институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Планування виробництва і реалізації продукції на підприємстві (підприємство харчової промисловості)

Каталог пособий и учебных материалов | Финансы предприятия | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2007 | Размер: 76 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Планування виробництва і реалізації продукції на підприємстві (підприємство харчової промисловості)

ВСТУП 3
1. ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1. Планування виробництва та аналіз собівартості продукції, як основа планування. 6
1.2. Аналіз реалізованої продукції 8
2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "***" 13
2.1. Організаційно-правова форма підприємства 13
2.2. Потужність та асортимент продукції 14
2.3. Основні показники діяльності підприємства 15
2.4. Сировинна база 17
2.5. Збут продукції 18
2.6. Організаційна структура управління підприємства 19
2.7. Виробнича структура та організація основного процесу виробництва. Інфраструктура підприємства 19
2.8. Аналіз господарської діяльності ВАТ «***» 24
3. ЗАХОДИ, ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДКУЦІЇ 36
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
Додатки 48

Ключові слова – економічне зростання, ринкова ефективність, конкурентоспроможність, фінансовий стан, кредити, обігові кошти , платоспроможність, прибутковість, фінансова стабільність, фінансова активність, фінансово-економічні результати.
Об’єкт досліджень – виробничо-господарської і комерційної діяльності, показники фінансового і техніко-економічного рівня виробництва ВАТ “***”.
Мета дослідження – виявлення резервів покращення фінансово-економічних результатів виробничо-господарської діяльності ВАТ “***”
Cмотрите также:
Аналіз обсягу виробництва і реалізація продукції на підприємствах харчової промисловості (на прикладі підприємства харчової промисловості)

Вступ 3 1. Науково-методичні основи аналізу виробництва та реалізації продукції і маркетингової діяльності підприємства 5 1.1. Значення та завдання аналізу маркетингової діяльності і реалізації продукції 5 1.2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 13 1.3. Значення, завдання і джерела аналізу виробництва продукції 15 2. Аналіз виробництва та реалізації продукції на ЗАТ «Назва» 21 2.1. Характеристика підприємства 21 2.2. Діяльність підприємства зі збільшення виробництва та реалізації продукції 24 2.3. Аналіз ефективності збутової діяльності 29 3. Напрями удосконалення системи управління виробництвом і реалізацією на підприємстві 36 Висновки 41 Література 43 Додаток. Фінансова звітність ЗАТ «Назва» за 2008 р. 45

Планування собівартості продукції (на підприємстві харчової промисловості ЗАТ «ОБОЛОНЬ»)

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Мета, завдання та характеристика процесу планування собівартості продукції 5 1.2 Планування витрат виробничої собівартості 10 1.3 Планування зведеного кошторису витрат на виробництво 13 2 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ОБОЛОНЬ» 18 2.1 Історична довідка створення підприємства 18 2.2 Характеристика виробництва продукції та виробничих процесів на підприємстві 20 2.2.1 Організація основного процесу виробництва 20 2.2.2 Виробнича та організаційна структура управління підприємством 21 2.2.3 Маркетингова діяльність на підприємстві 22 2.2.4 Організація допоміжного виробництва 24 2.2.5. Основні показники діяльності підприємства 26 3 АНАЛІЗ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ РОБОТИ ЗАТ «ОБОЛОНЬ» 28 3.1 Аналіз виробництва та реалізації продукції 28 3.2 Аналіз використання трудових ресурсів та заробітної плати 30 3.3 Аналіз використання основних фондів 32 3.5 Аналіз прибутку, рентабельності та фінансового стану підприємства 35 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 38 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 51

Система планування інновацій на підприємствах харчової промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ 5 1.1. Інноваційний розвиток як пріоритет економічної політики 5 1.2. Стимулювання інноваційного розвитку України 10 1.3. Тенденції розвитку харчової промисловості в Україні 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ПРИКЛАДІ ФГ “Назва” 19 2.1. Загальна характеристика підприємства 19 2.2. Практика інноваційної діяльності харчового підприємства 23 2.3. Ефективність інноваційної діяльності харчового підприємства 25 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 28 3.1. Інноваційно-технологічні фактори підвищення урожайності та перспектива розвитку виробництва цукрових буряків у ФГ „Назва” 28 3.2. Інноваційно-технологічна модернізація як процес переходу до інноваційної моделі розвитку підприємств харчової промисловості 34 3.3. Інноваційна діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості як фактор забезпечення конкурентних переваг 37 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45-47

Аналіз беззбитковості виробництва (на прикладі підприємства харчової промисловості

План Вступ. 3 1. Поняття витрат виробництва, прибутку і валового доходу. 4 1.1. Прибуток підприємства, його визначення. 4 1.2. Втрати виробництва. 4 1.3. Поняття валового доходу та валового прибутку. 6 2. Класифікація витрат на виробництво та планування собівартості. 7 2.1. Класифікація витрат на виробництво. 7 2.2. Методи калькулювання собівартості продукції. 8 3. Шляхи пониження витрат на виробництво продукції. 13 4. Ефективність діяльності підприємств харчової промисловості. 18 Висновок. 25 Список використаної літератури. 27

Динаміка виробництва продуктів харчування і їх реалізація на ринку

ВСТУП 3 1. Територіальна організація харчової промисловості. 4 2. Місце і значення харчової промисловості в господарському комплексі України. 16 3. Динамка виробництва продуктів харчування і їх реалізація на ринку 19 4. Основні шляхи у вирішенні проблем харчової промисловості 24 ВИСНОВОК 27 Список використаних джерел: 29 Додаток №1 30

Територіальна організація харчової промисловості

Вступ 3 Розділ 1. Визначення місця і значення харчової промисловості в господарському комплексі України 5 Розділ 2. Сучасний стан харчової промисловості в Україні 8 Розділ 3 Територіальна організація харчової промисловості 11 Розділ 4. Перспективи розвитку і розміщення харчової промисловості в умовах ринкової економіки 23 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Сучасне планування виробництва в Україні

Вступ 4 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти планування виробництва продукції 7 Розділ 2. Практичні аспекти планування виробництва продукції (на базі ПП) 10 2.1 Аналіз виробництва і реалізації продукції. 10 2.2. Аналіз планування виробництва . 11 2.3 Аналіз якості виробленої продукції. 17 Розділ 3.Фактори та резерви збільшення випуску та реалізації продукції 22 Висновок 35 Список використаної літератури 38 Об’єктом дослідження є ПП

Планування чисельності працюючих і фонду заробітної плати (на прикладі підприємства харчової промисловості ВАТ «Великобурлуцький сироробний завод»)

Вступ 3 1 Теоретичні основни планування чисельності працюючих і фонду заробітної плати 6 1.1 Місце планування трудових показників в загальній системі планів підприємства 6 1.2 Методи планування чисельності працюючих і фонду заробітної плати 10 1.2.1 Планування чисельності персоналу 10 1.2.2 Планування фонду заробітної плати працівників. 14 2 ТЕХНІКО-ЕКОНОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 19 2.1 Історична довідка створення підприємства 19 2.2 Характеристика виробництва продукції та виробничих процесів на підприємстві 20 3 Аналіз техніко-економічних показників роботи ВАТ «Великобурлуцький сироробний завод» 26 3.1 Аналіз виробництва та реалізації продукції 26 3.2 Аналіз фінансової стійкості підприємства 28 3.3 Аналіз використання чисельності та фонду заробітної плати ВАТ «Великобурлуцький сироробний завод» 31 4 Планування чисельності працюючих і фонду заробітної плати ВАТ «Великобурлуцький сироробний завод» 36 Висновки 40 Список літератури 42 Додатки 44

Аудит випуску і реалізації готової продукції на підприємстві харчової промисловості

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти аудиту випуску і реалізації готової продукції 5 1.1. Визначення, оцінка та класифікація основних засобів 5 1.3. Огляд нормативної та законодавчої бази з аудиту орендованих основних засобів 7 Розділ 2. Методика аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.1. Мета та завдання аудиту випуску і реалізації готової продукції 10 2.2. Джерела отримання аудиторських доказів аудиту випуску і реалізації готової продукції 11 2.3. Основні методи, прийоми та процедури аудиту випуску і реалізації готової продукції 13 2.4. Загальний аудиторський ризик та його складові 15 2.5. Послідовність проведення аудиту випуску і реалізації готової продукції 20 Розділ 3. Організація аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.1. Техніко – економічна характеристика діяльності ДП ВАТ «Назва» БКК 22 3.2. План та програма аудиту випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 26 3.3. Аудит випуску і реалізації готової продукції ДП ВАТ «Назва» БКК 28 Висновки та пропозиції 35 Список використаної літератури 37 Додатки 39

Планування виробництва та реалізації продукції підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ, ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6 1.1 Поняття про виробництво та реалізацію продукції 6 1.2 Методика аналізу обсягу виробництва та реалізації продукції 12 1.3. Теоретична сутність собівартості продукції (робіт, послуг) та методи її формування 20 РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “АГРО-КАПІТАЛ” 31 2.1.Характеристика підприємства 31 2.2 Аналіз техніко-економічних показників ТОВ “Агро-Капітал” 32 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ “АГРОКАПІТАЛ” 41 3.1. Пропозиції по удосконаленню калькулювання собівартості та зниження витрат на планування та реалізацію продукції 41 3.2. Техніко-економічне обґрунтування запропонованих заходів 45 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ 52