институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості організації, обліку, аналізу та контролю в суб

Каталог пособий и учебных материалов | Бухгалтерский учет | Диплом | Страниц: 81 | Год: 2004 | Размер: 118 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Особливості організації, обліку, аналізу та контролю в суб

Вступ 3
Розділ 1. Діяльність суб’єктів малого підприємництва як складова економіки держави 5
1.1. Роль малого підприємництва в економіці держави 5
1.2. Законодавче регулювання діяльності малого підприємництва 20
Розділ 2. Методика і організація обліку на малих підприємствах 24
2.2. Фінансовий облік на малому підприємстві 24
2.3. Управлінський облік та його роль в контролі виробничої діяльності малого підприємництва 35
2.4. Особливості складання фінансової звітності на малих підприємствах 39
2.5. Облік на малому підприємстві в умовах комп’ютерних інформаційних систем 44
Розділ 3. Аналіз та аудит на малих підприємствах 52
3.1 Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності малих підприємств 52
3.2. Методика аудиту звітності малого підприємства за окремими етапами перевірки 63
3.3. Особливості аналізу і аудиту з використанням комп’ютерної техніки 70
Висновки 76
Список використаних джерел 78
Cмотрите также:
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КЕРІВНИКА СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ В УМОВАХ АВТОМАТИЗОВАНОЇ ІС ОБЛІКУ

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ ОБРОБКИ ДАНИХ В ІС ОБЛІКУ 4 1.1. Автоматизація облікових робіт 4 1.2. Комп’ютерна обробка даних – необхідна складова ефективної діяльності керівників 6 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ СЛУЖБИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ 8 2.1. Організація управління в умовах функціонування ІС обліку 8 2.2. Значення інформування керівників служби обліку, контролю та аналізу 9 2.3. Принципи організації роботи керівника служби обліку, контролю та аналізу 11 ВИСНОВКИ 12 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 13

Організація обліку

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ 4 ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 4 КНИГА (ЖУРНАЛ) РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРВИННИХ ДОКУМЕНТІВ З ОБЛІКУ АМОРТИЗАЦІЙНИХ ВІДРАХУВАНЬ ДП «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРОНА» 8 ТЕМА 3. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. 14 ТЕМА 4 ОРГАНІЗАЦІЯ АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСУ. 17 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ НА ОКРЕМИХ ДІЛЯНКАХ 18 ТЕМА 5. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ПРОЦЕСУ КАПІТАЛУ (ВЛАСНОСТІ). 18 ТЕМА 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА (АКТИВІВ) 25 ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВИТРАТ ДОХОДІВ І РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ. 39 ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКОЇ (ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ) ДІЯЛЬНОСТІ. 45 ТЕМА 9: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДАНИХ ОБЛІКОВОГО КОНТРОЛЬНОГО ТА АНАЛІТИЧНОГО ПРОЦЕСІВ ЗА СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ. 48 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОБЛІКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ ТА АНАЛІТИЧНОЇ СЛУЖБ 59 ТЕМА 10 ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАЙНЯТОГО БУХГАЛТЕРСЬКИМ ОБЛІКОМ КОНТРОЛЕМ ТА АНАЛІЗОМ. 59 ТЕМА 11. ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ТЕХНІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 62 ТЕМА 13. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ. 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 66

Організація внутрішньо - виробничого обліку, аналізу та контролю на прикладі ЗАТ “Автомобільні перевезення”

ВСТУП 3 1. Сутність внутрішньовиробничого обліку, його об'єкти та завдання 7 1.1. Характеристика внутрішньовиробничого обліку 7 1.2. Об'єкти внутрішньовиробничого обліку та аналізу 21 1.3. Завдання та функції внутрішньовиробничого обліку та аналізу 26 2.Організація внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю автотранспортного підприємства 32 2.1. Особливості організації внутрішньовиробничого обліку та аналізу транспортних витрат 32 2.2. Методи контролю витрат 40 2.3. Інформаційне забезпечення автоматизації та вихідні форми автоматизованого обліку в умовах АРМ бухгалтера 48 3. Методика внутрішньовиробничого обліку, аналізу та контролю транспортних послуг 52 3.1. Аналіз основних техніко – економічних показників діяльності ЗАТ “Автомобільні перевезення”, його галузеві особливості та оцінка фінансового стану. 52 3.2. Облік операцій на внутрішньовиробничому рівні та калькулювання собівартості транспортних послуг 63 3.3. Аналіз витрат за центрами відповідальності та центрами формування витрат 69 3.4. Методика аудиту внутрішньовиробничого обліку 78 3.5. Автоматизація обліку, аналізу та контролю на автотранспортному підприємстві 84 ВИСНОВКИ 86 Список використаних джерел 90 Додатки 93

Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами

ЗМІСТ стор. Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами 1.1 Загальні принципи та завдання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами 1.2 Нормативно-правове регулювання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами та огляд літературних джерел 1.3 Характеристика ВАТ «ПівдГЗК», особливості ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання Розділ 2 Організація обліку, внутрішнього контролю і аналізу касових операцій та розрахунків з підзвітними особами на базовому підприємстві 2.1 Організація бухгалтерського обліку на ВАТ «ПівдГЗК»: принципи, завдання та особливості 2.2 Порядок організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю касових операцій та розрахунків з підзвітними особами відповідно до визначеної облікової політики 2.3 Характеристика та порядок відображення в звітності інформації щодо касових операцій та розрахунків з підзвітними особами Розділ 3 Використання ЕОМ в організації обліку та складанні управлінської і фінансової звітності. Критична оцінка порядку організації обліку на базовому підприємстві та пропозиції щодо її покращення Висновки Список використаних джерел Додатки

Теоретичні основи організації обліку, модернізації та реконструкції основних засобів

ЗМІСТ стор. Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів 1.1 Загальні принципи та завдання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів 1.2 Нормативно-правове регулювання організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів та огляд літературних джерел (проблемні питання) 1.3 Характеристика ВАТ «ІнГЗК», особливості ведення фінансово-господарської діяльності в сучасних умовах господарювання Розділ 2 Організація обліку, внутрішнього контролю і аналізу ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів на базовому підприємстві 2.1 Організація бухгалтерського обліку на базовому підприємстві: принципи, завдання та особливості 2.2 Порядок організації обліку, аналізу і внутрішнього контролю ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів відповідно до визначеної облікової політики 2.3 Характеристика та порядок відображення в звітності інформації щодо ремонту, модернізації та реконструкції основних засобів Розділ 3 Використання ЕОМ в організації обліку та складанні управлінської і фінансової звітності. Критична оцінка порядку організації обліку на базовому підприємстві та пропозиції щодо її покращення Висновки Список використаних джерел Додатки

Організація обліку (на прикладі нематеріальних активів підприємства)

ТЕМА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВОГО ПРОЦЕСУ. 3 Тема 3. Організація контрольного процесу. 16 ТЕМА 4 Організація аналітичного процесу. 19 ТЕМА 6. Особливості організації процесів обліку контролю та аналізу ресурсів підприємства (активів) 20 Тема 10 Організація праці персоналу зайнятого бухгалтерським обліком контролем та аналізом. 23 ТЕМА 12. Організація нормативно-правового забезпечення функціонування бухгалтерського обліку контролю та аналізу в управлінні підприємством. 29 Тема 13. Організація розвитку бухгалтерського обліку контролю та аналізу. 42 Список використаних джерел: 44

Активи як важливий об’єкт обліку, контролю та аналізу (на прикладі Центрального музею Збройних Сил України)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ АКТИВІВ ПІДПРИЄМТВА 7 1.1 Поняття про активи 7 1.2 Класифікація активів бюджетної установи 9 1.3 Процес формування активів бюджетної установи 14 1.4 Техніко-економічна характеристика базової установи 21 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИКА ОБЛІКУ АКТИВІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ 28 2.1 Порядок обліку необоротних активів 28 2.2 Особливості обліку оборотних запасів як складової частини активів бюджетної установи 39 2.3 Облік грошових коштів та розрахунків 48 2.4 Особливості обліку видатків як елементу активів бюджетної установи 71 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ АКТИВІВ В БЮДЖЕТНІЙ УСТАНОВІ 76 3.1 Методика проведення контролю та аналізу активів установи 76 3.2 Удосконалення обліку в установі шляхом використання інформаційних технологій 83 ВИСНОВКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 97

Облік, аналіз і контроль поточних зобов язань (без додатків)

ВСТУП Розділ I. Економічна сутність та значення поточних зобов’язань в діяльності підприємства 1.1. Визначення зобов’язань, їх класифікація та роль в діяльності суб’єктів господарювання 1.2. Оцінка зобов’язань в обліку 1.3. Основні методичні прийоми здійснення контролю та аналізу поточних зобов’язань Розділ II. Організація та методика обліку поточних зобов’язань 2.1. Організація та методика обліку поточних зобов’язань 2.2. Особливості методики та організації обліку короткострокових векселів, розрахунків з учасниками та іншими операціями, доходів майбутніх періодів 2.3. Організація обліку поточних зобов’язань в комп’ютерному середовищі Розділ III. Методика та організація контролю і аналізу поточних зобов’язань 3.1. Організація та методика контролю поточних зобов’язань 3.2. Організація та методика аналізу поточних зобов’язань 3.3. Застосування методики аналізу поточних зобов’язань на базовому підприємстві Висновки Список використаних джерел

Організація бухгалтерського обліку контролю і аналізу в бюджетних установах України

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І 5 ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БЮДЖЕТНИМИ УСТАНОВАМИ 5 1.1 Зміст і умови організації бухгалтерського обліку контролю та аналізу 5 1.2.Нормативно-правове забезпечення організації бухгалтерського обліку в бюджетній сфері України 11 РОЗДІЛ ІІ 23 ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО І КОНТРОЛЬНОГО ПРОЦЕСІВ В КИЇВСЬКОМУ ТЕХНІКУМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТРАНСПОРТНОГО БУДУВАННЯ 23 2.1 Організаційно-економічна харакетиристика базової установи 23 2.2 Загальна організаційна побудова обліково-аналітичного процесу 29 2.3 Організація технології обліково-аналітичного і контрольного процесів 45 2.4 Організація роботи працівників зайнятих обліком і контролем 50 РОЗДІЛ 3 68 НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ І КОНТРОЛЮ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ 68 3.1 Формування положень облікової політики бюджетної установи 68 3.2 Удосконалення технології облікового та контрольного процесів в умовах сучасних інформаційних технологій 82 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 94 ДОДАТКИ 99

Організація обліку і контролю в товариствах з обмеженою відповідальністю

ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. Товариство з обмеженою відповідальністю – об’єкт обліку та контролю 4 1.1. Формування статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю та його зміни 4 1.2. Критичний огляд наукових джерел 13 1.3. Обґрунтування організації обліку і контролю діяльності товариства з обмеженою відпоідальністю 18 РОЗДІЛ ІІ. Організація обліку і контролю на базі товариства з обмеженою відповідальністю «Рітманн – Київ» 25 2.1. Облік формування та змін статутного капіталу 25 2.2. Особливості обліку доходів витрат і фінансових результатів 30 2.3. Організація контролю діяльності підприємства 51 2.4. Фінансова звітність товариства з обмеженою відповідальністю «Рітманн-Київ» 55 2.5. Проблеми й недоліки організації обліку та контролю на підприємстві 71 РОЗДІЛ ІІІ. Напрямки вдосконалення обліку і контролю в товаристві з обмеженою відповідальністю «Рітманн – Київ» 74 3.1. Автоматизація обліку 74 3.2. Підвищення ефективності контролю товариства з обмеженою відповідальністю «Рітманн-Київ» 84 ВИСНОВКИ 88 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 91 ДОДАТКИ 95