институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Фактори внутрішнього та зовнішнього середовища фармацевтичного підприємства (вступ до фаху)

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2007 | Размер: 22 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Фактори внутрішнього та зовнішнього середовища фармацевтичного підприємства (вступ до фаху)

Вступ 3
1. Аналіз зовнішнього середовища фармацевтичного підприємства 4
1.1 Загальне середовище 4
1.2 Аналіз конкурентного середовища 8
2. Взаємовідношення між загальним і конкурентним середовищем 13
3. Внутрішнє середовище фармацевтичного підприємства 15
Висновок 18
Список використаної літератури 19
Cмотрите также:
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Моделі зовнішнього середовища 4 1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13 2.1. Загальна характеристика підприємства 13 2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16 ВИСНОВКИ 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23

Внутрішнє та зовнішнє середовище організації (на прикладі)

ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗАЦІЇ 6 1.1. Внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства 6 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 10 1.3. Методичні основи проведення аналізу стану внутрішнього середовища підприємства 13 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 18 2.1. Коротка характеристика діяльності ТОВ „Назва” 18 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ „Назва” 20 2.3. Дослідження внутрішнього середовища ТОВ „Назва” 29 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ „Назва” З УРАХУВАННЯМ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 34 3.1. SWOT-аналіз ТОВ „Назва” для визначення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей 34 3.2. Шляхи подальшого розвитку ТОВ „Назва” на основі аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища 38 3.3. Формування стратегії подальшого розвитку ТОВ „Назва” 41 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 43 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47 ДОДАТКИ 50

Фактори внутрішнього середовища та урахування в підвищенні ефективності організації

Зміст2 Вступ3 1. Зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства 4 2. Характеристика Придніпровської ТЕС8 3. Аналіз зовнішнього середовища підприємства8 4. Аналіз внутрішнього середовища підприємства10 5. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства 19 Висновки20 Література22

Вплив факторів зовнішнього середевища на підприємства малого бізнесу

З М І С Т: Вступ....................................................................................................................... 3 1. Сутність малого бізнесу.................................................................................... 4 2. Загальні поняття факторів зовнішнього середовища.................................... 5 3. Фактори зовнішнього середовища прямого впливу..................................... 11 4. Фактори зовнішнього середовища побічного впливу.................................. 16 5. Вплив факторів зовнішнього середовища на прикладі підприємства........ 22 6. Шляхи зменшення негативного впливу факторів зовнішнього середовища на підприємства малого бізнесу................................................ 24 Висновки................................................................................................................ 26 Перелік використаної літератури........................................................................ 28

Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Поняття зовнішнього середовища організації...................................... 5 1.1. Сутність зовнішнього середовища.................................................... 5 РОЗДІЛ 2. Характеристика та зміст елементів зовнішнього середовища…….... 9 2.1. Аналіз факторів зовнішнього середовища підприємства торгівлі та ресторанного господарства..................................................... 9 2.2. Аналіз середовища безпосереднього оточення................................. 15 РОЗДІЛ 3. Вплив зовнішнього середовища на процес функціонування ТОВ "КІВІТ"............................................................................................ 24 3.2. Аналіз елементів внутрішнього середовища ТОВ "КІВІТ"............. 24 ВИСНОВКИ................................................................................................................ 29 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА...................................................................................... 30

Діагностика зовнішнього середовища підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 5 1.2 Дослідження впливу зовнішнього середовища діяльності туристичного підприємства 11 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 17 2.1 Організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2 Характеристика туристичної галузі області та конкуренції між турфірмами 21 2.3 Аналіз фінансових результатів підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ 30 3.1 Оптимізація елементів зовнішнього середовища 30 3.2 Концепція ефективного управління підприємства 36 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48

Зовнішнє середовище підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття зовнішнього середовища підприємства та його основні фактори 6 1.2. Особливості аналізу факторів зовнішнього середовища 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ „СЕЛМА” 24 2.1. Аналіз господарська - фінансової діяльності ТОВ „Селма” 24 2.2. Аналіз системи управління ТОВ Селма 26 2.3 Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування організації 34 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 42 3.1. Напрямки оптимізації впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність функціонування системи управління 42 3.2. Напрямки по удосконаленню взаємодії з факторами зовнішнього середовища ТОВ «Селма» 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53

Аналіз менеджменту ВАТ “Агромаш”

ЗМІСТ Вступ....................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Агромаш"......................................................5 1.1. Спеціалізація підприємства.....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Агромаш"......................................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством................................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації.............13 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................20 3. Дослідження зовнішнього середовища..........................................................25 3.1. Основні споживачі продукції підприємства........................................25 3.2. Аналіз конкурентного середовища.......................................................28 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........32 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................33 4. Структура виробничого процесу.....................................................................36 Висновки..................................................................................................... 39 Список використаної літератури...............................................................41 Додатки.........................................................................................................43

Аналіз менеджменту ВАТ "Сумсільмаш"

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46

Аналіз менеджменту Відкритого акціонерного товариства “Сумсільмаш”

ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................3 1. Загальна характеристика ВАТ "Сумсільмаш".........................................5 1.1. Спеціалізація підприємства....................................................................5 1.2. Цілі та задачі функціювання...................................................................7 2. Аналіз внутрішнього середовища ВАТ "Сумсільмаш".........................10 2.1. Вивчення структури управління підприємством...............................10 2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації............14 2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції..........................................................................23 3. Дослідження зовнішнього середовища......................................................27 3.1. Основні споживачі продукції підприємства.......................................28 3.2. Аналіз конкурентного середовища......................................................30 3.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища...........34 3.4. Законодавча база щодо діяльності підприємства...............................35 4. Структура виробничого процесу..................................................................39 Висновки..................................................................................................... 43 Список використаної літератури...............................................................45 Додатки........................................................................................................46