институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Контрольная | Страниц: 27 | Год: 2007 | Размер: 268 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Практичне завдання основи менеджменту (на прикладі підприємства)

Тема 2. Функції менеджменту 3
2.1. Планування як функція менеджменту 3
2.1.1. Практична робота: "Планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій" 3
Мета роботи: Практична робота полягає у розробці етапів щодо: місту діяльності новоствореного підприємства з надання певного виду послуг: 3
Хід роботи: 3
1. Визначення цілей 3
Частина перша. Необхідно дати відповіді на наступні запитання: 3
Якою справою Ви хотіли б займатися? 3
Які потреби людей Ви хочете задовольнити? 3
Яких клієнтів Ви хочете обслуговувати? 3
Як Ви плануєте це робити? 3
Частина друга. Сформулюйте мету Вашого підприємства фразою із 20-25 слів. 4
2. Характеристика послуг 4
Частина перша. Побудуйте таблицю, в якій перерахуйте всі види послуг, які пропонує Ваша фірма. Укажіть, яким чином Ви хочете їх надати, їх властивості (у чому вони полягають?), їх користь (що вони дають клієнту? Чому клієнт ними користується?). 4
Частина друга. Дайте відповідь на запитання, використовуючи наступну шкалу оцінок: відмінно, добре, задовільно, погано. Дайте пояснення до кожного запитання: 6
Якою буде якість Ваших послуг? 6
Наскільки Ваші послуги виправдовують очікування клієнта? 6
В якій мірі найменування Ваших послуг розкривають їх користь для клієнта? 6
Якщо пропонує Ваша фірма різні види послуг, то чи сумісні вони між собою? 6
Чи є в розпорядженні Вашої фірми все необхідне для надання даного виду послуг? 6
Чи є у Вас необхідні матеріали і чи легко Ви їх дістанете? 7
3. Ціноутворення 7
Які ціни й гонорари на Ваші послуги? (Перерахуйте). 7
Ви здійснюєте оплату готівкою чи обслуговуєте в кредит? 7
Які види знижок пропонує Ваша фірма? 7
Чи берете Ви оплату за непередбачені послуги? 8
Які ціни передбачаєте встановити? 8
Як на Ваш погляд клієнти будуть сприймати ціни? 8
Чи вважаєте Ви Ваші ціни конкурентноздатними? Узагальніть Ваші відповіді. 8
4. Реклама 9
Дайте повні відповіді на наступні запитання: 9
Як можна переконати людей користуватися Вашими послугами? 9
Як організувати пряму пропозицію послуг? 9
Як краще використати засоби інформації? 9
Які слід організувати публічні виступи? 10
Які слід використати особисті зв'язки з метою реклами? 10
Які стимули необхідно запропонувати? 10
Як організувати рекламу поштою? 10
В якій мірі слід використовувати платні оголошення? 11
5. Характеристики клієнтури 16
1. Який середній вік Ваших клієнтів? (Молодше 25 років; 26-30; 31-35; 36-40; 41-50; 51-60; старші 60 років). 16
Яке співвідношення чоловіків і жінок серед Вашої клієнтури? 17
Де мешкають Ваші клієнти? 17
Наші клієнти мешкають на території всієї України, де є Інтернет – зв’язок. 17
Який середньорічний дохід Ваших клієнтів? 17
Яка основна причина, що спонукає їх до користування Вашими послугами? 17
Які підприємства є Вашими клієнтами (за чисельністю персоналу, величиною основного капіталу)? Як давно вони існують? Яка їх перспектива? 17
Де вони знаходяться? 18
3. Який середньорічний обсяг реалізації їх продукції? Висновки: узагальніть всі відповіді на запитання і визначить п'ять загальних характеристик Вашої клієнтури. 18
6. Спілкування й обслуговування клієнтів 19
Частина перша. Спілкування з клієнтами. 19
Погляньте на рекламні брошури, фірмові бланки й візитки Вашої фірми. Яке враження справлять ці предмети про фірму у клієнта? 19
Чи допускаються описки в листах, які посилаються Вашою фірмою? 19
Як Ви чи Ваші службовці відповідатимуть по телефону? (Як часто Ви будете піднімати телефонну слухавку? Яким тоном будете розмовляти? Який у Вас буде темп мовлення? Як часто Ви будете вимовляти слова?). 19
Чи завжди Ваш телефон буде працювати в робочі години? 19
Як швидко Ви будете реагувати на ділові дзвінки й візити? 19
Яким чином Ви будете залагоджувати суперечки між фірмою та клієнтом? 20
Яке враження справить Ваше приміщення на клієнтів? 20
8. Як довго Ваш відвідувач буде чекати прийому? 20
Частина друга. Обслуговування клієнтів. 20
Чи маєте Ви намір посилити інформування клієнтів щодо надання послуг? 20
Наскільки терміново Ви плануєте виконувати замовлення Вашої клієнтури? 20
Який порядок обслуговування клієнтів Ви встановите на Вашій фірмі? (Сформулюйте однією фразою). 21
Чим обслуговування на Вашій фірмі буде відрізнятися від обслуговування клієнтів на інших фірмах? 21
7. Конкуренція 21
1. Охарактеризуйте своїх конкурентів. 21
2. Проаналізуйте переваги і слабкі сторони конкурентів. 22
8. Прогноз на майбутнє 23
1. Складіть і заповніть таблицю за формою. 23
9. Тенденції у Вашій галузі та їх вплив. 24
1. Які назріваючі зміни у Вашій галузі можуть вплинути на Ваше підприємство? 24
Які майбутні зміни у сфері послуг Вашої галузі можуть вплинути на Вашу діяльність? 24
Які зміни в оплаті праці можуть віддзеркалитися на Вашому підприємстві? 25
Які зміни в системі управління можуть стосуватися роботи Вашого підприємства? 25
Література. 27

Підприємство займатиметься торгівлею друкованої продукції (книги, альбоми, журнали) та продукцією – мас - медіа ( відео, аудіо –записи) через створення Інтернет –магазину.
Cмотрите также:
Контрольна робота з менеджменту

Зміст 1. Економічні методи менеджменту 2. Лінійна організаційна структура управління - на прикладі 3. практичне завдання А) найменування посади на якій працює студент Б) обовязки за посадовою інструкцією В) фактичні обовязки, що виконуються на робочому місці Література

Система менеджменту організацій (на прикладі)

ВСТУП 2 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 3 1.1. Еволюція управлінських ідей 3 1.2. Аналіз сучасного менеджменту 10 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ (на прикладі СПД) 15 2.1. Загальна характеристика підприємства 15 2.2. Особливості системи менеджменту на підприємстві 20 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНІЗАЦІЇ. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД 30 3.1. Зарубіжний досвід системи менеджменту в організації 30 3.2. Особливості розвитку вітчизняної системи менеджменту 34 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 40

Функції менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи функцій менеджменту. 4 2. Практичне використання функцій менеджменту. 13 Висновок 21 Література 22

Функції менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи функцій менеджменту. 4 2. Практичне використання функцій менеджменту. 13 Висновок 21 Література 22

Основи менеджменту (На прикладі під-ва практична)

1. Передумови для створення підприємства, обґрунтування концептуальної ідеї створення підприємства та вибір місцезнаходження і назви підприємства 3 На прикладі під-ва 2. Основні види робіт 4 3. Партнери та персонал підприємства 5 4. Очікувані проблеми 6 5. Структура управління підприємством 9 6. Організація виробничого процесу 10 7. Опис робочих місць 12 8. Посадові інструкції 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19

Теоретичний аспект та практичне використання функцій менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичний аналіз функцій менеджменту. 4 1.1 Функція менеджменту планування 4 1.2 Функція менеджменту організація. 5 1.3 Функція менеджменту мотивація 7 1.4 Функція менеджменту контроль. 8 2. Практичне використання функцій менеджменту 12 Висновок 19 Література 20

Теоретичний аспект та практичне використання функцій менеджменту

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичний аналіз функцій менеджменту. 4 1.1 Функція менеджменту планування 4 1.2 Функція менеджменту організація. 5 1.3 Функція менеджменту мотивація 7 1.4 Функція менеджменту контроль. 8 2. Практичне використання функцій менеджменту 12 Висновок 19 Література 20

Основи менеджменту

Iєрархія менеджменту 3 Підходи менеджменту 4 Функції менеджменту 6 Методи менеджменту 7 Процес менеджменту 9 Інформація менеджменту 10 Управлінські рішення 11 Закони і закономірності 12 Принципи менеджменту 14 Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17 Література 22

Технологія здійснення підприємницького менеджменту (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ 5 1.1. Місце менеджера в системі управління організацією 5 1.2. Методи управління сучасною організацією 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ (НА ПРИКЛАДІ ПП «ПРОМЕТЕЙ») 13 2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 13 2.2. Аналіз практики управління організацією 18 3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗДІЙСНЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 24 3.1. Формування культури управління в практиці сучасних підприємств 24 3.2. Шляхи вдосконалення системи управління організацією 28 ВИСНОВКИ 31 ЛІТЕРАТУРА 32

Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК

Вступ 3 1. Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК 4 1.1 Сутність, задачі та функції фінансового менеджменту на підприємстві 4 1.2 Особливості організації фінансового менеджменту на підприємстві АПК 14 1.3 Інформаційно-правове забезпечення організації фінансового менеджменту агропромислових підприємств 18 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансового менеджменту на підприємстві 21 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 21 2.2 Організація системи фінансових відносин підприємства 23 2.3 Політика формування та використання фінансових ресурсів підприємства 29 2.4 Оцінка впливу діючої системи фінансового менеджменту на фінансовий стан підприємства 33 3. Напрями вдосконалення організації фінансового менеджменту на підприємстві 38 Висновки 41 Література 43 Додатки 45