институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2007 | Размер: 20 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Формування просторових уявлень в дошкільників (старший дошкільний вік)

Вступ 3
1. Особливості сприйняття простору дітьми дошкільного віку 4
2. Методика роботи з розвитку просторових уявлень в дошкільників 9
3. Скласти картотеку дидактичних ігор і вправ, що використовуються в роботі з розвитку просторових уявлень в дітей конкретної вікової групи 12
Висновок 15
Список використаної літератури 16

Педагогіка (математика)
Cмотрите также:
Ознайомлення дошкільників з побутом українців

Вступ 3 1. Побут населення України - важлива складова матеріальної культури українців 7 2. Завдання та зміст ознайомлення дошкільників з побутом українців 17 3. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку в різних вікових групах з побутом населення України 30 4. Робота вихователя по ознайомленню дітей середнього дошкільного віку з народним житлом українців 36 Висновки 41 Список використаної літератури. 43-46 Об’єкт дослідження – навчально-виховна робота з ознайомлення дітей з побутом українців в дошкільному закладі освіти та сім’ї. Предмет дослідження – процес формування уявлень дітей 5-го року життя про побут українців. Мета дослідження – виявити можливості дітей 5-го року життя у засвоєнні знань про побут українців, простежити особливості формування початкових історичних уявлень дітей, на основі експериментального дослідження розробити методику формування уявлень дітей середнього дошкільного віку про побут українців

Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім’ї

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІКИ 6 1.1. Економічна освіта в теорії та практиці педагогіки 6 1.2 Основні цілі, задачі і принципи економічного виховання старших дошкільників 8 1.3. Роль сім‘ї в економічному вихованні старших дошкільників 10 РОЗДІЛ 2 13 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНИХ УЯВЛЕНЬ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 13 2.1. Організація дослідження та проведення констатуючого експерименту 13 2.2 Проведення та результати формуючого этапа дослідження 19 2.3 Результати контрольного етапу дослідження 22 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32

Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51

Стан проблем формування уявлень дошкільнят

Вступ 3 Розділ І. Стан розробки проблеми формування уявлень дошкільнят про професії 6 Розділ ІІ. Методологічні основи формування у дітей уявлень про професії 25 1.2 Особливості сприяння гри дошкільнят розвитку уявлень про професії 25 2.2 Організація навчально – виховного процесу в дошкільних навчальних закладах з метою створення умов для формування уявлень про світ професійної діяльності 35 Розділ ІІІ. Організація та проведення дослідження 43 Висновки 49 Список використаної літератури 51

Художня література як засіб виховання у старших дошкільників уявлень про роль матері в сім’ї (На базі ДНЗ в м. Обухів «Зірочка»)

Зміст Вступ 3 Розділ 1.Соціально-психологічні досілдження 5 дитячих уявлень про роль матері 5 1.1 Образ как феномен психического отражения 5 1.2 Рівні психологічного відображення матері у дитини 7 1.3 Роль художньої літератури в розвитку дошкільників 10 Розділ 2. Емперичне дослідження 13 3.1 Матеріали та методи дослідження 13 3.2 Результати дослідження та їх аналіз 18 Висновки 26 Список використаних джерел 29 Додаток А 32 Додаток Б 33

Гра у розвитку взаємин дітей

ПЛАН. ВСТУП....................................................................................................3 І. Моральне виховання .......................................................…….......5 ІІ. Формування взаємин дітей дошкільного віку...........................6 ІІІ. Гра у розвитку взаємин дітей............................................8 3.1. Молодші дошкільники.....................................................11 3.2. Середній дошкільний вік.................................................13 3.3. Старші дошкільники................................................……17 IV. Становлення взаємин дітей у трудовій діяльності ...............21 V. Спільна продуктивна діяльність на заняттях як засіб формування взаємин дошкільників ………………………………..29 ВИСНОВОК …………………………………………………………...36 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА ……………………………………37

Експериментальні аспекти формування екологічної культури

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5 1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5 1.2. Поняття екологічного виховання 11 1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13 Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24 2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32 Висновок 41 Список використаної літератури 43

Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю

План. Вступ 3 1.Психолого-педагогічні дослідження проблеми формування уявлень про сім'ю 6 2.Аналіз програмових вимог з проблеми 8 3.Визначення рівнів уявлень дітей старшого дошкільного віку про сім'ю (констатуючий експеримент) 19 4.Система роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування уявлень про сім'ю (формуючий експеримент) 21 5.Аналіз результатів проведеної роботи (контрольний експеримент) 22 Висновки та педагогічні рекомендації. 24 Використана література. 25 Об'єкт дослідження - процес формування уявлень про сім'ю. Предмет дослідження – Формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про сім'ю. Гіпотеза - формування в дітей дошкільного віку уявлень про сім'ю залежить від гармонічних подружніх і батьківсько-дитячих відношень в родині. Подружні відносини є одним з головних факторів, що впливають на психологічний мікроклімат у родині. Отже, вони обумовлюють стиль виховання, характер системи відносин “батьки – дитина” що, у свою чергу, визначає майбутнє дитини як сім'янина. Мета дослідження. Виходячи з даної гіпотези ми визначили мету дослідження – виявити формування в дітей повноцінних уявлень про сім'ю.

Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників

Зміст Вступ 3 Розділ І.Теоретичні аспекти інтегративного підходу у навчанні та вихованні дошкільників 6 1.1 . Характеристика інтегрованих занять 6 1.2 Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників 14 Розділ 2. Методичні основи використання інтегрованих занять в дошкільному закладі 25 2.1 Використання ігрової ситуації на інтегрованих заняттях з математики 25 2.2 Елементи теорії ймовірностей і статистики на інтегрованих заняттях з математики у дитячому садку 28 Розділ 3. Експериментальна частина 34 3.1. Констатуючий експеримент з виявлення основних математичних уявлень у дошкільників 34

Шляхи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 5 1.1 Психолого-педагогічне обґрунтування необхідності формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність…………………………………………………………………………...5 1.2 Аналіз програмових вимог щодо ознайомлення з соціальною дійсністю 17 Розділ 2. Експериментальна частина 19 2.1 Співпраця ДНЗ та сім’ї з проблемами формування уявлень про соціальну дійсність 19 2.2 Методика формування у дітей старшого дошкільного віку уявлень про соціальну дійсність 36 2.3 Аналіз результатів експериментальної роботи 41 Висновки 44 Список використаної літератури 45