институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Головні складові інвестиційної політики підприємства. Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА). Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту

Каталог пособий и учебных материалов | Инвестирование | Курсовая | Страниц: 48 | Год: 2004 | Размер: 94 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Головні складові інвестиційної політики підприємства. Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА). Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту

Вступ 3
Розділ 1. Головні складові інвестиційної політики підприємства 6
1.1. Розробка нового товару чи послуги та методика розробки інновації 7
1.2. Факторний аналіз впливу на інноваційну політику 15
1.3. Вибір інвестиційно-інноваційної стратегії діяльності підприємств 18
Розділ ІІ Розробка іновації в системі управління маркетингом на базі підприємства за матодикою АВС (ФВА) 22
2.1. Підготовчий етап ФВА 22
2.2. Розрахункова частина аналізу системи управління 28
2.3. Шляхи удосконалення системи управління за методом контрольних запитань 32
2.4. Економічний ефект від впровадження інноваційної системи управління 34
Розділ ІІІ Досягнення конкурентних переваг від впровадження нового продукту 36
3.1. Шляхи подальшого розвитку інноваційної системи управління в рамках фінансово-промислової групи 36
3.2. Формування ФПГ та виконання інновації в стратегії управління на дії 39
Висновки 42
Додаток 44
Список використаної літератури 48

Cмотрите также:
Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 6 1.1. Конкуренція в бізнесі та базові конкурентні стратегії 6 1.2. Сутність стратегії диференціації 15 1.3. Особливості розробки конкурентної стратегії на основі диференціації продукту 22 РОЗДІЛ ІІ. Аналіз практичної реалізації стратегії диференціації продукту на базовому під-ві 30 2.1. Стратегічний аналіз конкурентного середовища підприємства 30 2.2. Формування стратегії диференціації на підприємстві 36 2.3. Реалізація стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 45 РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на базовому підприємстві (ВАТ) 52 3.1. Основні напрямки вдосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на підприємстві 52 3.2. Впровадження комунікативних прийомів диференціації бренду 60 3.3. Управління стратегією для втримання конкурентних переваг 66 ВИСНОВКИ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 83-89 Реферат Роздатковий матеріал Доклад Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування конкурентної стратегії підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації конкурентної стратегії диференціації підприємства ВАТ. Мета і завдання дипломної роботи. Мета дипломного дослідження полягає у науково-теоретичному обґрунтуванні, уточненні наукових положень та розробці методичних рекомендацій і практичних пропозицій щодо формування й реалізації стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту.

Стратегія досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту

План Вступ. 3 1. Загальна характеристика стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 4 2. Переваги й недоліки стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 8 Висновок. 12 Використана література. 13

Дослідження конкурентних переваг ВАТ „Назва” на ринку та розробка стратегій щодо їх посилення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6 1.1. Сутністна характеристика конкурентних переваг підприємства 6 1.2. Класифікація конкурентних переваг підприємства 18 1.3. Технологія формування конкурентних переваг малого підприємства 29 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 43 2.1. Дослідження параметрів ринку та тенденцій його розвитку 43 2.1.1. Аналіз ринку ювелірних виробів в Україні 43 2.1.2. Основні сучасні тенденції розвитку ринку ювелірних виробів в Україні 46 2.2. Аналіз діяльності ВАТ «Назва»: маркетинговий та економічний аспекти 49 2.2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ВАТ «Назва» 49 2.2.2. Дослідження товарної політики підприємства 53 2.2.3. Аналіз цінової політики підприємства 63 2.2.4. Дослідження системи збуту і просування підприємства 66 2.3. Моніторинг поточних можливостей ВАТ «Назва» методом графоаналітичної оцінки потенціалу 68 2.4. Оцінка конкурентоспроможності продукції ВАТ «Назва» 83 2.5. Кореляційно-регресійний аналіз ВАТ «Назва» 86 РОЗДІЛ IIІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ «Назва» 93 3.1. Характеристика можливих напрямків зміцнення конкурентної позиції ВАТ «Назва» на ринку ювелірних виробів м. Київа 93 3.2. Обгрунтування маркетингових заходів 98 3.2.1. Розширення асортименту заводу 98 3.2.2. Розробка рекламної кампанії 99 3.2.3. Розробка заходів щодо прийняття участі у виставках-ярмарках 101 3.3. Розрахунок економічної доцільності впровадження заходів 103 3.3.1. Економічна доцільність маркетингового заходу рекламної кампанії 103 3.3.2. Економічна доцільність проведення виставок 108 3.3.3. Економічна доцільність маркетингового заходу щодо оптимізації асортименту 110 3.3.3.1. Розрахунок прогнозованого обсягу продаж 110 3.3.3.2. Вплив заходу на основні показники діяльності підприємства 111 3.4. Вплив запропонованих заходів на діяльність підприємства 111 ВИСНОВКИ 113 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 118 ДОДАТКИ 127 Звітність

Управління конкурентними перевагами підприємства (на прикладі промислового підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Шляхи і засоби досягнення конкурентних переваг 5 1.2. Вибір номенклатури параметрів, що використовуються при оцінці конкурентних переваг 9 1.3. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 14 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС 18 2.1. Загальні відомості про ДП Чексіл-Імпекс 18 2.2. Основні техніко-економічні показники підприємства ДП “Чексіл-Імпекс 20 2.3. Оцінка конкурентних позицій 22 3. ЗАХОДИ ПО ПІДВИЩЕННЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДП “ЧЕКСІЛ-ІМПЕКС” 33 3.1. Маркетингові заходи по підвищенню конкурентоспроможності 33 3.2. Розробка продукції покращеної якості 36 3.3. Зміна цін на продукцію в інтересах споживачів 41 ВИСНОВКИ 43 Перелік використаної літератури 44

Формування конкурентних переваг підприємства.

Формування конкурентних переваг підприємства. 1 2. Загальна економічна характеристика ТОВ "..." 2 Здійснимо економічну характеристику ТОВ "...". 3 3. Ідентифікація та визначення напрямків формування конкурентних переваг ТОВ "..." 15 Таблиця 3.1 16 Визначення рівня конкурентних переваг ТОВ «... 16 Конкурент 16 Аудиторська фірма «...» 16 Якість 16 Параметри 16 Розмір ціни 17 ВИСНОВКИ 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 ДОДАТКИ 26

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

Стратегічні фактори конкурентних переваг

Зміст Вступ 3 1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4 2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6 2.1 Створення конкурентних переваг 6 2.2 Утримання переваг 10 Висновки 15 Використана література 16

Конкурентні переваги та шляхи зміцнення їх на промислових ринках

1.Природа конкурентних переваг 3 2.Типові шляхи зміцнення конкурентних переваг на певних галузях 8 3.Коротка характеристика підприємства 15 1.Повна назва підприємства та його місцезнаходження 15 2.Організаційно-правова форма та цілі діяльності 15 3.Структура власності 15 4.Коротка історія підприємства 16 5.Різновиди діяльності підприємства 16 6.Загальний перелік галузевих ринків 17 7.Продукти підприємства, їх характеристика 17 8.Рівень диференціації продукту та відмінності від товарів-замінників 18 9.Виробничий процес на підприємстві 18 10.Характеристика техніко-технологічної бази 18 11. Структура підприємства 19 12. Рівень корпоративної культури 20 13. Система узагальнюючих показників 20 14. Характеристика персоналу підприємства 21 15. Система фінансово-економічних показників діяльності підприємства 21 16. Рекомендації зміцнення конкурентних переваг 22 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Розробка інвестиційної політики торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Інвестиції як економічна категорія 5 1.2. Зміст та принципи розробки інвестиційної політики підприємства 12 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАГАЗИНУ ПП «Назва» 19 2.1. Загальна характеристика діяльності магазину 19 2.2. Характеристика інвестиційної діяльності магазину за останні роки 25 2.3. Оцінка ефективності інвестиційної діяльності 30 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПП «Назва» ЗА ДОПОМОГОЮ РОЗРОБКИ НОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ 37 3.1. Розробка інвестиційної політики магазину 37 3.2. Розрахунок економічної ефективності інвестиційного проекту 46 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 59

Визначення конкурентоспроможності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5 1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14 2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14 2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18 2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28 3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28 3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34 ВИСНОВКИ 38 Перелік використаної літератури 39