институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ознайомлення дошкільників з побутом українців

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Курсовая | Страниц: 46 | Год: 2007 | Размер: 213 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Ознайомлення дошкільників з побутом українців



Вступ 3
1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7
2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17
3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30
4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36
Висновки 41
Список використаної літератури. 43-46

Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї.
Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців.
Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців
Cмотрите также:
. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6 1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6 творчість В.О. Сухомлинського 6 1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11 РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18 2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18 2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30

Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії

Вступ 3 1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6 1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6 1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13 2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18 2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18 2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20 2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28 Висновки 34 Список використаної літератури 36 Додаток 38

МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Особливості художньо - образотворчої діяльності дошкільників 5 1.2 Роль образотворчого мистецтва для всебічного розвитку дошкільника 9 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 14 З ЖАНРАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 14 2.1 Розвиток технічних навичок на заняттях з образотворчого мистецтва. Методичні прийоми 14 2.2 Методика навчання дошкільнят малюванню 19 2.3 Типи занять з образотворчого мистецтва у середній групі 32 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 42

Виховання у дошкільників поваги до праці дорослих шляхом ознайомлення з професіями

Вступ 2 1. Теоретичні основи виховання у дітей поваги до праці дорослих. 4 2. Програмові вимоги до ознайомлення дітей з професіями. 12 3. Методи та прийоми виховання у дітей поваги до праці дорослих. 19 4. Система роботи з виховання у дошкільників поваги до праці дорослих. 24 5. Аналіз результатів проведеної роботи. 35 Висновки і педагогічні рекомендації 37 Список викоританої літератури 39

Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями

Вступ 2 1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4 2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18 3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22 4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26 5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31 Висновки і педагогічні рекомендації 32 Список використаних джерел 36 Додатки 37

Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою

ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28

Наочність як провідний засіб ознайомлення дошкільників з новими лексичними одиницями

Вступ 3 Теоретична частина дослідження 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічного висвітлення проблеми формування іншомовного словникового фонду у дошкільників 6 1.2 Класифікація видів наочності та особливості їх використання в роботі з дітьми дошкільного віку 8 1.3 Шляхи унаочнення процессу поповнення іншомовоного словника дошкільників 10 Практична частина дослідження 15 2.1 Стан використання наочності в навчально-педагогічній діяльності з іноземної мови в умовх суспільного дошкільного виховання 15 2.2 Послідовність застосування принципу унаочнення в роботі по знайомленню дошкільників з новим лексичним матеріалом 17 2.3 Аналіз впливу організації наочного навчання на рівень засвоєння дітьми лексичних одиниць 27 Висновки 30 Список використаної літератури 32 Додаток А 35 Додаток Б 36

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДОШКІЛЬНИКІВ

ПЛАН Вступ 3 Розділ I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми агресії 5 1.1 Висвітлення стану вивчення агресивної поведінки у дошкільників у педагогічних джерелах 5 1.2 Психолого-педагогічні чинники виникнення агресії у дошкільників 8 1.3 Форми агресивної поведінки 11 Розділ II. Методики діагностики агресивної поведінки дошкільників 15 2.1 Основні методи дослідження агресії в дошкільному віці 15 2.2 Результати психодіагностичного дослідження проявів агресії у дошкільників 17 2.3 Профілактика і корекція агресивної поведінки дошкільників 22 Висновок 25 Список використаної літератури 26

Формування рідного мовлення у молодших дошкільників

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 6 1.1 Аналіз психолого-педагогічної літератури 6 1.2 Характеристика мовного розвитку молодших дошкільників 9 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА З ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 15 2.1 Дослідження рівня розвитку мовлення молодших дошкільників 15 2. 2 Результати дослідження та висновки 19 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26