институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Удосконалення комунікацій медичної установи

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент фармацевтичний, медичний | Курсовая | Страниц: 51 | Год: 2007 | Размер: 89 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Удосконалення комунікацій медичної установи

Вступ 3
1. Маркетингові методи діяльності медичних установ 6
1.1. Маркетингові функції підприємства у ринковому середовищі 6
1.2. Маркетинговий менеджмент медичної установи 10
1.3. Обов’язкове медичне страхування як напрям реформування галузі на ринкових засадах 12
2. ЗАТ «Медичний центр» як приклад успішної приватної медичної установи 16
2.1. Загальні відомості про підприємство 16
2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 21
2.3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 25
3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 29
3.1. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 29
3.2. Роль та місце приватних медичних послуг у наданні медичної допомоги населенню 31
3.3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 37
Висновки 41
Література 44
Додаток 48-51

Мета роботи полягає в узагальненні методичних та прикладних основ по вдосконаленню функцій та методів маркетингового менеджменту в недержавних медичних структурах, які створюються на принципах господарювання та впровадження інтерактивних маркетингових стратегій на ринку медичних послуг.
Предметом дослідження є організаційно-управлінські відносини, що виникають в маркетинговій діяльності медичних установ в процесі планування та просування послуг на ринок.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність медичних установ та організації з різноманітними формами власності, зокрема ЗАТ «Медичний центр».



Cмотрите также:
Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану реабілітаційного закладу

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ПРОФІЛЯ І ФОРМИ ВЛАСНОСТІ ПРОЕКТУ 5 2 ХАРАКТЕРИСТИКА І РОЗРОБЛЕННЯ ПАКЕТУ ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 9 2.1 Установча угода медичної установи 9 2.2 Статут медичної установи 12 2.3 Виписка з протоколу зборів засновників медичної установи 18 3 РЕЄСТРАЦІЯ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ 19 4 БИЗНЕС ПЛАН РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ 20 4.1 Резюме 20 4. 2 Суть проекту, аналіз стану галузі медицини та конкурентів 21 5.3 Виробничий план та маркетингова стратегія 24 5.4 Організаційний план та юридичний план 29 5.5 Фінансовий план 30 5.6 Оцінка ризику та страхування 41 5 ПРОЕКТУВАННЯ ТА БУДІВНИЦТВО МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ 46 6 ОСНОВНІ ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ 48 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 51

Аналіз діяльності медичних установ

1. Види та основні напрями проведення економічного аналізу медичних установ 3 2. Аналіз фінансового стану підприємств медичної галузі. 10 3. Задача 19 Вартість обладнання медичної установи - 250 тис. грн. З 1 квітня введено в експлуатацію обладнання вартістю 25 тис. грн. З 1 серпня вибуло з експлуатації обладнання на суму 13 тис. грн. Обсяг виробництва становить 12500 умовних послуг, ціна одніє умовної послуги - 45 грн. Виробнича потужність установи - 15000 умовних послуг. Визначте величину фондовіддачі обладнання і коефіцієнт інтенсивності використання обладнання. Література 20

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 64 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 64 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 77 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 98 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 109 3.1. Вибір оптимальних моделей стратегічного планування маркетингових комунікацій на підприємстві 109 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 121 ВИСНОВКИ 133 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 138 ДОДАТКИ 149

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 73 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 73 2.2. Аналіз ринку на якому працює підприємство та комунікативної активності вітчизняних підприємств 86 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 106 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 116 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 116 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 128 ВИСНОВКИ 135 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 140 ДОДАТКИ 151

Активи як важливий об’єкт обліку, контролю та аналізу (на прикладі Центрального музею Збройних Сил України)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ АКТИВІВ ПІДПРИЄМТВА 7 1.1 Поняття про активи 7 1.2 Класифікація активів бюджетної установи 9 1.3 Процес формування активів бюджетної установи 14 1.4 Техніко-економічна характеристика базової установи 21 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИКА ОБЛІКУ АКТИВІВ БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ 28 2.1 Порядок обліку необоротних активів 28 2.2 Особливості обліку оборотних запасів як складової частини активів бюджетної установи 39 2.3 Облік грошових коштів та розрахунків 48 2.4 Особливості обліку видатків як елементу активів бюджетної установи 71 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ ТА АНАЛІЗУ АКТИВІВ В БЮДЖЕТНІЙ УСТАНОВІ 76 3.1 Методика проведення контролю та аналізу активів установи 76 3.2 Удосконалення обліку в установі шляхом використання інформаційних технологій 83 ВИСНОВКИ 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 92 ДОДАТКИ 97

Проектування систем комунікацій у менеджменті

ВСТУП 3 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЙ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Поняття комунікацій у теорії управління 5 1.2. Основні етапи комунікаційного процесу 9 2. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «...» 13 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «...» 13 2.2. Види комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 19 2.3. Оцінка і аналіз міжособистих комунікацій у трудовому колективі підприємства ВАТ «...» 21 2.4. Комунікаційні «перешкоди» і шляхи їх усунення 23 3. ПРОЕКТУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ 26 3.1. Вдосконалення спілкування та їх проектування 26 3.2. Вдосконалення комунікацій на підприємстві ВАТ «...» 27 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35

Стратегічне планування маркетингових комунікацій

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 7 1.1. Маркетингові комунікації та їх місце в діяльності сучасного підприємства 7 1.2. Класифікація маркетингових комунікацій 19 1.3. Інструментарій здійснення та стратегічного планування маркетингових комунікацій 32 РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ 54 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 54 2.2. Аналіз ринку на якому працює ... та комунікативної активності вітчизняних підприємств 67 2.3. Аналіз застосування маркетингових комунікацій в системі управління діяльністю підприємства 87 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 97 3.1. Основні підходи до застосування теорії маркетингових комунікацій в системі стратегічного планування діяльності підприємства 97 3.2. Удосконалення підходів до організації та планування інтегрованих маркетингових комунікацій 109 ВИСНОВКИ 116 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 121 ДОДАТКИ 131 Додаток А. Універсальна модель комунікативного процесу 131 Додаток Б. Напрями маркетингових комунікацій 132 Додаток В. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2003-2005 рр. 133

Роль комунікацій в управлінні

ВСТУП 8 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 10 1.1 Поняття і роль комунікації 10 1.2 Види і форми комунікацій 17 1.3 Процес комунікації 28 1.4 Міжособистісні комунікації і бар'єри при їхньому здійсненні 38 1.5 Перешкоди в організаційних комунікаціях і методи їхнього усунення 44 2 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 49 2.1 Загальна характеристика підприємства ВАТ “Чезара” 49 2.2 Аналіз рівня забезпеченості підприємства ресурсами 53 2.3 Аналіз зовнішніх ділових комунікацій ВАТ “ЧеЗаРа” 67 2.4 Аналіз внутріорганізаційних комунікацій 72 3 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ 86 3.1 Показники ефективності заходів, спрямованих на розвиток комунікацій на підприємстві 86 3.2 Розробка проекту удосконалення комунікаційних процесів на ВАТ “ЧеЗаРа” 89 3.3 Впровадження системного комплексу “СОЮЗ” 94 3.4 Оцінка очікуваних результатів від впровадження заходів по підвищенню ефективності комунікацій 103 ВИСНОВКИ 107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 109

Оцінка якості медичної допомоги

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Поняття «якості обслуговування» в медичних закладах 7 1.1. Дослідження поняття якості 7 1.2. Формалізовані стандарти медичної допомоги 9 1.3. Запровадження формулярної системи 12 РОЗДІЛ ІІ. Особливості забезпечення необхідної якості медичної допомоги 16 2.1. Процес планування системи заходів по забезпеченню необхідної якості обслуговування на прикладі обраної лікувально-профілактичної установи 16 2.2. Модель кінцевих результатів оцінки діяльності поліклініки 22 РОЗДІЛ ІІІ. Заходи спрямовані на поліпшення та оцінювання якості медичної допомоги 26 3.1. Якісні показники проекту «Сімейна медицина – основа формування національної системи охорони здоров я» 26 3.2. Оцінка якості медичного обслуговування у ході ліцензування та акредитації 33 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 Додаток А 45 Додаток Б 46