институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика предприятия | Диплом | Страниц: 106 | Год: 2004 | Размер: 236 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ДОЦІЛЬНОСТІ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 7
1.1. Визначення основних етапів аналізу доцільності освоєння виробництва нової продукції 7
1.2. Типові підходи та методи проведення досліджень на етапах аналізу 10
1.3. Алгоритм оцінки ефективності освоєння виробництва нової продукції 36
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ БАЗОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ “ТЕКСТЕМП” 44
2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ВАТ “Текстемп” 44
2.2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства 55
2.3. Висновки щодо фінансового стану ВАТ “Текстемп” 65
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 69
3.1. Дослідження та вибір напрямків удосконалення 69
3.2. Розробка концепції нового продукту 73
3.3. Розробка бізнес-плану проекту 84
3.4. Оцінка економічної ефективності виробництва нової продукції 93
ВИСНОВКИ 97
ЛІТЕРАТУРА 103

Cмотрите также:
Обґрунтування проекту освоєння виробництва нової продукції

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 6 1.1 Сутність і зміст організації створення й освоєння нової конкурентоспроможної продукції на підприємстві 6 1.2. Напрямки удосконалення системи розробки та освоєння виробництва нової продукції 14 1.3. Методика розробки та освоєння виробництва нової продукції 20 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ РОЗРОБКИ ТА ОСВОЄННЯ ВИРОБНИЦТВА НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 28 2.1 Загальна характеристика підприємства 28 2.2 Аналіз фінансових показників 36 2.3 Аналіз конкурентного середовища фірми 43 РОЗДІЛ 3 ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 58 3.1 Напрям розвитку 58 3.2 Обчислення економічного ефекту впровадження нововведень 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 81

Сутність науково-технічної підготовки виробництва

Зміст 1 Сутність науково-технічної підготовки виробництва. Проведення НДДКР по розробці товару ринкової новизни. Розробка концепції, визначення конкурентноздатності. Основні характеристики нової продукції 3 2 Здійснення конструкторської, технологічної і організаційно-економічної підготовки операційної системи до виробництва нової продукції 11 3 Організація промислового освоєння нової продукції. Форми і методи переходу на випуск нового виду продукції 18 Використана література 22

Сутність науково-технічної підготовки виробництва

Зміст 1 Сутність науково-технічної підготовки виробництва. Проведення НДДКР по розробці товару ринкової новизни. Розробка концепції, визначення конкурентноздатності. Основні характеристики нової продукції 3 2 Здійснення конструкторської, технологічної і організаційно-економічної підготовки операційної системи до виробництва нової продукції 11 3 Організація промислового освоєння нової продукції. Форми і методи переходу на випуск нового виду продукції 18 Використана література 22

Облік витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції на підприємстві ТОВ “Назва”

Вступ 3 1. Теоретичні основи обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5 1.1. Сутність обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції підприємства 5 1.2. Огляд нормативної та спеціальної літератури обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва продукції 16 2. Фінансовий облік витрат на освоєння та підготовку виробництва на підприємстві ТОВ „Назва” 21 2.1. Техніко-економічна характеристика виробничо-господарської діяльності підприємства ТОВ „Назва” 21 2.2. Обліку витрат на освоєння та підготовку виробництва підприємства ТОВ „Назва” 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додатки 38-47

Організація виробництва

1. Концепція організаційного проектування виробництва 3 2. Діагностування стану виобничої системи 9 3. Структура та зміст організаційного проекту виробничих систем 13 Задача 1 19 Підприємство передбачає освоїти випуск нової продукції з проектним річним її випуском 650 штук, первинна трудомісткість виготовлення одного виробу становила 1020 нормо-годин. За рахунок заходів із прискорення освоєння трудомісткість виготовлення значно скоротилася (b = 0,0545), що дозволило заводу скоротити тривалість досягнення проектного річного випуску на 30 %. Змінні витрати на один виріб — 1450 грн, постійні витрати — 160 000 грн/рік. Нарощування випуску продукції в обох випадках пропорційно часові освоєння. Визначити економічні показники прискорення освоєння нового виробу: трудомісткість виготовлення виробу; скорочення циклу освоєння (побудувати графік освоєння), додаткову кількість продукції, зниження собівартості одиниці виробу, річну економію від прискорення освоєння нової продукції. Задача 2 21 Необхідно визначити тривалість ремонтного циклу, міжремонтного й міжоглядового періоду (періодичність технічного обслуговування) та скласти графік виконання ремонту й технічного обслуговування на період 2001—2002 рр. для металорізального верстата, який було введено в дію у вересні 2000 р., якщо верстат металорізальний підвищеної точності (Вк.т. = 1,5), категорія за масою середня (Вк.м. = 1,0), використовується для обробки заготовок із різних матеріалів (Во.м. = 0,75) металевим інструментом (Вм.і. = 1,0). У структурі ремонтного циклу для цієї категорії обладнання — п’ять поточних ремонтів і п’ять технічних оглядів. Нормативний оперативний час роботи верстата протягом ремонтного циклу — 24 000 год. Режим роботи — двозмінний, дійсний річний фонд часу — 3950 год; частка оперативного часу в дійсному фонді становить 70 %. Список використаної літератури 24

Аналіз виробництва товарної продукції

План Вступ 3 1. Аналіз обсягів виробництва товарної продукції 5 2. Аналіз асортименту і структури випуску товарної продукції 7 3. Аналіз якості продукції 11 4. Аналіз ритмічності та якості виробництва 15 5. Аналіз показників матеріалоємності товарної продукції 17 6. Аналіз прибутку від виробництва товарної продукції. 22 Висновок 25 Список використаної літератури: 26

Аналіз обсягів виробництва і реалізації продукції

Зміст стор. Вступ 3 РОЗДІЛ1. Задачі, об’єкти та система показників аналізу виробництва та реалізації готової продукції 5 РОЗДІЛ.2 Аналіз виробництва продукції 10 РОЗДІЛ.3 Аналіз структури, асортименту продукції та ритмічності виробництва 14 РОЗДІЛ.4 Аналіз якості продукції 17 РОЗДІЛ.5 Аналіз реалізації продукції 20 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Аналіз виробництва готової продукції на підприємствах

Зміст Реферат 2 Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Сутність та цілі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 5 1.1. Загальна характеристика продукції: поняття та показники 5 1.2. Цілі та задачі аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 8 РОЗДІЛ 2. Методика аналізу виробництва готової продукції на підприємствах 11 2.1. Аналіз обсягів і динаміки виробництва продукції 11 2.2. Аналіз асортименту продукції 14 2.3. Аналіз якості продукції 18 2.4. Резерви збільшення обслуговування виробництва готової продукції 26 РОЗДІЛ 3. Фактори збільшення обсягу виробництва готової продукції 29 Висновки 32 Список літератури 34

Обгрунтування організаційно-економічних заходів підвищення ефективності діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Проблеми ефективності виробництва та її оцінки 6 1.2 Фактори підвищення ефективності роботи підприємства 14 1.3. Оцінка економічної ефективності роботи підприємства 18 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧОЇ СТРУКТУРИ І ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ДП «___» 32 2.1. Історична довідка і організаційно-правова структура 32 2.2. Організаційно-виробнича структура управління 35 2.3. Особливості організації технологічного процесу виробництва 38 2.4. Техніко-економічні показники роботи підприємства 47 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ДП «___» 50 3.1. Основні задачі і методи аналізу 50 3.2. Аналіз обсягу виробництва і якості продукції 52 3.2.1. Аналіз виконання плану по асортименту продукції 52 3.2.2. Аналіз якості продукції, що виробляється 54 3.2.3. Аналіз ритмічності виробництва продукції 58 3.2.4. Аналіз використання виробничої потужності 60 3.2.5. Аналіз основних показників діяльності підприємства 62 3.3. Аналіз ефективності використання трудових ресурсів 65 3.4. Аналіз продуктивності праці 68 3.5. Аналіз собівартості продукції 72 3.6. Аналіз фінансового стану підприємства 74 РОЗДІЛ 4. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ І ЗАХОДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ДП «____» ТА ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЇХ ДОЦІЛЬНОСТІ 85 4.1. Основні напрямки і заходи підвищення ефективності роботи підприємства 85 4.2. Визначення економічної доцільності запропонованих заходів по підвищенню ефективності роботи підприємства 97 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 108-115

Аналіз виробництва валової сільськогосподарської продукції

Вступ............................................................................................................3 РОЗДІЛ1. Теоретичні основи виробництва продукції......................................5 1.1. Поняття про валову сільськогосподарську продукцію та її облік.....................................................................5 1.2. Натуральні показники виробництва продукції.......................8 1.3. Вартісна оцінка виробництва сільськогосподарської продукції...............................................10 РОЗДІЛ 2. Аналіз виробництва валової сільськогосподарської продукції.................................................................................................18 2.1. Коротка організаційно-економічна характеристика господарств...................................................................................18 2.2. Динаміка та структура виробленої продукції.........................19 2.3. Аналіз впливу факторів на зміни у виробництві продукції................................................................................................30 РОЗДІЛ 3. Шляхи збільшення виробництва сільськогосподарської продукції................................................................................................ 35 РОЗДІЛ 4. Джерела статистичної інформації про валову сільськогосподарську продукцію......................................................38 Висновки та пропозиції............................................................................39 Використана література...........................................................................41