институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування ефективної податкової політики підприємства (на прикладі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Налоговый учет, налоги, налоговая система | Курсовая | Страниц: 50 | Год: 2007 | Размер: 103 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Формування ефективної податкової політики підприємства (на прикладі підприємства)

Вступ 3
1. Сутність та склад системи оподаткування підприємства 5
2. Сутність, вихідні передумови розробки та зміст основних етапів податкової політики підприємства 17
З. Аналіз динаміки та структури сплати податкових платежів ВАТ «ЗБК» 26
4. Оцінка ефективності податкової політики ВАТ «ЗБК» 32
5. Напрямки забезпечення ефективної податкової політики ВАТ «ЗБК» 34
Висновки та пропозиції 40
Список використаних джерел 43
Додаток 1. Баланс ВАТ «ЗБК» 46
Додаток 2. ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ 49-50

Метою роботи є узагальнення теоретико-методичних підходів до визначення сутності податкової політики підприємства, її специфічних характеристик, що дозволяють розглядати її як самостійну економічну категорію, а також розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення механізму управління податковими платежами на підприємстві в сучасних умовах господарювання
Cмотрите также:
Формування ефективної податкової політики підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та функції податків. Характеристика системи оподаткування в Україні 5 1.2. Принципи розробки податкової політики підприємства 13 1.3. Система показників оцінки впливу оподаткування підприємств на їх фінансово-господарську діяльність 18 2. ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ „СПЕКТР” 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 22 2.2. Аналіз податкової політики підприємства 27 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ 45 3.1. Зарубіжний досвід податкової політики підприємств 45 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення системи оподаткування в Україні 52 Висновки 58 Література 60 Додатки. Звітність 62 Мета роботи: дослідити механізм формування ефективної податкової політики вітчизняних підприємств. Завданнями роботи є: розглянути теоретичні аспекти формування податкової політики вітчизняних підприємств, визначити напрямки вдосконалення податкової політики з урахуванням зарубіжного досвіду Предмет роботи: податкова політика України. Об’єкт роботи: підприємство ВАТ „Спектр”. Літературна база роботи: нормативно-законодавчі акти України, що регламентують систему оподаткування України, учбові посібники, підручники з податкового менеджменту. До уваги взято праці вітчизняних і зарубіжних економістів А. Бланка, А.Н. Козиріна, А.М. Поддєрьогіна, А.Д. Шеремета

Бюджетна податкова політика

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ БЮДЖЕТНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ 5 1.1. Розкриття соціально-економічної природи бюджетної податкової політики 5 1.2. Основні принципи формування та реалізації бюджетної податкової політики 16 1.3. Критерії ефективності податкової політики 21 РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ 27 2.1. Аналіз формування Зведеного бюджету України 27 2.2. Дослідження виконання Зведеного бюджету України 37 2.3. Тенденції та проблеми у податково-бюджетній політиці України 51 РОЗДІЛ ІІІ. СТРАТЕГІЯ ПОДАТКОВИХ РЕФОРМ І НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ БЮДЖЕТНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ 59 3.1. Шляхи удосконалення бюджетної політики України 59 3.2. Реалізація нових підходів у сфері бюджетної податкової політики України 70 3.2. Використання досвіду європейських країн у реформуванні вітчизняної податкової політики 79 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 97-101 Мета і задачі дослідження. Відповідно до результатів аналізу вирішення проблеми формування ефективної державної бюджетно-податкової політики метою даного дослідження є виявлення шляхів удосконалення державної бюджетно-податкової політики в Україні.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАТ ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ «Назва»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Місце збутової політики в структурі маркетингового комплексу туристичного підприємства 5 1.2. Методи і канали збуту в туризмі 7 1.3. Управління збутовими каналами туристичного підприємства 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «Назва» 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ЗАТ «Назва» 20 2.2. Аналіз зовнішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз внутрішнього маркетингового середовища ЗАТ «Назва» 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Маркетингові дослідження ефективної збутової політики туристичного підприємства 41 3.2. Напрямки вдосконалення збутової політики 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 Додатки 52-58 бакалавр

Становлення та розвиток податкової політики України

ВСТУП 3 1. Сутність та значення податкової політики в Україні 5 2. Функції податкової політики 9 3. Аналіз сучасного стану податкової політики України 12 4. Шляхи удосконалення податкової політики України 22 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 Об’єктом дослідження є податкова політика в України. Предметом дослідження є засади формування та реалізації податкової політики України. Мета роботи: розкриття сутності податкової політики та характеристика її складових

Податкова політика підприємства, порядок розрахунку додаткових платежів

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність податкової політики та принципи її формування 5 1.2 Податкове планування на підприємстві 8 1.3 Види податків 13 2. ЕКОНОМІКО-ГОСПОДАРСЬКА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАТ „ЧВФ „БЕРЕГИНЯ” 21 3. АНАЛІЗ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ „ЧВФ „БЕРЕГИНЯ” 27 3.1 Аналіз нарахування і сплати податку на прибуток ЗАТ „ЧВФ „Берегиня” 27 3.2 Оцінка непрямих податкових платежів ЗАТ „ЧВФ „Берегиня” 40 3.3 Інші податки підприємства та аналіз їх сплати 43 4. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 46 ВИСНОВКИ 49 ЛІТЕРАТУРА 51 Додатки 53

Оподаткування підприємства та шляхи її оптимізації (на прикладі конкретного підприємства)

Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОДАТКОВИХ РОЗРАХУНКІВ У ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та склад системи оподаткування підприємства 5 1.2. Класифікація податків 7 1.3. Податкова політика підприємства як напрям економічної діяльності 9 1.4. Сутність, вихідні передумови розробки та зміст основних етапів податкової політики підприємства 16 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДИНАМІКИ ТА СТРУКТУРИ СПЛАТИ ПОДАТКОВИХ ПЛАТЕЖІВ ЗАТ «Назва» 25 2.1. Організаційно-правовий статус, напрями діяльності та основні показники діяльності 25 2.2. Аналіз динаміки та структури податків 29 2.3. Аналіз фінансового стану ЗАТ «Назва» 30 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ «Назва» 39 Висновки 45 Список використаних джерел 48 Додаток 1. Баланс ЗАТ «Назва» на 31.12.2006 р. 51 Додаток 2. Звіт про фінансові результати за 2006 р. 53 Додаток 3. Звіт про рух грошових коштів за 2006 р. 55

Сутність податкової політики держави

ЗМІСТ: Вступ 3 ст. 1. Сутність податкової політики держави 4 ст. 2. Критерії ефективності податкової політики 9 ст. 3. Основні принципи формування податкової політики 12 ст. 4. Питання планування податкових надходжень 14 ст. 5. Податкова політика України 15 ст. Висновки 19 ст. Література. 21 ст.

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Рекламна політика підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 13 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 30 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ «УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО – МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ» 38 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 38 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 52 2.3. Синтез рекламної політики підприємства на прикладі української гірничо-металургійної компанії 57 2.4. Економічна ефективність реклами на прикладі «Української Гірничо – металургійної компанії» 64 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 71 ДОДАТКИ. 75

Формування конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ВАТ " Житомирхліб")

ЗМІСТ ВСТУП...........................................................................................................3 РОЗІДЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства............................................................................................................5 1.1 Економічний зміст поняття „конкурентоспроможність” та стан розгляду в економічній літературі .....................................................................5 1.2 Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства ....................................................................................................10 1.3 Управління конкурентоспроможністю підприємства ................. 15 1.4 Правові засади функціонування підприємства ..............................22 РОЗДІЛ 2 Оцінка рівня конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................25 2.1 Організаційно-правова характеристика ВАТ „Житомирхліб”.....25 2.2 Стратегічний аналіз діяльності підприємства.................................28 2.3 Діагностика конкурентоспроможності підприємства ...................37 РОЗДІЛ 3 Формування конкурентоспроможності ВАТ „Житомирхліб”......................................................................................................47 3.1 Обґрунтування стратегії і тактики забезпечення цільового рівня конкурентоспроможності підприємства ...........................................................47 3.2 Шляхи зниження собівартості виробництва продукції на підприємстві ..........................................................................................................52 3.3 Побудова ефективної цінової політики підприємства .................57 3.4 Напрями зміцнення фінансового стану підприємства ....................67 ВИСНОВКИ.................................................................................................77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..........................................81 ДОДАТКИ ...................................................................................................86