институт.com.ua - национальный студенческий портал Украины
  • ТОП-объявления
  • Работа для студентов
Система объявлений институт.com.ua поможет Вам найти или разместить объявления для студентов, связанные с образованием в Украине и зарубежом, трудоустройством для студентов, репетиторством. Также Вы можете разместить информацию об услугах в сфере образования.

Вакансии от ведущего новостного сервера Новости Мира

Мы рады пригласить к сотрудничеству целеустремлённых и образованных молодых людей. Если вы всегда в курсе событий в мире и не только, если вы отлично владеете языком, как инструментом выражения своих мыслей, если вам есть чем поделиться с окружающими вас людьми и миром мы рады предложить вам свои страницы для размещения ваших новостных и аналитических материалов.

Мы не ограничим ваc в средствах выражения, при условии что они не выйдут за пределы действующего законодательства. Мы не станем навязывать вам своё мнение и вмешиваться в творческий процесс. От вас требуется отличное знание грамматики и написание текстов без грамматических и пунктуационных ошибок. Так же обязательным требованием является понимание сути предмета или проблемы о которой пишете.

Если вы чувствуете в себе силы и желание творить, мы будем рады видеть ваши материалы на страницах сайта novostimira.com.ua

Гарантируем достойный и адекватный уровень оплаты ваших трудов.

Заполнить анкету можно здесь

Главная| Новости| Образование в Украине| Конференции, семинары| Работа для студентов| Рефераты| Контакты

Тема: Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 101 | Год: 2007 | Размер: 210 кб. | Стоимость: 290 грн. | Смотреть | Купить

Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та значення комплексу маркетингу 6
1.2. Особливості маркетингової діяльності в оптового підприємства 12
1.3. Сутність контролю маркетингової діяльності, як основи зростання доходів підприємства 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 37
2.1. Аналіз прибутковості підприємства за споживачами 37
2.2. Аналіз прибутковості підприємства за товарами 46
2.3. Аналіз прибутковості підприємства за регіонами 50
2.4. Аналіз факторів комерційного успіху підприємства на ринку кондитерської сировини 55
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 58
3.1. Основні напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 58
3.2. Маркетингові заходи щодо зростання доходів 72
3.3. Вибір і обгрунтування стратегії розвитку на основі проведеного аналізу 81
ВИСНОВКИ 91
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95
ДОДАТКИ 98-101

Мета і задачі дослідження. Метою дипломної роботи є подальший розвиток теоретичних основ та методичних положень відносно оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств України, розробка методичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Літанат».
Предмет дослідження – маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів.
Об’єктом дослідження обрано торговельне підприємство ТОВ «Літанат», що займається оптовою торгівлею кондитерською сировиною.
Джерела інформації. Теоретичною й методологічною основою дипломної роботи є положення й висновки сучасної теорії маркетингу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених та практиків з питань управління товарною політикою виробничих підприємств.
Cмотрите также:
Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3 1.1. Джерела формування доходів підприємства 3 1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12 Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17 2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17 2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27 2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30 Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури та джерел 45 Додатки 47

Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3 1.1. Джерела формування доходів підприємства 3 1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12 Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17 2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17 2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27 2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30 Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури та джерел 45 Додатки 47

Оцінка резервів доходів туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність доходів підприємства 5 1.2. Джерела формування доходів підприємства 10 1.3. Фактори, що впливають на динаміку доходів, показники їх оцінки 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ «Назва» 26 2.2. Аналіз джерел формування доходів підприємства ТОВ «Назва» 30 2.3. Аналіз факторів зростання доходів ТОВ «Назва» 33 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РЕЗЕРВІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 36 3.1. Економічний аналіз підприємства 36 3.2. Соціологічний аналіз підприємства 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 47

Звіт про проходження практики (на прикладі ВАТ "Харківський машинобудівний завод "Світло шахтаря")

ВСТУП 3 1 Загальне ознайомлення з характером господарської діяльності підприємства, його організаційною структурою, рівнем організації економічної роботи 4 2 Зовнішнє середовище та маркетингова діяльність 6 3 Виробнича діяльність підприємства 8 4 Забезпечення виробничої програми підприємства матеріальними ресурсами 12 5 Забезпечення підприємства трудовими ресурсами та ефективність їх використання 13 6 Майно підприємства 15 7 Доходи, витрати та прибуток підприємства 17 8 Фінансова та інвестиційна діяльність підприємства 20 9. Планова діяльність підприємства 22 ВИСНОВКИ 24 ДОДАТКИ 25

Контрольна з економіки підприємства 1

1. Науково-технічний прогрес, основні напрями. Інноваційна діяльність підприємства. 3 2. Нематеріальні ресурси. Поняття про нематеріальні активи підприємства, їх оцінка ізнос. 6 3. Маркетингова діяльність підприємства. 9 Список літератури 12

Сутність, джерела та структура доходів населення

Вступ 3 Розділ І. Доходи населення і джерела їх формування 6 1.1. Вартість робочої сили та її структура 6 1.2. Склад і структура доходів населення 8 Розділ ІІ. Формування і розподіл доходів населення в перехідній економіці 17 2.1. Диференціація доходів населення 17 2.2. Поняття і показники рівня життя 22 2.3. Формування нового механізму розподілу і перерозподілу доходів у перехідних економічних системах 25 Розділ ІІІ. Напрями зростання доходів населення та рівня життя 29 3.1. Розподіл та перерозподіл доходів населення в умовах ринкової трансформації економіки України” 29 3.2. Пропозиції щодо зростання рівня життя населення та доходів в трансформаційний період 32 Висновки 36 Література 39

Предмет: управління туристичним і готельним бізнесом. Потенціал підприємства: формування та оцінка

1 БЛОК. ВИРОБНИЦТВО ТА ЗБУТ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ 3 2 БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТА МЕНЕДЖМЕНТ 12 3 БЛОК. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 20 4 БЛОК. ФІНАНСИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 27 ЛІТЕРАТУРА 34 ДОДАТКИ 35

Зовнішньо - економічна маркетингова діяльність підприємства

Зміст Вступ 3 1. Маркетинг в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства 5 2. Суть міжнародного маркетингу 14 3. Структура та процес планування стратегії фірми на зовнішньому ринку 21 4. Стратегічна маркетингова програма фірми 27 5. Напрямки маркетингової стратегії 31 6. Особливості стратегії росту малих, значних і середніх фірм 36 Висновки 41 Список використаних джерел 43

Економічне значення доходів підприємства

Зміст Стор. Вступ 3 1. Теоретичні аспекти формування та розподілу доходів підприємства 6 1.1 Економічне значення доходів підприємства 6 1.2 Механізм формування доходів підприємства 10 2. Аналіз формування та використання доходів ЗАТ “Менське ШРБУ №82” 15 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 15 2.2 Операційний і факторний аналіз доходів підприємства 17 2.3 Оцінка ефективності використання доходів підприємства 24 3. Резерви збільшення доходів ЗАТ “Менське ШРБУ № 82” 28 Висновки 35 Література 37 Додатки 40

Промисловий маркетинг (вар. 3)

Вступ 3 1. Життєвий цикл товарів виробничого призначення і маркетингові стратегії на його стадіях 4 2. Середньострокова маркетингова діяльність підприємства орієнтованого на політику екологічного маректингу 11 Висновки 18 Список використаних джерел 19