институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 23 | Год: 2007 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Проведення маркетингового дослідження ринку товарів і послуг власними силами

Вступ 3
Розділ 1. Основні напрями комплексного дослідження ринку 4
1.1. Фактор мікро та макросередовища, де працює даний підрозділ 4
1.2. Сегментування ринку та позиціювання товарів 7
1.3. Конкурентна спроможність товарів 10
1.4. Методи просування товарів на ринку 11
Розділ 2. Дослідження товарної політики підприємства 14
2.1. Визначення конкурентної спроможності товару (ранговий метод) 14
Висновки 18
Література 22
Cмотрите также:
Маркетингове дослідження ринку: основні напрями та порядок проведення дослідження ринку

ВСТУП 3 1. ПРОЦЕС МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 4 2. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 7 3. ПРОЕКТ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 4. ВИКОНАВЦІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 16 ВИСНОВОК 18 ЛІТЕРАТУРА 19

Організація та проведення маркетингового дослідження туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ В ТУРИЗМІ 5 1.1. Сутність та структура ринку туристичних послуг 5 1.2. Напрямки досліджень ринку туристичних послуг 7 1.3. Методика проведення маркетингового дослідження ринку 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 16 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 16 2.2. Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 22 2.3. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 27 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 33 3.1. Аналіз розвитку туристичного підприємства ТОВ „Назва” 33 3.2. План оптимізації маркетингового комплексу підприємства ТОВ „Назва” за результатами дослідження 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 55 Звітність

Дослідження ринку туристичних послуг України та м. Києва зокрема з використанням методик маркетингового дослідження

Вступ 3 1. Методологія маркетингових досліджень 5 2. Характеристика туристичного ринку 6 3. Споживачі туристських послуг 10 4. Сегментування туристичного ринку 13 5. Асортимент послуг туристичного ринку 14 6. Дослідження динаміки і структури ринку туристичних послуг 16 7. Готельний бізнес України, як передумова розвитку туристичного ринку 19 Висновки 26 Список використаної літератури 28 Додатки 30-32

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Дослідження системи просування послуги на промисловому ринку на прикладі ТОВ МБТ-Сервіс

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «МБТ-СЕРВІС» 6 1.1. Аналіз макро- та мікрофакторів ринкового середовища 6 1.2 Аналіз сильних і слабих сторін діяльності підприємства 14 1.3 Розробка альтернатив вирішення проблеми або реалізації можливостей підприємства 18 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ 33 2.1 Планування та організація маркетингового дослідження 33 2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 46 2.3 Результати маркетингового дослідження 60 РОЗДІЛ ІІІ РОЗРОБКА ПОСЛУГО-РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 66 3.1 Розробка ринкової стратегії підприємства 66 3.2 Розробка стратегії послуг підприємства 72 3.3 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 81 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 85

Маркетингове дослідження споживачів

Вступ 3 1.Сутність та роль маркетингових досліджень в маркетинговій діяльності підприємства 5 2.Алгоритм проведення маркетингових досліджень 9 3.Проведення маркетингового дослідження на продовольчому ринку 17 3.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 17 3.2.Проведення маркетингового дослідження 26 Висновки 41 Список літератури 42

Статистика ринку, товарів та послуг

План Вступ 3 1. Визначення економічного змісту статистики ринку товарів та послуг і її класифікації 5 2. Сучасний стан статистики ринку товарів та послуг 9 3. Статистичні показники рівня, структури та динаміки ринку товарів та послуг 15 4. Статистичні методи аналізу 21 Висновки 24 Література 25 Додатки 26

ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

ВСТУП 3 Розділ 1. Система маркетингового дослідження в ринку комунальних послуг 7 1.1. Маркетинг послуг: характеристика та форми здійснення 7 1.2. Оцінка ринку послуг у Закарпатській області 14 Розділ 2. Особливості дослідження маркетингу послуг на матеріалах "ABE Виноградів" 18 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 18 2.2. Базові дані для планування надання послуг по Закарпатській області 22 Розділ 3. Маркетингові конкурентна стратегія діяльності ТОВ "АВЕ Виноградово" 28 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 38

Організація та проведення дослідження туристичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Роль споживача в формуванні туристичного продукту 5 1.2. Особливості поведінки споживачів в залежності від групових сегментів 7 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА 13 2.1. Поняття дослідження та його етапи 13 2.2. Методи проведення маркетингових досліджень 19 2.3. Напрями досліджень 23 РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТУРПІДПРИЄМСТВА „ЛАУРА” 26 3.1 Загальна характеристика підприємства 26 3.2 Проведення маркетингового дослідження 29 3.3 Шляхи вдосконалення іміджу 34 ВИСНОВОК 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38

Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг

Зміст Вступ 2 1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3 2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7 2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12 3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25 Висновки 28 Перелік використаної літератури 29