институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства (туризм)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 20 | Год: 2007 | Размер: 65 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства (туризм)

Вступ 3
1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства 4
2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ЗАТ “Г” 7
Висновки 19
Література 20
Cмотрите также:
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23 1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28 1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35 Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41 2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52 2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66 Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72 3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102 Висновки 113 Список літератури 119 Додатки.................................................................................................................127

ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

РОЗДІЛ 2. 1 ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1 2.1 Характеристика підприємства і аналіз його виробничо-господарської діяльності ТОВ „Інтер – Пак” 1 2.2 Аналіз конкурентного стану підприємства 10 2.3 Аналіз впливу інтегрального показника конкурентоспроможності продукції на ефективність господарської діяльності підприємства 23 Розділ 3. 30 ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 30 3.1. Основні стратегічні напрями розвитку діяльності підприємства 30 Розробка бізнес – стратегії та плану її виконання як засобу підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 37 3.2 Заходи реалізації стратегії 46

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Планування виробництва і реалізації продукції на підприємстві (підприємство харчової промисловості)

ВСТУП 3 1. ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6 1.1. Планування виробництва та аналіз собівартості продукції, як основа планування. 6 1.2. Аналіз реалізованої продукції 8 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "***" 13 2.1. Організаційно-правова форма підприємства 13 2.2. Потужність та асортимент продукції 14 2.3. Основні показники діяльності підприємства 15 2.4. Сировинна база 17 2.5. Збут продукції 18 2.6. Організаційна структура управління підприємства 19 2.7. Виробнича структура та організація основного процесу виробництва. Інфраструктура підприємства 19 2.8. Аналіз господарської діяльності ВАТ «***» 24 3. ЗАХОДИ, ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДКУЦІЇ 36 ВИСНОВКИ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 Додатки 48 Ключові слова – економічне зростання, ринкова ефективність, конкурентоспроможність, фінансовий стан, кредити, обігові кошти , платоспроможність, прибутковість, фінансова стабільність, фінансова активність, фінансово-економічні результати. Об’єкт досліджень – виробничо-господарської і комерційної діяльності, показники фінансового і техніко-економічного рівня виробництва ВАТ “***”. Мета дослідження – виявлення резервів покращення фінансово-економічних результатів виробничо-господарської діяльності ВАТ “***”

Загальний аналіз господарської діяльності підприємства

Зміст ст. Вступ…………………………………………………………………………… РОЗДІЛ1. Теоретичні основи аналізу господарської діяльності підприємства………………………………………………………… РОЗДІЛ2. Аналіз господарської діяльності підприємства………………………………………………………. 2.1 Загальний аналіз господарської діяльності підприємства…………… 2.2 Аналіз фінансової діяльності підприємства 2.3Аналіз структури балансу та його обігових коштів 2.4Аналіз ліквідності і фінансової стійкості підприємства 2.5 Аналіз грошових потоків………………………………………… 2.6 Аналіз ділової активності (оборотності ресурсів)………………… 2.7 Аналіз структури витрат……………………………………………. 2.8 Аналіз прибутковості (збитковості) підприємства……………….. РОЗДІЛ 3 Аналіз ефективності діяльності підприємства……………………. Висновок……………………………………………………………………….. Література……………………………………………………………

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27 1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43 Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55 2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76 Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83 3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106 Висновки 122 Список використаної літератури 128 Додаток А 136

Використання математичних методів в аналізі виробничо-господарської діяльності підприємства

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Використання математичних методів в аналізі виробничо-господарської діяльності підприємства 6 1.1 Метод ланцюгових підстанов 6 1.2 Використання інтегрального методу в економічному аналізі 8 1.3. Використання індексного методу в економічному аналізі 9 1.4. Багатофакторний кореляційний та регресивний аналіз 10 1.5. Математична теорія гри в економічному аналізі 12 1.6. Математична теорія масового обслуговування в економічному аналізі господарських рішень 14 1.7. Авторегресійні залежності в економічному аналізі. 16 1.8. Попередня оцінка результатів виробничо-господарської діяльності підприємства. 17 1.9. Економічний аналіз використання виробничих потужностей підприємства та його структурних підрозділів 18 1.10. Вплив рівня використання виробничих потужностей підприємства на ефективність його роботи 20 1.11. Аналіз якості продукції та її вплив на результативність роботи підприємства 22 2. Аналіз основних показників діяльності підприємства 24 2.1. Економічний аналіз обсягів виробництва 24 2.1.1. Аналіз виконання плану по валовій та товарній продукції. 24 2.1.2. Аналіз виконання плану по номенклатурі 25 2.2. Економічний аналіз виконання плану по праці та заробітній платі 27 2.3. Економічний аналіз використання фонду робочого часу 30 2.4. Економічний аналіз собівартості продукції 31 2.4.1 Аналіз виконання плану за основними показниками собівартості продукції. 31 2.4.2. Аналіз собівартості по кошторисних статтях витрат та економічних елементах 32 2.5. Аналіз матеріальних витрат 33 ВИСНОВКИ 36 ЛІТЕРАТУРА 37

Удосконалення системи управління ефективністю діяльності підприємства

1. Ефективність діяльності та її значення в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 3 2. Аналіз ефективності виробничо-господарської діяльності 9 3. Аналіз фінансової звітності 12 4. Комплексна оцінка фінансового стану 14 Література 18