институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 110 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми статевого виховання дітей та молоді в діяльності соціального педагога

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І 7
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ПІДГОТОВКА ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ 7
1.1. Сутність та значення сім`ї та джерел сімейної злагоди в житті людини 7
1.2. Особливості статевого виховання дітей та молоді 9
1.3. Соціалізація статевої поведінки 15
1.3.1. Послідовність прояву ознак пубертатного розвитку в обох статей 15
1.3.2.Періодизація вікових етапів психосексуального розвитку дитини 16
1.4. Специфіка статевого виховання 17
РОЗДІЛ ІІ 22
ДОСВІД РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У СФЕРІ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ 22
2.1. Здійснення статевого виховання на різних вікових етапах 22
2.2. Груповий тренінг як засіб роботи соціального педагога з молоддю у сфері статевого виховання 26
2.2.1.Ключові елементи організації тренінгу 26
2.2.2. Підготовка до занять 27
2.2.3. Традиційна схема заняття 28
ВИСНОВОК 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37

Метою дослідження є теоретичне вивчення та практичне застосування прийомів та методів роботи соціального педагога з проблеми статевого виховання дітей та молоді.
Cмотрите также:
Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Специфіка професійної діяльності соціального педагога

Зміст Вступ 3 1. Специфіка професійної діяльності соціального педагога 4 2. Поведінка та обрис соціального педагога 6 3. Сфери діяльності соціального педагога 8 4. Функції діяльності соціального педагога 10 5. Знання, уміння та навички соціального педагога 12 Висновки 16 Використана література 17

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів

Зміст Вступ 3 Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5 1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5 1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8 1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13 Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17 2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17 2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21 Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28 3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28 3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30 3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33 Висновок 37 Список використаної літератури 40

Методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю

Зміст Вступ 4 1. Неблагополучна сім’я як фактор дисгармонійного розвитку дитини 5 1.1 Типи неблагополучних сімей 5 1.2 Рекомендації щодо взаємодії соціального педагога з неблагополучною сім’єю 7 2. Діяльність соціального педагога по роботі з неблагополучною сім’єю 9 3. Методи роботи соціального педагога з кризовими сім’ями по попередженню появи „дітей вулиці” і соціально незахищених дітей 14 3.1 Підходи у надання соціально-педагогічної допомоги 14 3.2 Системна робота з орієнтацією на родину 15 3.3 Індивідуальна та групова робота за конкретними випадками 15 Висновок 18 Використана література 19 Метою написання роботи є проаналізувати та охарактеризувати методи роботи соціального педагога з неблагополучною сім’єю. Об’єкт нашого дослідження – діяльність соціального педагога. Предмет – методи роботи соціального педагога з неблагополучними сім’ями.

Питання соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка

Вступ Розділ І. Основні напрямки соціального виховання у спадщині А. С. Макаренка 1.1. Трудове виховання 1.2. Сімейне виховання 1.3. Робота з важковиховуваними у практичній діяльності А. С. Макаренка (за “Педагогічною поемою”) Розділ ІІ. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасність 2.1. Застосування спадщини А. С. Макаренка у підготовці соціальних працівників 2.2. А. С. Макаренко про роль педагога у соціальному вихованні учнівської молоді Висновки Список використаних джерел

Роль соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин вихованців

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи соціально-педагогічного виховання в сучасних умовах 4 1.1. Місце соціального педагога в системі виховання. 4 1.2. Система роботи соціального педагога у формуванні і корекції взаємовідносин підлітків. 11 1.3. Особливості соціально-педагогічних умов виховання особистості молодшого школяра. 19 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота. 30 2.1. Форми та методи соціально-профілактичної роботи. 30 2.2. Бесіда як найбільш ефективна форма роботи соціального педагога. 39 Висновки 44 Список використаної літератури 48 Додаток 51

Сучасний стан проблеми правового виховання в сучасному суспільстві

І. ВСТУП 3 II. Сучасний стан проблеми правового виховання в сучасному суспільстві 5 2.1. Законодавчі акти по забезпеченню правового захисту молоді 12 2.2. Проблеми додержання прав дітей і молоді в Україні 22 ІІІ. Здійснення захисту прав дітей та молоді на сучасному етапі 23 IV. ВИСНОВКИ 32 V. Використана література. 35

Соціально-правовий захист дитини від впливів кримінального середовища

Вступ 3 Історичний розвиток уявлень про дитину та її захист. 4 Правовий захист дитинства. 7 Актуальні проблеми соціального захисту дітей. 12 Превентивне виховання як перспективний напрямок вирішення проблем соціального захисту дітей та молоді. 15 Висновок 17 Література 19

Проблеми професійного виховання і навчання фахівця

План Вступ 3 1. Проблеми професійного виховання і навчання фахівця 5 2. Професійні особливості соціальної роботи 11 3. Ролі соціального працівника в установах соціального обслуговування. Класифікація і типологія ролей. 13 4. Професійне спілкування соціального працівника і соціального педагога 17 Висновки 25 Список використаної літератури 27