на якість 20 4. Характеристика споживчих властивостей м’яких меблів 25 5. Вимоги НТД та оцінка якості м’яких меблів 35 Висновки та пропозиції 45 Литература 47 Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ЗАТ “Лагода” 51 Метою роботи є вивчення вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами ЗАТ “Меблева фабрика "Лагода". Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів; - встановлення характеристик сировинних матеріалів для виготовлення м’яких меблів і їх впливу на якість; - аналіз технологічного процесу виготовлення м’яких меблів на ЗАТ "Лагода" і його впливу на якість; - встановлення характеристик споживчих властивостей м’яких меблів; - встановлення вимоги НТД та проведення на їх основі оцінки якості м’яких меблів Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ЗАТ “Лагода” з точки зору його забезпечення якісною сировиною та впровадження сучасних технологій у відповідності до потреб ринку. Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.

Аналіз ринку корпусних офісних меблів

1. Загальна характеристика учасників ринку офісних меблів 3 2. Ціни на товар 5 3. Види нецінової конкуренції на ринку 5 4. Асортимент товарів 6 5. Особливості ринку 7 6. Аналіз концентрації та монопольного стану ринку 8 7. Бар’єри та стимули входження на ринок 10 8. Стратегія підприємств-учасників ринку в короткостроковому періоді в 10 9. Стратегія підприємств-учасників ринку в довгостроковому періоді 11 10. Умови досягнення стану рівноваги на ринку 11 11. Еластичність ринкового попиту та пропозиції 12 12. Чинники, які створюють умови для змін у монопольній владі та концентрації у довгостроковому та короткостроковому періоді 12 13. Державне регулювання ринку офісних корпусних меблів 13 14. Антимонопольна політика 13 15. Структура ринку офісних корпусних меблів 13 16. Висновок 14 Список використаної літератури 15

Маркетингове дослідження ринку теплоенергетики (на матеріалах ТЕЦ-5)

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика об’єкту дослідження (ТЕЦ-5) 4 2. Маркетингове дослідження ринку діяльності ТЕЦ-5 (теплоенергетика) 18 3. Шляхи покращення маркетингової діяльності ТЕЦ-5 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Маркетингове дослідження товару

Вступ 3 I. Теоретичні основи маркетингового дослідження 4 1.1 Поняття маркетингу та його значення в економіці 4 1.2 Методи маркетингового дослідження 7 II Маркетингове дослідження товару (парфуми) 13 2.1 Дослідження ринку парфумів в Україні та закордоном 13 2.2 Перспективи розвитку ринку парфумерних виробів в Україні 18 2.3 Розрахунок коефіцієнту конкурентоспроможності парфумерних виробів 20 2.4 Дослідження товару методом анкетування 23 Висновки 28 Література 30

Хараткеристика процесу проектування та вплив його на формування якості офісних меблів ЗАТ "Спецмеблі"

Вступ 3 1. Коротка характеристика підприємства ЗАТ "Спецмеблі" 5 1.1. Відомості про підприємство 5 1.2. Класифікація проектуємих меблів 7 2. Хараткеристика процесу проектування та виробництва ЗАТ "Спецмеблі" 14 2.1. Характеристика сировини, що використовується в процесі виробництва 14 2.2. Проектування, як основа виробництва офісних меблів 16 2.3. Виробництво меблів 17 3. Формування споживчих властивостей У процесі виробництва 19 4. Гарантія якості офісних меблів 21 Висновки 24 Література 26

Опис маркетингової діяльності зарубіжної фірми

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Назва на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Назва 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Назва в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38

Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Описати маркетингову діяльність зарубіжної фірми (Зроблено на прикладі Coca-Cola)

СПИСОК ДОДАТКІВ 3 СПИСОК ІЛЮСТРАЦІЙ 4 СПИСОК ВЖИВАНИХ У ЗВІТІ СКОРОЧЕНЬ 5 ВСТУП 6 1. Методологія дослідження 7 2. Маркетингове дослідження світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.1. Лідери світового ринку безалкогольних напоїв 8 2.2. Маркетингове дослідження діяльності компанії Coca-Cola на світовому ринку безалкогольних напоїв 13 2.3. Аналіз фінансових показників діяльності компанії Coca-Cola 15 3. Маркетингове дослідження українського ринку безалкогольних напоїв 21 3.1. Уподобання українців щодо безалкогольних напоїв 21 3.2. Дослідження діяльності компанії Coca-Cola в Україні 24 ВИСНОВКИ 28 РЕКОМЕНДАЦІЇ 30 РЕЗЮМЕ 31 ДЖЕРЕЛА ВТОРИННОЇ ІНФОРМАЦІЇ 32 КОРИСНІ АДРЕСИ ТА ТЕЛЕФОНИ 33 ДОДАТКИ 34 ІЛЮСТРАЦІЇ 38