институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Роль музики і пісні в викладанні англійської мови

Каталог пособий и учебных материалов | Английский язык | Контрольная | Страниц: 8 | Год: 2007 | Размер: 11 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Роль музики і пісні в викладанні англійської мови

Роль музики і пісні в викладанні англійської мови
Музичні твори, які використовуються при четвертому пред’явленні учбового матеріалу (музичний сеанс)
Твори програмної музики
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Cмотрите также:
Вірші та пісні на уроці в основній школі

Зміст Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи використання віршів та пісень на уроці англійської мови 5 1.1 Роль музики, пісень та віршів у вивченні англійської мови 5 1.2 Особливості роботи з віршованими творами під час навчання англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості роботи з віршами та піснями під час навчання англійській мові 16 1.2 Формування граматичних навичок під час роботи з віршами та піснями на уроці англійської мови 16 2.2 Розвиток лексичних навичок шляхом вивчення віршованого та пісенного матеріалу на уроці англійської мови 25 Висновки 29 Список використаних джерел 31 Додаток А 33 Додаток В 36 Додаток С 37

Вірши та пісні на уроках іноземної мови

Вступ 3 Розділ 1. Навчання іншомовного усного мовлення школярів молодшого віку на базі різножанрових музичних тел 5 1.1. Природа мотивації та вплив пісні на підвищення продуктивності іншомовної мовленнєвої діяльності у школярів 5 1.2. Ефективність використання різних музичних жанрів на уроці англійської мови 10 Розділ 2. Пісня та вірш як один із прийомів навчання іноземній мові 15 2.1. Вірші та римування на уроці англійської мови 15 2.2 Пісня на уроці англійської мови 25 Висновок 32 Список використаної літератури 34 Додатки 35

Шотландський варіант сучасної англійської мови

Зміст Вступ 3 Розділ І. Історико-географічний опис шотландського варіанту англійської мови 5 1.1 Короткі географічні дані 5 1.2 Історія розвитку шотландського варіанту англійської мови 7 Розділ ІІ. Особливості шотландської англійської мови 11 2.1 Граматична система шотландської англійської мови 11 2.2 Особливості фонетичної системи шотландської англійської мови 18 2.3 Лексика шотландської англійської мови 22 Розділ ІІІ. Сучасний стан шотландського варіанту англійської мови 25 Висновки 28 Список використаних джерел 30

Історія, розвиток і культура англійської мови

ПЛАН ВСТУП 3 1. Періодизація історії англійської мови. 6 2. Пам'ятники писемності староанглійського періоду. 7 3. Пам'ятники писемності среднеанглийского (са.) періоду. Зміни в графіці й орфографії, внесені нормандськими переписувачами. 9 4. Утворення англійської нації й англійської національної мови. 12 5. Діяльність граматистів і лексикографів у РА періоді. Встановлення норм літературної мови й орфографії. 13 6. Історичні основи сучасної англійської орфографії. 15 7. Англійська мова у світі 16 ВИСНОВОК 20 Список використаних джерел 22

Структура уроку іноземної мови (англійської)

Вступ. 2 1. Урок, як основна форма організації навчання. 3 1.1. Особливості уроку та його структури, як форми організації навчання. 3 1.2. Вимоги до уроку іноземної мови. 6 1.2.1. Мовленнєва спрямованість уроку іноземної мови. 6 1.2.2. Комплексність уроку іноземної мови. 7 1.2.3. Іноземна мова - мета і засіб навчання. 8 1.2.4. Висока активність розумово-мовленевої діяльності учнів. 8 1.2.5. Різноманітність форм роботи учнів. 9 1.2.6. Мотиваційне забезпечення навчальної діяльності. 10 2. Типи та структура уроків англійської мови. 12 2.1. Критерії класифікації уроків англійської мови. 12 2.2. Дидактико-методичні моделі уроків англійської мови. 15 2.3. Аналіз уроку англійської мови. 18 3. Практична частина. 24 Висновок. 31 Література. 32

Новозеландський варіант англійської мови

Зміст Розділ 1. Соціолінгвістична ситуація в Новій Зеландії……………………..3 1.1 Социолінгвістіка як наука………………………………………….5 1.2 Мовна ситуація в Новій Зеландії……………………………….....12 Розділ 2. Новозеландський варіант англійської мови……………………...18 2.1. Особливості вживання англійської мови в Новій Зеландії……..18 2.2. Запозичення з мови маорі…………………………………………19 2.3. Аналіз вживання новозеландського варіанту англійської мови в різних сферах діяльності………………………………………22 Висновки………………………………………………………………………27 Список використаної літератури…………………………………………….28

Варіанти англ.мови

ЗМІСТ Аннотація 2 Зміст 3 Перелік скорочень і умовних позначень 4 Вступ 5 1.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АМЕРИКАНСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 6 1.1.Основні фонетичні особливості американського варіанта англійської мови 7 1.2.Лексико-граматичні особливості американського англійського 8 2. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ КАНАДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 11 2.1. Основні фонетичні особливості канадського варіанта англійської мови 11 2.2.Лексико-граматичні особливості канадського варіанта англійської мови 12 3. ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АВСТРАЛІЙСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 14 3.1.Фонетичні особливості австралійського варіанта 15 4.ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВОЗЕЛАНДСЬКОГО ВАРІАНТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 16 4.1.Фонетичні особливості 16 ВИСНОВКИ 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 18

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови на початковому рівні.

ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І МІСЦЕ ТА РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ НАВАЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ……………………………………………6 2.1 Інформаційно-комунікаційні технології в освіті 6 2.2 Етапи запровадження ІКТ на шляху руху в інформаційне суспільство 9 2.3 Системні основи інтеграції інформаціійно-комунікаційних технологій та освітніх технологій 12 2.4 Електронні засоби навчання та комп‘ютерні презентації як засіб мотивації та підвищення ефективності навчання іноземним мовам 14 2.5 Дидактична концепція навчання на основі комп‘ютерних технологій 17 РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП‘ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ ………………………………………………………………………………25 2.1 Інтернет на уроках англійської мови 25 2.2 Використання інформаційно-комунікаційних технологій в молодшій школі на уроках англійської мови 26 2.3 Види вправ на основі електроних ресурсів для використання на початковому етапі навчання англійській мові 29 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………….35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………….37

"Особливості організації і проведення уроку англійської мови на середньому ступені середньої загальноосвітньої школи"

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 5 1.1. ВИМОГИ ДО УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 5 1.2. ТИПИ І СТРУКТУРА УРОКІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 12 1.3. АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 1.4. ПЛАНУВАННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ 21 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА СЕРЕДНЬОМУ СТУПЕНІ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 26 2.1. ПОЄДНАННЯ РІЗНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 26 2.2. ПРОВЕДЕНЯ УРОКУ НА ТЕМУ "ПАСКА" ("EASTER") В СЬОМОМУ КЛАСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 32 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови

План Вступ 3 1. Мета, завдання і психолого-педагогічні аспекти позакласної роботи з англійської мови. 4 2. Принципи організації позакласної роботи з англійської мови 6 3. Вимоги до позакласної роботи з англійської мови 9 4. Форми позакласної роботи з іноземної мови 11 Висновки 14 Список використаної літератури 15