институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Smart-карти. Електронна комерція

Каталог пособий и учебных материалов | Банковское дело, операции | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Smart-карти. Електронна комерція

Вступ 2
1. Будова та принцип дії смарт-картки 3
2. Основні вимоги до платіжних систем з використанням інтелектуальних карток. 6
3. Використання смарт-карток. 8
Висновок 11
Література 13
Cмотрите также:
МІЖНАРОДНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ОБМІН КОМЕРЦІЙНИМИ І ФІНАНСОВИМИ ДАНИМИ

Вступ Електронний Обмін Даними - EDI Стандарт ЕANCOM® Стандарт XML та Інтернет-комерція Ринок електронної комерції Електронна комерція та "електронні магазини" Висновки Література

Контрольна робота інформаційні системи в менеджменті

1. Покоління інформаційних систем 3 2. Електронна комерція: основне призначення, 9 напрями її розширення. 9 Література 21

Контрольна робота електронна комерція

1(17) Що таке Firewall. Наведіть приклади. 3 2(37). Опишіть структуру віртуального підприємства. 7 3.(57) Які основні стадії поведінки покупців при купівлі товарів 10 Перелік використаної літератури 14

Контрольна робота електронна комерція

1(17) Що таке Firewall. Наведіть приклади. 3 2(37). Опишіть структуру віртуального підприємства. 7 3.(57) Які основні стадії поведінки покупців при купівлі товарів 10 Перелік використаної літератури 14

Ситуаційне завдання з маркетингу

Завдання 1. Опишіть чинники макросередовища, що впливають на зміну попиту на кредитні картки в Україні. 2. Сформулюйте гіпотези про споживчі мотивації користувачів карток. Які мотивації споживачів мають знайти відображення при позиціонуванні Smart-card і чому? 3. Які методи збору первинної маркетингової інформації ви б використали для розробки концепції позиціювання Smart-card на ринку. 4. Розробіть пошукові питання для визначення рівня короткострокового попиту на Smart-card на ринку. Оберіть 4-5 питань та розробіть для них питання анкети. 5. Просегментуйте ринок споживачів продукції компанії. Список використаних джерел

Електронна комерція

1. Електронний маркетинг та його особливості 2 2. Загальна формула вартісного ланцюга ціноутворення в мережі інтернет 6 3. Основні елементи маркетингової системи в мережі Інтернет 9 Список використаної літератури 13

Електронна комерція

1. Сутність електронної комерції 3 2. Відмінності між традиційною і електронною комерцією 4 3. Принципи побудови системи електронної комерції (електронного магазина) 11 4. Сфери поширення електронної комерції 16 Література 19

Електронна комерція

1. Сутність електронної комерції 3 2. Відмінності між традиційною і електронною комерцією 4 3. Принципи побудови системи електронної комерції (електронного магазина) 11 4. Сфери поширення електронної комерції 16 Література 19

Електронна комерція

1. Поняття електронної комерції. 1 2. Переваги електронної комерції. 3 3. Розробка промислових систем електронної комерції 3 4. Необхідність впроваджування електронної комерції. 8 Перелік використаної літератури 10

Електронна комерція

1(13). Назвіть основні механізми безпеки систем електронної комерції. 3 2(33). Назвіть дві основні складові електронного магазину. 7 3(53). Як утворюються елементи та сегменти даних в міжнародному стандарті EDIFACT, що використовується в системах електронної комерції. 10 Перелік використаної літератури 14