институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Технологічна розробка міського свята пива у Львові

Каталог пособий и учебных материалов | Анимация, организация досуга | Диплом | Страниц: 103 | Год: 2007 | Размер: 150 кб. | Стоимость: 325 грн. | Смотреть | Купить

Технологічна розробка міського свята пива у Львові

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВУЛИЧНО-ПЛОЩОВОЇ АНІМАЦІЇ. 6
1.1. Вуличне свято як предмет дослідження. 6
1.2. Зародження та розвиток вулично-площових форм дозвілля. 20
1.3. Сучасний стан вулично-площової анімації. 27
1.4. Психологія дозвілля, як базис створення анімаційних програм. 36
2. МЕТОДОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВУЛИЧНО-ПЛОЩОВИХ ЗАХОДІВ. 50
2.1. Формування ідейно-тематичного підґрунтя анімаційного заходу. 50
2.2. Сценарна розробка свята. 56
2.3. Специфіка організації режисерсько-постановчого процесу свята пива. 60
2.4. Матеріально-технічна база свята. 71
2.5. Нормативні засади організації міських свят. 74
3. ТЕХНОЛОГІЧНА РОЗРОБКА МІСЬКОГО СВЯТА ПИВА В МІСТІ ЛЬВОВІ. 76
3.1. Ідейно-тематичне підґрунтя свята пива у місті Львові 76
3.2. Організація свята пива у місті Львові 77
3.3. Економічне обґрунтування свята пива у Львові 80
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 88
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 92
Додатки 97-103
Сценарій, план-схема

Мета дослідження – дослідити досвід організації вулично-площової анімації та розробити програму організації міського свята пива у Львові
Cмотрите также:
Український ринок пива

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні..6
1.2. Основні виробники пива в Україні.12
Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні..18
2.1. Експорт пива в Україні....18
2.2. Імпорт пива в Україні...20
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні....23
3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні.23
3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників
пива з метою збільшення продажів.26
Висновки...29
Список використаної літератури.31


УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК ПИВА, АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

ЗМІСТ Вступ…………………………………………………………………………......3 Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні…………………….6 1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні…………………..…6 1.2. Основні виробники пива в Україні……………………………….…12 Розділ 2. Експорт та імпорт пива в Україні…………………………………..19 2.1. Експорт пива в Україні……………………………………………....19 2.2. Імпорт пива в Україні………………………………………………...21 Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні…………………..…..24 3.1. Сучасні тенденції розвитку ринку пива в Україні……………….…24 3.2. Маркетингові заходи вітчизняних виробників пива з метою збільшення продажів………………………………….27 Висновки…………………………………………………………………….…..31 Список використаної літератури…………………………………………….…33

Український ринок пива - аспекти формування та розвитку в сучасних умовах

Вступ......3
Розділ 1. Загальна характеристика ринку пива в Україні.6
1.1. Загальна інформація про ринок пива в Україні...6
1.2. Основні виробники пива та асортимент продукції
в Україні............................................12
Розділ 2. Визначення якості українського пива...............................................18
2.1. Технологія виготовлення пива та визначення його
смакової якості...18
2.2. Визначення якості пива по етикетці..................................................21
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку пива в Україні.....................................25
3.1. Особливості розвитку упакування пива............................................25
3.2. Тенденції розвитку конкурентної боротьби на
ринку українського пива ...................................................................27
Висновки....31
Список використаної літератури.33


Методична розробка свята «Масляної» в умовах гірськолижного курорту «Карпати»

Вступ 3 1. Теоретичні засади святкової анімації в туризмі 6 1.1. Анімації в туризмі як предмет дослідження 6 1.2. Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля 30 1.3. Формування святково-анімаційної культури України 33 1.4. Сучасний стан святково-анімаційної культури в Україні 39 2. Організація анімаційних програм в рекреаційних закладах курортного призначення гірського розташування 41 2.1. Специфіка ігрової діяльності в процесі організації організації проведення свята Масляної 41 2.2. Методологія організації святково-анімаційних програм в курортних закладах (зимові свята) 48 2.3. Специфіка святкування свята Масляної в Україні 59 3. Розробка анімаційного продукту на гірськолижному курорті "Карпати" 70 3.1. Ідейно-тематичне обґрунтування свята Масляної 70 3.2. Особливості організації свята в умовах гірськолижного курорту «Карпати» 73 3.3. Економічне обґрунтування свята на курорті «Карпати» 78 Висновки та пропозиції 84 Список використаної літератури 87 Додатки 92-105 Мета дослідження – дослідити організацію святкової анімації на ринку туристичних послуг і на базі дослідження розробити анімаційний продукт свята Масляної в умовах гірськолижного курорту Карпати.

Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи організації надання послуг міського пасажирського транспорту 5 1.1. Поняття, суть та значення послуг міського пасажирського транспорту 5 1.2. Характеристика процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 7 1.3. Законодавче регулювання процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 9 Розділ 2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 12 2.1. Загальна характеристика підприємства 12 2.2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 14 2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 17 2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 20 Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21 3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 25 Висновок 31 Список використаних джерел 35

Експорт пива

ВСТУП 2 1. АНАЛІТИЧНА МАРКЕТИНГОВА ОЦІНКА РИНКА ПИВА 3 1.1. Світові тенденції становлення та розвитку ринка пива 3 1.2. Сучасний стан розвитку українського ринка пива 4 2. ПРАВОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНОЇ УГОДИ ПО ЕКСПОРТУ ПИВА 15 2.1. Правова база 15 2.2.Нормативно-правові умови здійснення проекту 36 3. ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИЙ КОНТРАКТ 38 4.ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 42 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 45

Комплексне дослідження ринку пива

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Розгляд теоретичних засад комплексного дослідження ринку 5 1.1 Дослідження поведінки покупців на споживчому ринку 5 1.2 Моделювання купівельної поведінки організації-споживача 12 1.3 Аналіз ринкових можливостей підприємства 18 1.4 Сегментація ринку і позиціонування товару 23 Розділ 2. Аналіз та дослідження ринку пива в Україні та світі 31 2.1 Сучасний стан світового ринку пива: обсяги виробництва, основі виробники, сучасні тенденції 31 2.2 Сучасний стан ринку пива в Україні 35 2.3 Основні виробники на ринку пива в Україні 41 2.4 Нормативно-правове регулювання ринку пива в Україні 45 Розділ 3. Тенденції розвитку ринка пива в Україні 46 3.1 Прогноз споживання пива в Україні 46 3.2 Прогноз виробництва та просування пива 47 3.3 Споживацькі переваги 48 3.4 Експорт зростає — імпорт скорочується 50 Висновки 53 Список використаної літератури 55

Розвиток конкуренції та боротьба за ринок збуту пивобезалкогольної продукції

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИВА 4 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ „ПИВЗАВОД НА ПОДОЛІ” НА РИНКУ ПИВОБЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ 14 3. АНАЛІЗ РІВНЯ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО РИНКУ ПИВА 23 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ ПИВА. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПИВА В УКРАЇНІ 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Асортиментна структура пива верхового бродіння

Зміст Вступ 3 1 Асортиментна структура пива верхового бродіння 5 2 Вплив технологічного виробництва пива верхового бродіння 11 3 Вплив сировини на формування споживних властивостей 19 4 Товарознавча характеристика зразків пива верхового бродіння 24 Висновки 32 Література 34

Асортиментна структура пива верхового бродіння

Зміст Вступ 3 1 Асортиментна структура пива верхового бродіння 5 2 Вплив технологічного виробництва пива верхового бродіння 11 3 Вплив сировини на формування споживних властивостей 19 4 Товарознавча характеристика зразків пива верхового бродіння 24 Висновки 32 Література 34