институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Використання ігор у навчальній діяльності

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Курсовая | Страниц: 40 | Год: 2007 | Размер: 89 кб. | Стоимость: 130 грн. | Смотреть | Купить

Використання ігор у навчальній діяльності

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК СПОСІБ РОЗУМОВОГО І ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 8
1.1 Поняття і місце ігор для навчання і виховання дітей 8
1.2 Класифікація дидактичних ігор на уроках біології 12
1.3 Виховне і освітнє значення ігор 15
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ІГОР У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 18
2.1 Методичні прийоми організації і проведення дидактичних ігор на уроках біології 18
2.2 Результати аналізу експериментальної роботи та їх інтерпретація 25
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТКИ 34-40

Мета роботи розробити навчальні ігри і вивчити ефективність їх використання на уроках біології.
Об'єкт – дидактичні ігри в навчальному процесі.
Предмет - ігри як засіб підвищення якості знань, рівня розвитку мислення та згуртованості шкільного колективу дітей.
Гіпотеза - якщо включити до уроків з біології навчальні ігри, то це підвищить активність молодших школярів у вивченні біології та згуртує шкільний колектив.
Cмотрите также:
Використання ігор на уроці англійської мови

ПЛАН І. Вступ §1. Використання ігор на уроці англійської мови. Різні класифікації видів ігор. §2. Використання пісень та віршів на уроці іноземної мови. ІІ. Практичне використання творчих форм навчання іноземним мовам. §1. Проведення експерименту. Його результати. ІІІ. Практичні рекомендації для подальшої роботи. ІV. Бібліографія.

МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7 1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23 2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23 Висновки 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 Додаток 1 33 Додаток № 2 34

МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ПЛАН ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МІСЦЕ РОЛЬОВОЇ ГРИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 1.1 Теоретичні аспекти ролі ігор на уроках англійської мови 7 1.2 Основні етапи підготовки до проведення рольових ігор. Класифікація рольових ігор 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПІДРУЧНИКАХ 23 2.1 Використання рольових ігор як засіб особистіно-орієнтованого навчання 23 Висновки 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 Додаток 1 33 Додаток № 2 34

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки

Дидактичні ігри на заняттях з математики в дошкільному закладі

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ 6 1.1 Визначення термінів. Історія питання 6 1.2 Зміст дидактичних ігор 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 17 2.1 Використання дидактичних ігор на заняттях з математики 17 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики у задачах на додавання 20 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 26 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 26 3.2 Індивідуальний підхід у формуванні математичних понять у дошкільників старшої групи 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТКИ 35

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Ігротерапія дітей 5-6 рр

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ І Теоретичні основи ігротерапії та теоретичні основи тривожності 4 1.1 Історичний розвиток ігрової діяльності дітей 4 1.2 Погляди видатних педагогів на доцільність використання ігор 7 в навчально-виховному процесі для профілактики тривожності 1.3 Класифікація дитячих ігор 10 Розділ ІІ Методичний аспект використання ігрової діяльності для профілактики тривожності дітей 5-6 років 18 2.1 Значення ігрової діяльності для виховання дітей 18 2.2 Специфіка керівництва іграми дітей 21 Розділ ІІІ Аналіз досвіду роботи педагогів по ігротерапії дітей 5-6 років 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36 ДОДАТКИ 38

Теоретичні основи ціннісної єдності в навчальній діяльності

Зміст: Вступ ………………………………………………………...….3 Розділ 1. Теоретичні основи ціннісної єдності в навчальній діяльності ……………………………………………………………....4 1.1. Поняття колективу і рівні його сформованості……....4 1.2. Генезис емоційних прихильностей …………………….9 1.3. Особливості вікової динаміки дружби ……………....11 Розділ 2. Експериментальне дослідження ціннісної єдності малої групи (класу)…………………………………………………...19 2.1. Вивчення згуртованості груп…………………………...19 2.2. Результати досліджень ………………………….…….24 Розділ 3. Основні правила формування згуртованості і спрацьованості навчального колективу…………………………….27 Висновки …………………………………………………...…29 Список використаної літератури ……………………………30 Додатки ……………………………………………………..…32

ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6 1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6 1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9 1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15 Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21 2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21 2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27 2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58