институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 38 | Год: 2007 | Размер: 83 кб. | Стоимость: 165 грн. | Смотреть | Купить

Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)

ВСТУП 3
1.Методологія проведення дослідження 5
2. Діагностичні методики дослідження 6
3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12
4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15
5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20
6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21
7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26
8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35-38

Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.
Cмотрите также:
Особливості сучасної психодіагностики та її можливості щодо вирішення психологічних проблем людини

Вступ 2 1. Особливості сучасної психодіагностики як наукового знання. 3 2. Можливості психодіагностики при застосуванні різних методик дослідження. 7 3. Психодіагностика як практична діяльність. 16 4. Комп’ютерна психодіагностика. 20 Висновки 23 Література 24

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

"Соціальна робота з обдарованими дітьми"

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..……....3 РОЗДІЛ І. Визначення обдарованості……………………………………...………5 1.1. Що таке обдарованість………………………………………………5 1.2. Багатогранність обдарованості……………………………………..6 1.3. Особливості обдарованих дітей дошкільного віку………………12 РОЗДІЛ ІІ. Виявлення обдарованості……………………………………………..15 2.1 Початок пошуку обдарованості (історична довідка)………………..15 2.2. Виявлення обдарованості дітей батьками. Проблеми, які виникають при виявленні батьками обдарованості своїх дітей………………………………………………………………………17 2.3. Свідоцтва та роль соціального оточення у виявленні обдарованості дітей………………………………………………………………….…..19 2.4. Виявляти, розвивати та заохочувати здібності………………………..21 2.5. Моделі, методики, тести щодо виявлення обдарованості……………24 РОЗДІЛ ІІІ. Здійснення допомоги обдарованим дітям…………………………..29 3.1. Виховання здібностей…………………………………………….…..29 3.2. Принципи розробки програм для обдарованих дітей та врахування проблем обдарованих дітей при складанні цих програм………….…..32 3.3. Індивідуалізація навчання та підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми……………………………………………….…...36 3.4. Спеціальні школи в системі освіти різних країн……………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….…..42 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………….....45

Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я"

Причини і наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті Івана Нечуя-Левицького "Кайдашева сім`я"

Особливості психодіагностики осіб юнацького віку

Зміст 1. Особливості психодіагностики осіб юнацького віку 3 2. Психологічні особливості дітей в період новонародженості 10 3. Методика дослідження словесно-логічного мислення молодих школярів 14 Список використаної літератури 21

Педагогічні умови успішності співпраці вихователів з батьками та родичами

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади вивчення особливостей співпраці вихователів з батьками та родичами 6 1.1 Стан дослідження проблеми співпраці вихователів з батьками та родичами 6 1.2 Особливості сімейного виховання дошкільників батьками та родичами 11 1.3 Виховання педагогічної культури членів сім’ї та форми роботи дошкільного закладу з ними 21 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження ефективності співпраці вихователів ДНЗ та родини дошкільників 27 2.1 Методики дослідження 27 2.2 Аналіз результатів дослідження 32 2.3 Практичні рекомендації щодо успішної підготовки дошкільнят до навчання в школі в контексті спільної праці вихователів з батьками та родичами 36 Висновки 41 Список використаної літератури 43

Психологічне консультування батьків по проблемам взаємовідносин з дітьми-підлітками

Вступ 3 1. Особливості психологічного консультування батьків 4 2. Форми психологічного консультування у роботі з батьками дітей-підлітків 10 Висновок 15 Література 16

Особливості сприйняття дітьми рухів

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Особливості психологічного й фізичного розвитку дитини дошкільного віку 6 1.1. Особливості психічного розвитку дошкільника 6 1.2. Рухова активність дитини дошкільного віку 15 Розділ 2. Особливості сприйняття дітьми рухів 19 2.1. Особливості фізичного виховання й навчання сприйняття дітьми рухів 19 2.2. Психогімнастика - як один з психотерапевтичних методів 21 Висновки 60 Список використаної літератури 61

Основні методи психодіагностики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Історія, розвиток та предмет психодіагностики 5 1.1. Виникнення психодіагностики та її розвиток 5 1.2. Психодіагностика як наука. Предмет і завдання 6 Розділ 2. Характеристика методів психодіагностики 8 2.1. Загальна класифікація психодіагностичних методів 8 2.2. Характеристики методів психодіагностики 10 2.3. Тести і тестування. Вимоги до тестів 13 2.4. Вимоги до психодіагностичних методик 17 Розділ 3. Методики психодіагностики при вивчені комп’ютерної психодіагностики та діагностики здібностей 20 3.1. Важливість методів психодіагностики в галузі комп’ютерної психодіагностики 20 3.2. Психодіагностичні методи у психодіагностиці здібностей 34 Висновок 46 Список використаної літератури 49 Метою курсовоє роботи є дослідження основних методів психологічної діагности та простеження їх застосування в психодіагностиці здібностей та комп’ютерній психодіагностики. Предмет дослідження – методи психодіагностики. Об’єкт дослідження є застосування методів психологічної діагностики. Відповідно до визначеної мети ставимо ряд наступних завдань дослідження: 1. Опрацювати теоретичну література та коротко вказазати предмет та історію розвитку психологічної діагностики. 2. Надати характеристику та класифікацію психодіагностичних методів. 3. Вивчити вимоги до психодіагностичних методик. 4. Дати характеристику тестам та тестування взагалі. 5. Простежити використання методик при практичному застосуванні. Курсова робота складається зі вступу, двох теоретичних розділів та одного практичного, висновків. Завершує курсову роботу список літератури, застосований в ході дослідження обраної теми.

Особливості психологічного реагування дітей на труднощі

РОЗДІЛ 1. Психологічне реагування на труднощі, як вольові дії 3 1.1. Загальна характеристика волі 3 1.2. Зовнішні і внутрішні труднощі 4 1.3. Боротьба мотивів та вольовий акт 9 РОЗДІЛ 2. Психологічні особливості дітей 11 2.1. Формування та розвиток вольових процесів 11 2.2. Особливості психологічного реагування дітей на труднощі 19 РОЗДІЛ 3. Емпірична частина 22 Висновок 26 Список літератури: 28