институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вікові особливості уваги школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 33 | Год: 2007 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Вікові особливості уваги школярів

Вступ 3
1. Теоретичний аналіз сучасних поглядів на вікові особливості уваги 5
1.1. Поняття та види уваги 5
1.2. Якості уваги 9
1.3. Вікові особливості уваги 12
2. Практичне дослідження вікових особливостей уваги
встигаючих та невстигаючих школярів 5-6 класів 15
2.1. Характеристика вибірки випробуваних 15
2.2. Методи й методики дослідження 16
2.3. Результати та їх інтерпретація 18
Висновки 26
Список використаних джерел 29
Додатки 31-33

Ціль роботи: вивчити вікові особливості уваги в групі встигаючих і в групі невстигаючих школярів.
Об'єкт дослідження: вікові особливості уваги школярів.
Предмет дослідження: вікові особливості основних якостей уваги школярів 5-6 класів.
Дослідження проводилося на базі загальноосвітньої школи м. Києва

Cмотрите также:
Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст: Вступ.......................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю 1.1. Загальні особливості уваги........................................................5 1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9 Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів 2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12 2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15 Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю 3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19 3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27 3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29 Висновки................................................................................................31 Список літератури..............................................................................33 Додатки..................................................................................................34

Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку 4 1.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра 4 1.2. Учбова діяльність молодших школярів 7 1.3 Структура учбової діяльності 8 1.4. Розвиток пізнавальних психічних процесів 11 1.5. Формування особистості дитини в молодшому шкільному віці 15 Розділ 2. Особливості розвитку уваги молодших школярів 18 2.1. Сутність поняття увага 18 2.2. Розвиток уваги молодших школярів 26 2.3. Робота педагогів з неуважними дітьми 33 2.4. Методи оцінки уваги молодших школярів та дітей, які вступають до школи 34 2.4.1. Методика визначення продуктивності й стійкості уваги 36 2.4.2. Методика оцінки розподілу уваги 37 2.4.3. Методика оцінки перемикання уваги 38 2.4.4. Методика на визначення обсягу уваги 38 Висновок 40 Список використаної літератури 41

Вікові та індивідуальні особливості уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Базові теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Вікові та індивідуальні особливості уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 4 ВСТУП 5 РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти розвитку уваги (на прикладі молодшого шкільного віку) 6 РОЗДІЛ ІІ. Основні засади виховання різних видів уваги 10 РОЗДІЛ ІІІ. Практичне вивчення особливостей уваги (проведення роботи зі студентами вищого навчального закладу) 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 15 3.3. Дослідження вибірковості уваги 19 3.4. Побудова індивідуального профілю слухача 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 27

Формування моральної культури старших школярів як педагогічна проблема

Зміст Вступ.........................................................................................................................3 1. Формування моральної культури старших школярів як педагогічна проблема..........................................................................................4 2. Вікові особливості старших школярів.............................................................11 3. Педагогічні умови формування моральної культури старших школярів.............................................................................16 Висновок................................................................................................................24 Список використаної літератури.........................................................................25

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.

Увага та її роль у навчальний і трудовій діяльності

1. Поняття про увагу. 2. Природа уваги. 3. Види уваги. 4. Властивості уваги. 5. Уважність як властивість особистості. 6. Вивчення властивостей уваги. 7. Розвиток і виховання уваги. Література.

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці

Психокорекційна програма уваги у молодшому шкільному віці 3 1. Особливості уваги як психічного процесу 13 2. Фізіологічні основи уваги 13 3. Зв’язок уваги з іншими пізнавальними процесами 13 Висновки 23 Список використаної літератури 39

Психологія уваги

ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ 3 І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 4 Вступна частина 4 Визначення уваги 5 Пов’язаність поняття „увага” з іншими термінами 5 Компоненти уваги 6 Види та типи уваги 6 Пов’язаність уваги та інтересу 7 Робота з розвитку окремих властивостей уваги 8 Зосередження як уміння керувати своєю увагою 9 Навколишнє (зовнішнє) середовище та увага 10 Підсумки 10 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 12 3.1. Дослідження концентрації уваги 12 3.2. Дослідження розумової працездатності та переключення уваги 14 3.3. Дослідження вибірковості уваги 16 3.4. Дослідження наполегливості, уваги та вольових зусиль особистості 19 3.5. Побудова індивідуального профілю слухача 21 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 24