институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологія управлінського спілкування

Каталог пособий и учебных материалов | Психология управления | Контрольная | Страниц: 21 | Год: 2007 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Психологія управлінського спілкування

Вступ 3
1. Поняття управлінського спілкування 4
2. Види управлінського спілкування. 5
3. Управлінське спілкування як спосіб мотивації 11
4. Закони управлінського спілкування 15
5. Правила управлінського спілкування 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21

Cмотрите также:
Цілі, рівні, функції міжособистого спілкування

Вступ 2 1. Завдання міжособистісного спілкування. 3 2. Міжособистісні стосунки. 6 3. Психологія спілкування і міжособистісні стосунки. Міжособистісне спілкування. 8 4. Структура спілкування в міжособових відносинах. 11 5. Функції спілкування в міжособистісних стосунках. 13 6. Психологія міжособистісної дії. 17 Висновки 20 Список використаної літератури 22

Контрольная работа Психологія управління і конфліктологія

1. Поняття та умови управлінського спілкування 3 2. Бар’єри спілкування 8 3. Загальні правила поведінки з керівництвом, колегами та підлеглими 11 4. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків 14 5. Техніка та прийоми ведення ділових переговорів 16 Література 21

Психологія чуток та пліток

План Психологія чуток та пліток 3 1. Психологія спілкування людей 3 2. Культура спілкування 4 3. Морально-психологічні чинники спілкування. Категорія чуток й пліток 7 Список використаної літератури 11

Психологія ділового контакту

Вступ 3 1. Поняття спілкування та його види 4 2. Мета, цілі та завдання ділового спілкування 7 3. Зони та фази ділового спілкування 10 4. Форми і функції ділового спілкування 12 5. Стратегія і тактика ділового спілкування 13 6. Засоби спілкування 16 7. Соціальні типи, в діловому спілкуванні 19 Висновок 21 Список літератури 22

Технологія впливу на особистість в управлінському спілкуванні

ВСТУП 3 І. УПРАВЛІНСЬКЕ СПІЛКУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА 5 1.1. Особливості управлінського спілкування та його функції 5 1.2. Структура управлінського спілкування 8 ІІ. ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ КЕРІВНИКА В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ 17 2.1. Характеристика основних засобів управлінського впливу 17 2.2. Розпорядження керівника як форма управлінського впливу 23 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 Метою роботи є розкрити механізми впливу керівника на особистість підлеглого в процесі спілкування. Робота складається з двох частин. В першій частині розглядаються питання сутності управлінського спілкування, його функцій та структури. Розглядаються перцептивна, комунікативна та інтерактивна сторони спілкування та відзначається їх специфіка в управлінському виді спілкування (Б.Д.Паригін). В другій частині розглядаються методи впливу на особистість в спілкуванні: навіювання, зараження, наслідування та переконання. Акцент робиться саме на переконанні, тому що саме цей спосіб найчастіше та найефективніше застосовується в управлінні Надаються приклади ефективності використання таких методів (Г. Щокін, М. Мескон). Також розглядаються різні форми управлінського впливу такі як: наказ, розпорядження, вказівка, рекомендація та ін. (А.А.. Урбанович) Робиться акцент на необхідності дотримання етичних норм та правил при роботі з людьми. Також коротко висвітлюються методи прихованого стимулювання діяльності. (В.П.Шейнов)

уява і психологія

ЗМІСТ. Вступ. Розділ 1. Уява як предмет психологічного дслідження. 1.1. Визначення уяви. 1.2. Види уяви. 1.3. Функції уяви і її зв”язок з дійсністю. 1.4. Уява в структурі метоположення свідомості. 1.5. Уява з точки зору нетрадиційних підходів. Розділ 2. Психологія спілкування. 2.1. Суть спілкування як психологічної категорії. 2.2. Види, структура, засоби спілкування. 2.3. Функції спілкування. 2.3.1. Комунікативна сторона спілкування. 2.3.2. Інтерактивна сторона спілкування. 2.3.3. Перцептивна сторона спілкування. Розділ 3. Емпіричне дослідження. 3.1. Предмет, об”єкт дослідження, гіпотеза. 3.2. Опис методик. 3.3. Процедура проведення дослідження. 3.4. Обробка та аналіз результатів. Заключення. Література. Введение.

Психологія та етика ділового спілкування

1. Визначення поняття «етикет» 3 2. В чому полягає загальна культура спілкування 7 3. Самовдосконалення особистості як шлях до моральної та психічної культури спілкування 11 Список використаної літератури 15

Психологія ділового спілкування

План 1. Спілкування як взаємодія 2 2. Ділові переговори 12 Список використаної літератури 17

Спілкування як соціально-психологічна проблема. Спілкування комунікація взаємодія

ВСТУП 3 1. Загальна характеристика спілкування 5 1.1. Спілкування як соціально-психологічний феномен 5 1.2. Структура й функції спілкування 9 2. Психологічні особливості комунікації 11 2.1. Поняття про людську комунікацію 11 2.2. Функції комунікації 14 3. Психологія міжособистісної взаємодії 16 3.1. Загальна характеристика взаємодії 16 3.2. Взаємодія і спільна діяльність 19 ВИСНОВОК 23 Список використаних джерел 24

Психологія ділових взаємовідносин

Вступ 2 1. Визначення спілкування, його класифікація. 3 2. Особливості ділового спілкування. 7 Висновок 13 Список використаної літератури 15