институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 55 | Год: 2007 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Управління якістю послуг підприємства у фармацевтичній галузі


Вступ 3
1. Теоретико-методологічні засади управління якістю послуг в ринкових умовах 6
1.1. Стандарти з управлінням якістю 6
1.2. Принципи управління якістю. 8
1.3. Реалізація управління якістю в фармацевтичній галузі 14
2. ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» як приклад успішної діяльності у конкурентному середовищі на основі управління якістю 23
2.1. Загальні відомості про підприємство 23
2.2. Становище на ринку та основні конкуренти 29
2.3. Аналіз управління якістю у діяльності підприємства 32
3. Шляхи вдосконалення управління якістю у фармацевтичній галузі 34
3.1. Вдосконалення товарної політики у фармацевтичній галузі на основі управління якістю 34
3.2. Шляхи вдосконалення управління якістю ЗАТ НВЦ “Борщагівський хімфармзавод “ 38
Висновки 45
Література 49
Додатки 51-55

Метою роботи є розробка теоретичних, методичних і прикладних засад формування і реалізації системи управління якістю послуг підприємствами фармацевтичної галузі України.
Cмотрите также:
Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4 1.2. Методи оцінювання якості 9 1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15 2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29 3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29 3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві

Вступ 3 1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6 1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6 1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6 1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14 1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20 2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26 2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26 2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44 2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45 3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56 3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56 Висновки 62 Список використаної літератури 64

Проектування якості послуг гостинності в засобах розміщення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 5 1.1. Якість послуги, обслуговування в готельному господарстві 5 1.2. Планування послуги 10 1.3. Управління якістю готельних послуг 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЯКОСТІ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «Назва» 25 2.1. Загальна характеристика підприємства 25 2.2. Дослідження управління якістю послуг 27 2.3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 30 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯВ В ГОТЕЛІ «назва» 35 3.1. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю готелю 35 3.2. Проектування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 39 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТКИ 57

Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 6 1.1. Система управління якістю як основа конкурентоспроможності підприємства готельного господарства 6 1.2. Категорія послуги в індустрії гостинності та її основні характеристики 18 1.3. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції та нормативно-правове регулювання 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” 45 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства 45 2.2. Дослідження системи управління якістю на прикладі ВАТ „Готель „Назва” 60 2.3. Аналіз стратегії поліпшення якості послуг ВАТ „Готель „Назва” 73 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ У ВАТ „ГОТЕЛЬ „Назва” В УМОВАХ РИНКУ 76 3.1. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю (СУЯ) в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 76 3.2. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 87 3.3. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 98 3.4. Прогнозна оцінка ефективності реалізації системи управління якістю готельних послуг 107 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 112 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 115 ДОДАТКИ 120

Дослідження особливостей управління якістю в галузі житлово-комунального господарства

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика галузі житлово-комунального господарства 4 2. Методи управління якістю житлово-комунальних послуг 8 3. Аналіз якості наданих житлово-комунальних послуг на вітчизняному підприємстві ВАТ АК «Назва» 11 4. Зарубіжний досвід визначення якості житлово-комунальних послуг 17 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22

Дослідження особливостей управління якістю в галузі медицини

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика медичної галузі 5 2. Основні показники, що визначають якість медичних послуг 6 3. Контроль якості на вітчизняному підприємстві 10 4. Аналіз системи управління якістю медичної допомоги в закладі охорони здоров’я 15 ВИСНОВКИ 19 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ДОДАТКИ 22

Дослідження особливостей управління якістю на підприємстві

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика підприємства 4 2. Оцінка рівня якості послуг ресторану 6 3. Дослідження ефективності управління якістю послуг в підприємстві 10 4. Розробка нової стратегії управління якістю в підприємстві з використанням ПЕОМ 11 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 Об’єктом дослідження виступає ресторан

Оцінка системи управління якістю на підприємстві (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 6 2. Дослідження елементів системи якості готелю 16 3. Оцінка рівня якості послуг, що надаються підприємством 19 4. Аналіз ефективності управління якістю підприємства 22 5. Оцінка впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовища на управління якістю підприємства 27 6. Обгрунтування заходів щодо удосконалення управління якістю підприємства 32 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Управління якістю туристичного продукту

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ 5 1.1. Якість як економічна категорія та об'єкт управління 5 1.2. Менеджмент якості: становлення та розвиток 10 1.3. Система якості як частина системи управління 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПП „АЛЬЯНС” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Оцінка якості та системи управління якістю туристичних послуг 29 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 Метою дослідження є визначення найбільш ефективного управління якістю туристичного продукту на підприємствах туристичного господарства. Завдання: 1. Дослідити теоретичну бузу щодо управління якістю туристичного продукту. 2. Провести аналіз якості туристичного продукту на підприємстві 3. Проаналізувати стан управління якістю туристичних послуг на конкретному підприємстві. 4. Запропонувати спосіб поліпшення управління укістю на турисничному підприємстві. Об'єкт дослідження - відносини, які складають між суб'єктами підприємницької діяльності, споживачами та органами влади та управління з приводу управління якістю туристичних послуг. Предмет дослідження – діяльність ПП „Альянс”. Курсова робота вкладається з трьох розділів. Перший розділ присвячено теоретичним аспектам управління якістю туристичних послуг. У другому розділі проводиться аналіз діяльності підприємства та управління якістю на підприємстві, а також оцінюється якість туристичного продукту підприємства на ринку. У третьому розділі надано рекомендації щодо покращення управління якістю на ПП „Альянс”.

Управління якістю продукції та послуг на тур підприємстві

Вступ 3 1. Якість продукції та послуг і шляхи її забезпечення 5 1.1. Поняття, показники та класифікація якості продукції та послуг 5 1.2 Управління якістю продукції 12 1.3 Стандартизація та сертифікація продукції 18 2. Аналіз управління якістю на ТОВ “Загір’я” 26 2.1. Відомості про організацію 26 2.2. Політика в області якості 28 2.3. Аналіз системи управління якістю 29 3.Сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку забезпечення якості в туризмі 41 Висновок 47 Список використаних джерел 49