институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз формування прибутку туристичного підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 15 | Год: 2007 | Размер: 39 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз формування прибутку туристичного підприємства

Аналіз формування прибутку туристичного підприємства. 3
Задача 5 12
Проаналізувати обсяг та склад роздрібного товарообороту. Порівнюючи фактичне виконання з планом, необхідно звернути особливу увагу на результати виконання плану як в цілому по роздрібному товарообороту, так і за його складом; необхідно прослідкувати за змінами роздрібного товарообороту та його складу в поточному році в порівнянні з минулим роком; відбити в аналізі зміни питомої ваги продукції власного виробництва; встановити ритмічність виконання річного плану товарообороту та його структури за кварталами. Дати оцінку отриманим результатам.
Література. 15
Cмотрите также:
Аналіз формування та розподілу прибутку підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГIЧНI ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИБУТКУ 6 1.1. Поняття прибутку як економiчної категорiї 6 1.2. Фактори, що впливають на прибуток пiдприємства 7 1.3. Значення прибутку для розвитку підприємства 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «Назва» 12 2.1. Аналіз прибутку від виробництва та реалізації продукції 12 2.2. Аналіз формування чистого прибутку підприємства та загальної суми прибутку 21 2.3. Оцінка прибутковості підприємства 29 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Виявлення резервів підвищення прибутковості підприємства 37 3.2. Розподіл прибутку підприємства 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Зміст Стор. ВСТУП 3 1.СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1 Поняття, види прибутку, джерела його формування 4 1.2 Механізм розподілу та використання прибутку 7 2. АНАЛІЗ ПРИБУТКУ, ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА 11 2.1 Аналіз рівня, динаміки та структури прибутку підприємства 11 2.2 Факторний аналіз прибутку підприємства 18 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 26 ВИСНОВКИ 29 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТКИ 34

Управління формуванням та використанням прибутку торговельного підприємства

План Вступ Розділ І Суть прибутку та джерела його формування 1.1. Прибуток - головна мета діяльності підприємства . 1.2. Вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на формування прибутку підприємства Розділ ІІ Дослідження формування та використання прибутку торговельного підприємства " Казка" 2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства " Казка" 2.2. Аналіз використання прибутку торговельного підприємства " Казка" 2.3. Фактори , що впливають на динаміку зміни прибутку підприємства Розділ ІІІ Напрямки формування та використання прибутку 3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період 3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період Висновки Додатки

Формування та розподіл прибутку на підприємстві (практична робота)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА – ОБ’ЄКТА ДОСЛІДЖЕННЯ 7 1.1. Загальна характеристика підприємства 7 1.2. Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 14 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА АТЗТ КШП «ЮНІСТЬ» 16 2.1. Аналіз прибутку від виробництва та реалізації продукції 16 2.2. Аналіз формування чистого прибутку підприємства 23 2.3. Аналіз загальної суми прибутку підприємства 26 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 32 3.1. Виявлення резервів підвищення прибутковості підприємства 32 3.2. Розподіл прибутку підприємства 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 47-61 звітність

Формування, розподіл і використання прибутку підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Економічна сутність прибутку підприємства 5 1.2.Порядок формування, розподілу та використання прибутку 8 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА „ДАНИЛАН” 15 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 15 2.2.Аналіз факторів, які впливають на формування прибутку 16 2.3.Аналіз формування, розподілу та використання прибутку підприємства ПП „Данилан” 21 РОЗДІЛ 3.ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ 28 3.1.Удосконалення стратегії планування прибутку 28 3.2.Напрямки використання прибутку підприємства 32 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 49

Оптимізація валового прибутку від реалізації послуг туристичного підприємства на прикладі готелю Україна

ВСТУП 4 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ 6 1.1. Прибуток як економічна категорія 6 1.2. Загальні принципи управління прибутком 10 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ГОТЕЛЮ „УКРАЇНА” 15 2.1. Загальний аналіз процесу формування прибутку готелю „Україна” 15 2.2. Аналіз розподілу прибутку готель 19 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення прибутку 24 3.2. Система управління витратами як фактор збільшення прибутку готелю 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ РОЗПОДІЛУ І ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Зміст Стор. ВСТУП 2 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ 6 1.1. Економічна сутність прибутку та фактори, які на нього впливають 6 1.2. Механізм розподілу прибутку та принципи, які його обумовлюють 13 1.3. Інформаційно - правове регулювання процесу формування та використання прибутку на підприємстві 19 2. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ РОЗПОДІЛУ І ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 24 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 24 2.2 Аналіз формування прибутку підприємства 28 2.3. Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності підприємства 35 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА 37 ВИСНОВКИ 43 ЛІТЕРАТУРА 45 ДОДАТКИ 49

Основи формування прибутку підприємства

Зміст Вступ 4 Розділ 1 Теоретичні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічна категорія 6 1.2 Формування прибутку підприємства 10 1.3 Розподіл і використання прибутку 24 1.4 Фактори, які впливають на розподіл і використання прибутку 29 Розділ 2 Аналітичне дослідження формування прибутку ВАТ «Буддеталь» 36 2.1 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства 36 2.2 Аналіз прибутку та витрат підприємства 39 2.3 Експрес аналіз фінансового стану підприємства 47 2.4 Загальна оцінка діяльності підприємства 65 Розділ 3 Шляхи підвищення прибутковості підприємства 77 3.1 Заходи щодо поліпшення фінансового стану підприємства 77 3.2 Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів 79 Висновки 92 Література 97 Додатки 100

Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Прибуток підприємства. Розподілення прибутку 5 1.1. Роль і місце прибутку в економіці підприємства 5 1.2. Економічна сутність прибутку, його функції, класифікація 12 1.3. Принципи розподілу прибутку 15 Розділ 2. Аналіз формування фінансових результатів торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20 2.1. Аналіз формування прибутку торговельного підприємства "Альфа-Плюс" 20 2.2. Аналіз використання прибутку підприємства 27 2.3.Фактори, які впливають на динаміку зміни прибутку ТП "Альфа-Плюс" 30 Розділ 3. Шляхи максимізації прибутку 34 3.1. Формування прибутку підприємства на наступний період 34 3.2. Основні напрямки використання прибутку підприємства на наступний період 39 Висновок 42 Список використаної літератури 44 Додатки 46

Розробка політики використання прибутку підприємства

Вступ 3 1. Методологічні основи формування прибутку підприємства 6 1.1 Прибуток як економічний показник 6 1.2 Класифікація прибутку торговельного підприємства 7 1.3 Розрахунок точки беззбитковості та мінімальної рентабельності 10 1.4 Управління прибутком торговельного підприємства 15 1.5 Визначення рівня рентабельності 17 1.6 Прибуток торговельного підприємства 20 2. Аналіз використання прибутку на торгівельному підприємстві ЗАТ «Едем» 23 2.1 Характеристика підприємства 23 2.2 Формування та розподіл прибутку підприємства 27 2.3 Аналіз рівнів, динаміки та структури прибутку підприємства 29 2.4 Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг) 30 2.5 Граничний аналіз та оптимізація прибутку, витрат та обсягу виробництва 35 3. Обгрунтування стратегії формування прибутку підприємства на наступний рік 41 3.1. Стратегія управління прибутком торговельного підприємства. 41 3.2. Обгрунтування обсягу формування прибутку торговельного підприємства на 2005 рік 45 Висновки 52 Список літератури 56 Додаток 1 58 Додаток 2 61 Предмет: економіка торговельного підприємства Випускна робота