институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 61 кб. | Стоимость: 115 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні причини виникнення та прояву агресивності в підлітковому та юнацькому віці

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ АГРЕСІЇ 5
1. 1. Поняття, сутність та особливості агресії 5
1.2. Теорії агресивної поведінки в психологічній науці 8
1.3. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 12
РОЗДІЛ ІІ 17
ДІАГНОСТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ВІКУ 17
2.1. Обґрунтування емпіричного дослідження 17
2.2. Проведення діагностичного дослідження агресивності особистості дітей підліткового та юнацького віку 18
2.3. Аналіз результатів психологічного дослідження 24
РОЗДІЛ ІІІ 29
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОВЕДЕННЮ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ 29
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 37-40

Метою роботи є особливості діагностики і корекції агресивної поведінки дітей підліткового віку.
Базою експериментального дослідження була ЗОШ.
Cмотрите также:
Психологічні особливості виникнення і прояву фобій у юнацькому віці

Вступ 2 1. Загальний огляд психологічної проблеми фобій у юнацькому віці 4 2. Соціальні фобії у юнацькому віці та їх характеристика 9 3. Система психотерапевтичної корекції та психопрофілактики соціальних фобій у молодих людей юнацького віку 18 Висновки 20 Список використаної літератури 22

"Психологічні особливості образу Я у підлітковому та юнацькому віці"

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичний основи вивчення психологічних особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 6 1.1. Психологічна характеристика підліткового і юнацького віку 6 1.2. Я-образ і самооцінка як складові Я-концепції 12 1.3. Теоретичні аспекти проблеми "Я" в науці 29 Розділ 2. Аналіз складових "Я-образу" в психологічній літературі 31 2.1. Я-концепція: різні аспекти і складові даного поняття 37 2.2. Я-концепція і самооцінка в підлітковому і юнацькому віці 39 Розділ 3. Вивчення особливостей образу Я в підлітковому і юнацькому віці 48 3.1. Опис програми дослідження і обґрунтування вибору методик 48 3.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів 57 Висновки 79 Список літератури 84 Додатки 88

Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)

Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Витоки агресивності та їх профілактика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПСИХОЛОГІЧНИХ ВИТОКІВ АГРЕСИВНОСТІ 7 1.1. Поняття та психологічні теорії агресії 7 1.2. Ситуаційні чинники агресивної поведінки 15 1.2.1.Сім’я як чинник формування агресивності особистості 15 1.2.2. Внутрішні чинники агресивної поведінки 17 1.2.3. Зовнішні чинники агресивної поведінки 21 1.3. Становлення агресивної поведінки 22 1.4. Агресія як прояв психопатології 30 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДЕТЕРМІНАНТ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 34 2.1. Характеристика вибірки і методів дослідження 34 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 40 РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 50 3.1. Планування і проведення корекції 50 3.2. Дослідження ефективності проведеної корекційної програми 92 3.3. Психологічні рекомендації профілактики агресивності особистості 95 ВИСНОВОК 99 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 109 Додатки 20 стор.

Зв’язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Загальна психологічна характеристика 5 підлітка 5 1.2. Аналіз теорії агресії 11 1.3. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 21 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 21 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 32 Висновки 38 Використана література 40 Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості.

Адикції в підлітковому віці, причини та умови профілактики

1 Адикції у підлітків 2 2. Причини та профілактика адиктивної поведінки в підлітковому віці 5 Список використаних джерел 17

Зв'язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності

Вступ 3 Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5 1.1. Психологічний стан особистості підлітка 5 1.2. Природа й структура агресії 11 1.3. Теорія агресії 12 1.4. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 19 2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 19 2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 23 Висновки 28 Використана література 30 Обєкт дослідження – агресивна поведінка молодших школярів. Предмет дослідження – особистісні та соціально-психологічні передумови виникнення і розвитку агресивних реакцій підлітків. Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей. Гіпотези дослідження: – для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості. У відповідності з поставленою метою і гіпотезами дослідження були поставлені такі завдання: 1. В ході теоретичного аналізу виявити фактори, які сприяють виникненню і закріпленню агресивних проявів у підлітків. 2. Визначити, використовуючи комплекс психодіагностичних методів і методик, психологічний симптомокомплекс агресивних реакцій у підлітків.

Діагностика суїцидальних тенденцій в підлітковому віці

План Вступ Розділ І. Теоретичні концепції виникнення суїцидальних форм поведінки. 1.1. Проблема суїциду як соціально-педагогічного явища. 1.1.1. Історичний зміст поняття суїциду. 1.1.2. Теорії виникнення аутоагресивних форм поведінки. 1.2.Особливості суїцидальних тенденцій в підлітковому віці. 1.2.1.Мотиви суїцидальної поведінки. 1.2.2. Фактори суїцидальної поведінки в підлітковому віці. Розділ ІІ. Діагностика причин і мотивів суїцидальної поведінки в підлітковому віці. 2.1. Методи дослідження. 2.2. Аналіз результатів. Розділ ІІІ. Профілактика суїцидальної поведінки серед учнівської молоді. 3.1. Система соціально-психологічних інститутів і її вплив на психологічну просвіту. 3.2. Комплекс заходів профілактики небезпечних станів. Висновок