институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Диплом | Страниц: 87 | Год: 2007 | Размер: 149 кб. | Стоимость: 260 грн. | Смотреть | Купить

Розробка та обґрунтування бізнес – плану створення нового туристичного підприємства

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 6
1.1. Основні критерії розробки бізнес-плану 6
1.2. Характеристика структури типового бізнес-плану 18
1.3.Дослідження ринку туристичних послуг 26
2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ НОВОГО ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "А" 40
2.1. Опис бізнесу 40
2.2. Стратегічний та маркетинговий план 44
2.3. Фінансово-економічний план 55
2.4. Оцінка та страхування ризику 61
3. ОБГРУНТУВАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНІСТЬ 63
3.1. Прогноз доходів підприємства 63
3.2. Оцінка запропонованих заходів та їх впливу на діяльність підприємства 67
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 78
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 84-87

Метою даної дипломної роботи є поглиблення теоретичних і практичних знань з питань бізнес-планування у туристичній галузі, уміння застосовувати ці знання при вирішенні конкретних практичних завдань, складання бізнес-плану конкретного туристичного підприємства.
Дана робота складається з трьох розділів. Перший розділ присвячений теоретичним засадам бізнес-планування. У другому розділі розроблено основні положення бізнес-плану новостворюваного туристичного підприємства ТОВ "А" В третьому розділі проведено оцінку запропонованого бізнес-плану.
Cмотрите также:
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

Створення нового підприємства. Розробка техніко-економічного обґрунтування бізнес-плану

1. Створення нового підприємства 3 2. Розробка техніко-економічного обґрунтування бізнес-плану 15 3. Міжнародна практика обґрунтування проектів 18 Список використаної літератури 23

Бізнес-план створення нового виробничого підрозділу підприємства

Вступ 3 1. Сутність, функції, цілі бізнес плану на підприємстві 4 2. Методика розробки бізнес плану 11 3. Особливості розробки бізнес плану нового виробничого підрозділу підприємства 19 Висновок 22 Література 24

Обгрунтування бізнес-плану (проекту) створення підприємства малого бізнесу

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 8 1.1. Сутність та роль бізнес планування 8 1.2. Методичні аспекти складання розділів бізнес плану 16 1.3. Особливості оцінки ефективності інвестицій при обґрунтуванні проекту створення підприємства 37 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА І ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „БАЙТ” 49 2.1. Загальна характеристика проекту (резюме) 49 2.2. Загальна характеристика підприємства і продукту (послуги) 51 2.3. Аналіз ринку та основних конкурентів. SWOT аналіз підприємства 52 2.4. Розробка плану виробництва підприємства 60 2.5. Організаційний план реалізації проекту ТОВ „Байт” 66 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТОВУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДОЦІЛЬНОСТІ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «БАЙТ» 74 3.1. Розробка фінансового плану діяльності підприємства ТОВ „Байт” 74 3.2. Визначення економічної ефективності вкладення капіталу в створення підприємства ТОВ „Байт” 86 ВИСНОВОК 98 ЛІТЕРАТУРА 105

Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств

Вступ 3 Розділ 1.Бізнес-план як складова фінансового планування підприємств 5 1.1.Сутність бізнес-планування, його доцільність та ефективність 5 1.2.Методичні аспекти складання бізнес-плану 16 Розділ 2.Складання бізнес-плану 19 2.1.Розробка основних напрямків діяльності підприємства 19 2.2.Розробка бізнес-плану створення підприємства з виробництва хлібобулочних виробів 21 Розділ 3.Обґрунтування ефективності реалізації проекту 29 Висновки 38 Список використаної літератури 41

Значення бізнес-плану в комерційному підприємстві

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ ТА ФУНКЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ВИМОГИ ДО СТИЛЮ НАПИСАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 4 2. ЦІЛІ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 7 3. МЕТОДОЛОГІЯ ТА СТАДІЇ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ 10 4. ОСНОВНІ ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 14 5. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА 17 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Етапи розробки бізнес-плану на сучасному підприємстві

Вступ....................................................................................................................3
Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки.............5
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану ................................................5
1.2. Цілі розробки бізнес-плану....................................................................7
1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану................................10
1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану.....................................13
Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану..............17
2.1. Структура бізнес-плану.........................................................................17
2.2. Логіка розробки бізнес-плану................................................................20
Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок .........22
Висновки...............................................................................................................42
Список використаної літератури........................................................................44


Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43