институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Теоретичні основи використання ситуаційного підходу в управлінні

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 18 | Год: 2007 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Теоретичні основи використання ситуаційного підходу в управлінні

ВСТУП 2
1. Поняття «ситуація», розвиток ситуацій, їх характер 4
2. Ситуаційний підхід та його роль в управлінні підприємством в ринкових умовах 10
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 17
Cмотрите также:
Поняття ситуаційного підходу

Зміст Вступ 3 1 Поняття ситуаційного підходу 4 2 Необхідність ситуаційного підходу в менеджменті 8 3 Роль цільового підходу у плануванні прибутку підприємств 10 Висновок 15 Використана література 16

Поняття ситуаційного підходу

Зміст Вступ 3 1 Поняття ситуаційного підходу 4 2 Необхідність ситуаційного підходу в менеджменті 8 3 Роль цільового підходу у плануванні прибутку підприємств 10 Висновок 15 Використана література 16

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні основи інноваційного процесу на підприємствах 6 1.1 Інновації та їх класифікація 6 1.2 Інноваційні аспекти управління підприємством 9 2. Дослідження організаціями процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємстві 12 2.1 Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 12 2.2 Стадії інноваційного процесу 23 3. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 26 Висновки 31 Список використаної літератури 34

Ситуаційний менеджмент

1 Складові ситуаційного підходу, їх характеристика 4 2 Внутрішні перемінні як ситуаційні фактори всередині організації 10 3 Проаналізувати критерії, що використовує фірма при виборі каналів розповсюдження реклами, використовуючи принципи та підходи ситуаційного аналізу 13 Використана література 19

Ситуаційний менеджмент

1. Складові ситуаційного підходу, їх характеристика. 3 2. Внутрішні перемінні як ситуаційні фактори всередині організації 4 3. Проаналізуйте критерії, що використовує фірма при виборі каналів розповсюдження реклами, використовуючи принципи та підходи ситуаційного аналізу. 5 4. Виникнення проблемних ситуацій в організації. Суть і завдання ситуаційного менеджменту 8 5. Розвиток компетенції ситуаційнгого управління і кадрова політика 11 6. Управління за “слабкими сигналами”. Реактивний менеджмент. 13 Література 15

Cитуаційний менеджмент

1. Виникнення проблемних ситуацій в організації. Суть і завдання ситуаційного менеджменту. 3 2. Розвиток компетенцій. Ситуаційне управління і кадрова політика 7 3. Управління за «слабкими сигналами». Реактивний менеджмент 17 4. Складові ситуаційного підходу, їх характеристика. 18 Література 21

Ситуаційні підхід, фактори, аналіз

1. Складові ситуаційного підходу, їх характеристика 2. Внутрішні перемінні як ситуаційні фактори всередині організації 3. Проаналізуйте критерії, що використовує фірма при виборі каналів розповсюдження реклами використовуючи принципи та підходи ситуаційного аналізу Використана література

Цільовий підхід в управлінні

Вступ 3 1. Цільовий підхід в управлінні 7 1.1. Сутність, значення цілей в управлінні 7 1.2. Класифікація цілей менеджменту 9 1.3. Основні вимоги до цілей 13 2. Ієрархія цілей і вплив зовнішнього середовища на ієрархію цілей 16 2.1. Підходи до якісного і кількісного формування цілей 16 2.2. Послідовність етапів розроблення та реалізація цілей менеджменту 18 2.3. Управління по цілям 22 3. Використання цільового підходу в управлінні сучасними організаціями 26 Висновки 30 Пропозиції 32 Список використаної літератури 34

Маркетинговий підхід до управління ризиком

Вступ. 3 1. Сутність маркетингового підходу 4 2. Роль маркетингового підходу в управлінні ризиками 6 Висновок. 10 Література. 11

Суть і завдання психології управління як компоненти ситуаційного менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Суть і завдання психології управління як компоненти ситуаційного менеджменту 4 2. Синергія в ситуаційному управлінні і кадрова політика. 9 Висновок 12 Література 13