институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Види мовних словників

Каталог пособий и учебных материалов | Литература | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2007 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Види мовних словників

Вступ 3
1. Класифікація словників 4
2. Виникнення і розвиток термінологічних словників 8
Висновок 13
Список використаних джерел 14
Cмотрите также:
Словники, їх типи та роль в навчальному процесі

1. Загальна характеристика словників. 3 2. Типологізація словників 4 3. Роль словників в навчальному процесі студентів. 10 Висновок 14

Етика ділового листування та використання мовних форм

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РОЛЬ ЕТИКИ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 7 1.1. Види ділових листів та їх специфіка 7 1.2. Ділове листування 13 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ФОРМ В ДІЛОВОМУ ЛИСТУВАННІ 18 2.1. Загальні методичні рекомендації при написанні ділових листів 18 2.2. Використання мовних зворотів та штампі в ділових листах 21 2.2.1.Звернення 22 2.2.2. Подяка 24 2.2.3. Вибачення 25 2.2.4. Нагадування 26 2.2.5. Відмова 27 2.2.6. Завершення листа 28 ВИСНОВОК 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Підготовка електронних видань

1. Розвиток електронних видань в Україні 3 2. Порівняльний аналіз електронних словників українського й закордонного виробництва. Шляхи поліпшення споживчих якостей українських електронних словників 8 Використана література 14

Робота логопеда у дошкільних закладах (Логопедія)

Зміст Вступ 3 I. Види мовних порушень 4 1.1. Легкі та важкі види мовних порушень та їхній влив на формування особистості дитини 4 1.2. Ознаки порушень мовлення, які свідчать про необхідність логопедичної допомоги 6 1.3. Види спеціальних навчально-виховних закладів для дітей з вадами мови 8 II. Основні напрями роботи логопеда у дошкільному виховному закладі 9 2.1. Характеристика дітей логопедичних груп дитячих садків 9 2.2. Методика формування основних напрямів програми психокорекційних занять 14 2.3. Комплекси психорозвиваючих вправ для роботи з дітьми логопедичних груп 17 III. Ігротерапія, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 19 3.1. Логопедичні ігри для дошкільників 19 3.2. Піскова ігротерапія 26 3.3. Логопедична ритміка 28 Висновок 30 Список використаної літератури 31 Додатки 33

Особливості відображення первинних концептів-етимонів у двох мовах: українській та російській

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Мовні картини світу 5 1.1. Термін "картина світу". Причини розходження в мовних картинах світу 5 1.2. Розвиток і функціонування мов, "архетип ний генофонд національно-мовних культур" 9 1.3. Специфіка співвіднесеності світу слів до світу думок 15 Розділ 2. Особливості відображення первинних концептів-етимонів у двох мовах: українській та російській 20 2.1. Встановлення архетипних концептів. Синхронія й діахронія мови 20 2.2. Типи асоціацій які лягли в основу значення в кожній мові. Внутрішні причини мовних змін 30 2.3. Аналіз семантичної пари 36 Висновки 38 Список використаної літератури 40

Естетичне виховання учнів в процесі вивчення української мови

1. Вступ 3 2. Основна частина 6 2.1. Естетичний вплив мови на людину 6 2.2. Технологія формування естетичної культури засобами мови 9 2.2.1. Врахування індивідуально-вікових особливостей дітей 9 2.2.2. Рівні розуміння дітьми естетичної функції мови 10 - на визначення естетичної ролі мовних засобів 12 - на виявлення і зіставлення спільного (відмінного) у значенні та структурі тематичних речень 14 - на виявлення умовності висловлювання 15 - на відтворення виражальних особливостей мистецтва слова 17 - на переробку змісту і структури невдалих речень, тексту 19 - на створення власних висловлювань 19 - на розширення мовних одиниць 20 Висновок 23 Література 25

Роль молоді у вирішенні мовних проблем в Україні

Роль молоді у вирішенні мовних проблем в Україні

Реклама

Вступ 2 1. Рекламний текст. Роль мовних засобів у тексті. 4 2. Недоліки українських рекламних текстів. 7 Висновки 12 Список використаної літератури 15

Мова професійного спрямування

1.Комп’ютерний переклад текстів. 3 2.Сфера використання, основне призначення, основні ознаки, мовні засоби,жанри,підстилі епістолярного стилю. 4 3.Характеристика фразеологічних словників 6 4.Композиція виступу. 6 5. Дати визначення 10 спеціальним термінам. 8 1. Стиль літературної мови ...

Контрольна робота з української мови

Завдання 1 Розкрийте зміст теоретичного питання у формі зв’язного тексту і проілюструйте прикладами. Обґрунтуйте свою думку. Завдання 2 Складіть і запишіть українською мовою лист-запит як документ, дотримуючись сучасних вимог до його оформлення та подаючи всі реквізити. Усно з’ясуйте особливості оформлення реквізитів «адресат» та «адресант», обґрунтуйте розділові знаки в складнопідрядних реченнях з підрядними з’ясувальними і наведіть приклади сполучників, за допомогою яких ці підрядні приєднуються до головної частини. Завдання 3 Випишіть із юридичних словників тридцять терміноодиниць трьома групами (по десять термінів у кожній): а) з м’яким знаком у суфіксі; б) із початковою і в запозичених словах; в) із префіксом роз-. Усно з’ясуйте правопис дібраних термінів: Завдання 4 Прочитайте іншомовні слова і доберіть до них українські відповідники. З’ясуйте, в яких випадках уживання іншомовних слів є виправданим у науковому та офіційно-діловому мовних стилях. Запишіть слова за абеткою, вставте необхідні букви. Поясніть правопис, з’ясуйте наголос. Завдання 5 Прочитайте наведені пари слів і визначте, як кваліфікується така категорія лексики в українській мові. Запишіть слова і поставте наголос. Розкрийте значення цих слів і наведіть російські відповідники. Складіть і запишіть словосполучення. Усно з’ясуйте причини помилок, що виникають у мовленні при використанні подібної лексики. Завдання 6 Випишіть із фахової (юридичної, військової) літератури десять дієприслівників із коренем власнемовного походження. Поставте наголос. Поясніть правопис. Визначте твірні основи і формотворчі суфікси. Наведіть російські відповідники і з’ясуйте, які помилки найчастіше трапляються при використанні дієприслівникових зворотів. З’ясуйте функції дієприслівників у науковому та офіційно-діловому мовних стилях і схарактеризуйте можливості й принципи трансформації дієприслівникових зворотів в інші конструкції в межах речення. Завдання 7 Випишіть із юридичних словників двадцять термінів-композитів двома групами (по десять слів у кожній), які пишуться згідно з правописом: а) разом; б) через дефіс. Поставте наголос. Усно з’ясуйте правопис. Від іменників чоловічого роду утворіть і запишіть форму родового відмінка Завдання 8 Прочитайте мікротекст і назвіть риси функційного стилю, до якого він належить. Випишіть терміноодиниці групами за спільністю їх структурної організації. Визначте частиномовну приналежність терміноодиниць. Усно з’ясуйте правопис підкреслених слів та уживання розділових знаків. Знайдіть речення, в яких можливі варіанти у постановці розділових знаків. Обґрунтуйте свою думку. Завдання 9 Прочитайте мікротексти і доберіть, аргументуючи, заголовки до них. Запишіть мікротексти, розкриваючи дужки, ставлячи необхідні букви та розділові знаки. Усно обґрунтуйте правопис іншомовних слів, вибір прийменників і сполучників та уживання розділових знаків. З’ясуйте правила чергування [і] - [й], [у] - [в], функції тире та двокрапки як розділових знаків у реченні наукового мовного стилю Завдання 10 Прочитайте мікротексти та блок запитань. Визначте функційні стилі, до яких вони належать. Доберіть, аргументуючи, заголовки до мікротекстів. Перекладіть мікротексти та запитання українською мовою і запишіть. Усно з’ясуйте правопис слів, вибір прийменників та сполучників, особливості перекладу дієслівних форм (дієприкметників, дієприслівників).