институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Концепція Соціально-ринкового господарства

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2007 | Размер: 33 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Концепція Соціально-ринкового господарства

Вступ. 3
1. Становлення концепції соціально –ринкового господарства 4
2. Моделі соціально –ринкового господарства. 13
3. Соціальне забезпечення та соціальна політика 17
Висновок. 23
Література. 25
Cмотрите также:
СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА

Зміст ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА...................................................................................................5 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ.............................................16 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ....................................................22 ВИСНОВКИ............................................................................................................33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................35 ДОДАТОК

Суб’єкти сучасного ринкового господарства модель їх взаємодії

ВСТУП 3 1. Суб’єкти сучасного ринкового господарства модель їх взаємодії 4 1.1. Сутність ринкового господарства його структура та необхідні умови формування і розвитку 4 1.2. Основні суб’єкти сучасного ринкового господарства 13 1.3. Моделі взаємодії основних суб’єктів сучасного ринкового господарства 15 2. Особливості функціонування суб’єктів ринкового господарства України на сучасному етапі 22 2.1. Результати діяльності суб’єктів ринкового господарства. Характеристика структури економіки України 22 2.2. Причини економічного спаду в Україні 26 3. Шляхи удосконалення взаємодії суб’єктів ринкового господарства та розвитку національного ринку 31 ВИСНОВКИ 36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 38 Додаток А 40 Додаток В 42

ПОНЯТТЯ ТА ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА

ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТКУ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА....................................................5 1.1. Причини та основи виникнення ринкових відносин..........................5 1.2. Поняття та суть ринкового господарства, його суб’єкти.................10 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА........16 2.1. Просте товарне господарство.............................................................16 2.2. Розвинуте товарне господарство........................................................19 2.3. Соціально-орієнтоване ринковій економіці.......................................22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗВИТКУ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ...................................................24 3.1. Проблеми і особливості формування.................................................24 3.2. Шляхи вирішення наявних проблем та напрямки розвитку............29 ВИСНОВКИ...........................................................................................................35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................37

Характеристика соціального ринкового господарства

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА, ПРИРОДА ЇХНІХ ВІДНОСИН 4 1.1. Основні поняття ринкової системи господарства 4 1.2. Ринок як інститут господарювання 6 2. СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 12 3. СВІТОВИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 17 4. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ 24 4.1. Законодавча база 24 4.2. Рівень добробуту 27 4.3. Взаємозв’язок економіки та соціального питання 33 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38 ДОДАТКИ 41

Характеристика соціального ринкового господарства

ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА, ПРИРОДА ЇХНІХ ВІДНОСИН 5 1.1. Основні поняття ринкової системи господарства 5 1.2. Ринок як інститут господарювання 7 2. СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 15 3. СВІТОВИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ 20 4. ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ 29 4.1. Законодавча база 29 4.2. Рівень добробуту 32 4.3. Взаємозв’язок економіки та соціального питання 38 ВИСНОВОК 41 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 46-50

СУТНІСТЬ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЙОГО ОСНОВНИХ СУБ’ЄКТІВ

ЗМІСТ ВСТУП.....................................................................................................................3 1. СУТНІСТЬ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЙОГО ОСНОВНИХ СУБ’ЄКТІВ.......................................................................................5 2. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ..............................13 3. СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ..........................................................................................23 ВИСНОВКИ...........................................................................................................29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................31

Фактори, які впливають на розвиток ринкового господарства в Україні

Зміст Вступ 3 1. Сутність та необхідність суспільного розподілу праці 5 2. Аналіз впливу суспільного розподілу праці на становлення ринкового господарства 15 2.1 Етапи суспільного поділу праці 15 2.2 Становлення приватної власності 18 2.3 Виникнення грошей та розвиток торгівлі 24 3. Фактори, які впливають на розвиток ринкового господарства в Україні 28 Висновки 38 Література 40

Фактори, які впливають на розвиток ринкового господарства в Україні

Зміст Вступ 3 1. Сутність та необхідність суспільного розподілу праці 5 2. Аналіз впливу суспільного розподілу праці на становлення ринкового господарства 15 2.1 Етапи суспільного поділу праці 15 2.2 Становлення приватної власності 18 2.3 Виникнення грошей та розвиток торгівлі 24 3. Фактори, які впливають на розвиток ринкового господарства в Україні 28 Висновки 38 Література 40

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30

Маркетинговий менеджмент

Вступ 3 1. Еволюція концепції маркетингового менеджменту 8 1.1. Концепція вдосконалення виробництва 8 1.2. Концепція вдосконалення товару 9 1.3. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль 9 1.4. Концепція маркетингу 10 1.5. Концепція соціально-етичного маркетингу 12 2. Функції і напрямки маркетингового менеджменту 18 3. Шляхи розвитку маркетингового середовища 25 Висновки 32 Список використаної літератури 35