институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Товарознавчі складові оптимізації технології товароруху хлібобулочних товарів

Каталог пособий и учебных материалов | Товароведение | Курсовая | Страниц: 36 | Год: 2004 | Размер: 134 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Товарознавчі складові оптимізації технології товароруху хлібобулочних товарів

ВСТУП 4
1. ПОНЯТТЯ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВАРОРУХУ 6
1.1. ПЛАНУВАННЯ ТОВАРОРУХУ 6
1.2.КЕРУВАННЯ КАНАЛАМИ ТОВАРОРУХУ 8
1.3.ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМИ ТОВАРОРУХУ 9
1.4. ОПТОВА І РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ 11
1.4.1. Соціально-економічна сутність оптової торгівлі 12
1.4.2. Роздрібна торгівля в ринковій економіці 14
1.4.3. Склад і структура роздрібного товарообігу 15
2. ТОВАРОЗНАВЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ТОВАРІВ 16
2.1. ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ І АСОРТИМЕНТУ ХЛІБА 16
2.2. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ 20
2.2.1.Конкуренція та ціноутворення 20
2.2.2.Конкурентноспроможність хлібобулочних виробів 21
3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛУ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22
3.2. ПРОГНОЗУВАННЯ ЗМІНИ ЯКОСТІ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ В ПРОЦЕСІ ТОВАРОРУХУ 29
4. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІСНУЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТОВАРОРУХУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ 31
ВИСНОВОК 33
ЛІТЕРАТУРА 35

Cмотрите также:
Система технологій

1. ВАТ «Київхліб» - основний виробник хлібобулочних виробів 3 2. Технології виробництва хлібобулочних виробів 6 3. Перспективи розвитку 10 4. Шляхи вдосконалення технології 12 Література 18

Товарознавчі аспекти дослідження ринку кабельно-провідникової продукції на основі підприємства «Карат ЛТД»

1.Товарознавчі характеристики товарів 4 1.1 Товарознавчі характеристики конкретних видів товарів 5 1.2 Поняття про споживчі властивості та їх класифікація 8 1.3 Стандартизація і сертифікація 11 2. Аналізу сучасного стану кабельної промисловості 13 3. Загальна характеристика кабельної продукції 19 3.1 Товарні характеристики і терміни кабельної продукції 19 3.2 Види кабельної продукції 21 3.2.1 Установочні проводи 21 3.2.2 Монтажні проводи 23 3.2.3 Обмотувальні проводи 24 3.2.4 Кабелі 26 3.3 Характеристики окремих видів кабельної продукції ТОВ «КАРАТ ЛТД» 28 4. Транспортування кабельної продукції 41 5. Сертифікація продукції ТОВ «Карат ЛТД» 42 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53

Економіка підприємства

1. Умови оптимізації обсягів випуску продукції у конкурентному середовищі. Методичні підходи до оптимізації виробництва у середовищі, критерії оптимізації……………………………………………………………….3 2. Стратегічне планування, його відмінність від традиційного планування та обмеження у використанні…..…………………………………………………..8 Задача Визначити річний економічний ефект від виробництва і споживання харчових поліпшувачів із натуральної сировини, які використовуються в хлібопекарській промисловості. Вихідні дані наведено в таблиці: Показники Старий продукт Новий продукт Інвестиції в будівництво нового цеху харчових поліпшувачів покращеної якості, тис. грн. - 1000 Річний обсяг виробництва продукції, т 650 650 Гуртова ціна продукції, грн. /т 1620 1900 Собівартість 1-ї тонни продукції, грн. 1340 1460 Питомі витрати на 1 тонну хлібобулочних виробів, кг 60 22 Обсяг виробництва хлібобулочних виробів, т / рік 1000 1000 Список використаної літератури.………………………………………………15

ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРОРУХУ ТА ЗВ’ЯЗКІВ ІЗ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ

ПЛАН ВСТУП 1. Маркетингова діяльність підприємств 1.1 Види маркетингу 1.2 Особливості товароруху торгових оптових підприємств. 2. Особливості маркетингової політики оптових торгових підприємств на прикладі МП “Сігма”. 2.1. Коротка характеристика господарської діяльності підприємства. 2.2 Організація товароруху на підприємстві 2.3. Господарські зв’язки з постачальниками та їх характеристика 3. Організація продажу товарів на підприємстві і стимулювання збуту ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

"Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів

План Вступ 4 Розділ 1. Загальна характеристика ринка хлібу та хлібобулочних виробів. 9 1.1. Основні виробники хліба в Україні. 9 1.2. Виробництво хліба в Одеському регіоні. 13 1.3. Динаміка виробництва основних сортів хліба в Одеській області в 2005-2007 гг. 18 1.4. Державне регулювання ринку: регіональний аспект. 20 Розділ 2. ВАТ "Одеський коровай" на ринку хліба та хлібобулочних виробів Одеського регіону. 26 2.1. Загальна характеристика підприємства. 26 2.2. Основні показники виробничої діяльності підприємства у 2004-2006 рр. 29 2.3. Проблемні питання функціонування підприємства та можливі шляхи їх вирішення. 37 2.4. Перспективні напрямки подальшого розвитку підприємства. 41 Розділ 3. Проект розвитку ВАТ "Одеський коровай" на основі освоєння технології виробництва хліба "Ризький". 46 3.1. Опис проекту організації нового виробництва. 46 3.1.1. Побудова логіко-структурної матриці при розробці проекту. 49 3.2. Опис технології виробництва хліба "Ризький". 52 3.3. Опис технологічного обладнання, необхідного для організації виробництва. 56 3.4. Розрахунок економічної ефективності проекту. 58 Висновок 61 Перелік літератури 62

Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів

Вступ 3 1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5 1.1. Терміни та визначення якості товарів 5 1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11 1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18 2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24 2.1. Політика підприємства в області якості 24 2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25 У технічних і функціональних відділах. 26 2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27 2.4. Організація робот з якості 29 3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на сучасному етапі 31 Висновки 36 Список літератури 37

Товарознавчі аспекти дослідження ринку йогуртів

ВСТУП 3 1. Загальні методологічні підходи до дослідження ринку споживчих товарів 2. Аналіз ринку кисломолочних товарів в Україні 5 3. Оцінка якості та конурентоспроможності йогуртів на споживчому ринку 30 4. Актуальні завдання по формуванню ринку кисломолочних напоїв в Україні 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 53

Інформаційні технології і управління організацією

ЗМІСТ 1. Поняття інформаційної технології 3 2. Етапи розвитку інформаційних технологій 3 3. Класифікація автоматизованих інформаційних систем 6 4. Складові інформаційної технології в управлінні підприємством 12 Література 13

Вибір оптимальних каналів розподілу при збуті продукції матеріально

Вступ / Розділ 1. Суть процесу розповсюдження товарів. Канали розподілу товарів / Розділ 2. Вибір оптимального каналу збуту ТОВ „Стимул” / Розділ 3. Покращення товароруху на ТОВ „Стимул” / Висновки / Список використаної літератури

Організація продажу товарів для дітей

ВСТУП 3 1. Принципи та функції продажу товарів 5 2. Види та форми організації продажу товарів для дітей 10 3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ "Дитячий світ" 12 4. Шляхи оптимізації організації продажу товарів для дітей на даному підприємстві 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36