институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз фінансового стану підприємства-банкрута готельного господарства та процесу його ліквідації в умовах ринкових відносин

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 503 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз фінансового стану підприємства-банкрута готельного господарства та процесу його ліквідації в умовах ринкових відносин

Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу фінансового стану підприємства-банкрута 5
1.1. Економічна сутність банкрутства та ліквідації підприємства 5
1.2.Інструменти економічного аналізу для діагностики кризових явищ та прогнозування банкрутства 8
2. Організаційно-економічна характеристика базового готелю 14
3. Оцінка фінансового стану базового готелю 18
4. Оцінка банкрутства на основі факторних моделей 24
5. Оцінка ймовірності банкрутства в умовах АРМ 32
Висновки 37
Список використаних джерел 39
Додатки 42-45

Метою роботи є проведення діагностики кризового стану та прогнозування банкрутства підприємства
Курсову роботу виконано на базі законодавчо-нормативних джерел з питань банкрутства, теоретичних розробок з методики діагностики банкрутства, антикризового управління підприємством, які представлені в роботах вітчизняних та зарубіжних авторів. В якості практичної бази застосовано дані фінансової звітності конкретного готелю
Cмотрите также:
Стратегія планування діяльності туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 11 1.3. Нормативно–правова база розвитку готельного господарства в Україні 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА„Назва” 26 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства 26 2.2. Аналіз та оцінка процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 40 2.3. Розробка стратегії розвитку діяльності готельного підприємства „Назва” 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „Назва” 50 3.1. Проблеми процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 50 3.2. Напрямки вдосконалення процесу планування в діяльності готельного підприємства „Назва” 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 72-78

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Принципи оцінки фінансового стану підприємства 6 1.2 Методика оцінки фінансового стану підприємства 12 1.3 Роль аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах 26 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ «ДНІПРОРЕММАШ» 49 2.1 Характеристика майнового стану ВАТ «Дніпрореммаш» 49 2.2 Оцінка фінансової стійкості підприємства 65 2.3 Аналіз ліквідності 72 2.4 Аналіз рентабельності підприємства 78 2.5 Оцінка ділової активності підприємства 86 3 НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ВАТ «ДНІПРОРЕММАШ» 92 3.1 Заходи щодо поліпшення фінансового стану підприємства 92 3.2 Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 94 ВИСНОВКИ 105 ЛІТЕРАТУРА 109 ДОДАТКИ 112

Організація управління діяльністю туристичного підприємства

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні передумови удосконалення управління готельним господарством 7 1.1. Особливості менеджменту і його напрямки в сучасному туризмі 7 1.2. Сучасний стан управління готельним господарством 12 1.3. Напрямки вдосконалення управління підприємствами готельного господарства 21 2. Організація управління у ВАТ “Готель “Голосіївський” 26 2.1. Загальні відомості про підприємство 26 2.2. Організація управління ВАТ “Готель "Голосіївський" 27 2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ “Готель “Голосіївський” 32 3.Удосконалення управління підприємствами готельного господарства 36 Висновки 43 Література 47 Метою роботи є обгрунтування основних напрямків удосконалення системи управління готельним господарством в період становлення ринкових відносин. Досягнення поставленої мети вимагає вирішення таких задач: - окреслення кола теоретичних питань управління та економічного розвитку, що впливають на розвиток готельного господарства та туризму у період становлення ринкових відносин; - визначення місця готельного господарства у системі розширеного відтворення і його значення для розвитку усього народногосподарського комплексу в сучасних умовах; - виявлення специфічних особливостей готельного господарства як об’єкта управління; - аналіз змістовної і функціональної сутності факторів, що впливають на сучасний стан управління підприємствами готельного господарства, виділення сучасних тенденцій впливу факторів зовнішнього середовища прямої і непрямої дії; аналіз основних показників, що характеризують ефективність управління готельним господарством на прикладі ВАТ “Готель “Голосіївський”; розробка основних напрямків удосконалення управління готельним господарством, зокрема ВАТ “Готель “Голосіївський”. Об'єктом дослідження є проблеми організації управління готельними підприємствами різних форм господарювання. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні питання практики управління підприємством готельного господарства ВАТ “Готель “Голосіївський”

Інфраструктура готельного господарства

1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3 2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6 3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11 Практичне завдання 14 На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру Список використаної літератури 17

Аналітична оцінка фінансового стану та його прогноз на прикладі торгового підприємства

Вступ. 3 1. Економічний зміст фінансового стану та необхідність його аналізу для управління підприємством. 4 2. Критичний огляд нормативної бази та літературних джерел з питань аналізу фінансового стану. 6 3. Організаційно економічна характеристика базового підприємства. 8 4. Організаційно інформаційна модель аналізу фінансового стану підприємства. 11 4.1. Мета, завдання, предмет, об’єкти і суб’єкти аналізу фінансового стану. 11 4.2. Інформаційне забезпечення та система показників аналізу фінансового стану та його прогноз. 12 5. Методика оцінки фінансового стану підприємства. 15 5.1. Аналіз показників ліквідності. 15 5.2. Аналіз показників фінансової стійкості 16 5.3. Аналіз рентабельності 18 5.4. Аналіз ділової активності 20 5.5. Інтегральна оцінка фінансового стану 23 6. Прогнозування фінансового стану підприємства. 25 7. Аналітична оцінка фінансового стану підприємсва та його прогнозування в умовах ПЕМ. 30 Висновки. 31 Пропозиції 32 Література. 33

Аналітична оцінка фінансового стану та його прогноз на прикладі торгового підприємства

План: Вступ. 3 1. Економічний зміст фінансового стану та необхідність його аналізу для управління підприємством. 4 2. Критичний огляд нормативної бази та літературних джерел з питань аналізу фінансового стану. 6 3. Організаційно економічна характеристика базового підприємства. 8 4. Організаційно інформаційна модель аналізу фінансового стану підприємства. 11 4.1. Мета, завдання, предмет, об’єкти і суб’єкти аналізу фінансового стану. 11 4.2. Інформаційне забезпечення та система показників аналізу фінансового стану та його прогноз. 12 5. Методика оцінки фінансового стану підприємства. 15 5.1. Аналіз показників ліквідності. 15 5.2. Аналіз показників фінансової стійкості 16 5.3. Аналіз рентабельності 18 5.4. Аналіз ділової активності 20 5.5. Інтегральна оцінка фінансового стану 23 6. Прогнозування фінансового стану підприємства. 25 7. Аналітична оцінка фінансового стану підприємсва та його прогнозування в умовах ПЕМ. 30 Висновки. 31 Пропозиції 32 Література. 33

Аналітична оцінка фінансового стану та його прогноз на прикладі торгового підприємства

План: Вступ. 3 1. Економічний зміст фінансового стану та необхідність його аналізу для управління підприємством. 4 2. Критичний огляд нормативної бази та літературних джерел з питань аналізу фінансового стану. 5 3. Організаційно економічна характеристика базового підприємства. 10 4. Організаційно інформаційна модель аналізу фінансового стану підприємства. 14 4.1. Мета, завдання, предмет, об’єкти і суб’єкти аналізу фінансового стану. 14 4.2. Інформаційне забезпечення та система показників аналізу фінансового стану та його прогноз. 16 5. Методика оцінки фінансового стану підприємства. 18 5.1. Аналіз показників ліквідності. 18 5.2. Аналіз показників фінансової стійкості 20 5.3. Аналіз рентабельності 23 5.4. Аналіз ділової активності 25 5.5. Інтегральна оцінка фінансового стану 27 6. Прогнозування фінансового стану підприємства. 29 7. Аналітична оцінка фінансового стану підприємсва та його прогнозування в умовах ПЕМ. 33 Висновки. 37 Пропозиції 38 Література. 39

Роль аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах

Зміст Вступ 3 1. Роль аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах 4 2. Методика проведення аналізу фінансового стану підприємства 6 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Роль аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах

Зміст Вступ 3 1. Роль аналізу фінансового стану підприємства в ринкових умовах 4 2. Методика проведення аналізу фінансового стану підприємства 6 Висновки 18 Список використаної літератури 19

Фінансове планування в умовах становлення ринкових відносин

Вступ...................................................................................................................3
Розділ 1. Значення фінансового планування в умовах
становлення ринкових відносин.......................................................5
1.1. Необхідність фінансового планування в умовах
становлення ринкових відносин......................................................5
1.2. Механізм фінансового планування на підприємстві.....................9
Розділ 2. Основні інструменти фінансового планування
на ТОВ Норд-експрес ....................................................................14
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ТОВ Норд-експрес ........................................................................14
2.2. Розробка фінансового плану на ТОВ Норд-експрес ..................21
2.3. Порядок розробки платіжного календаря
на ТОВ Норд-експрес ...................................................................24
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ТОВ Норд-експрес ......................................................27
Висновки ............................................................................................................32
Список використаної літератури......................................................................34
Додатки................................................................................................................36