институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Поняття морально-етичних цінностей, їх структура та розвиток

Каталог пособий и учебных материалов | Этика, эстетика | Контрольная | Страниц: 12 | Год: 2007 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Поняття морально-етичних цінностей, їх структура та розвиток

Вступ 4

1. Поняття загальної етики 5

2. Розвиток понять про морально-етичних цінності 6

Висновок 11

Перелік використаної літератури 12

Cмотрите также:
Поняття морально-етичних цінностей їх структура та розвиток

Вступ 3 1. Філософія морально-етичних категорій. 6 2. Морально-етичні цінності християн. 14 3. Моральні цінності та релігія. 18 Висновки 28 Список використаної літератури 29

Морально-психологічні особливості особистості юриста

План 1. Поняття про морально-психологічні особливості 3 2. Структура морально-психологічних особливостей особистості юриста 5 Література 10

Морально-психологічні особливості особистості юриста

План 1. Поняття про морально-психологічні особливості 3 2. Структура морально-психологічних особливостей особистості юриста 5 Література 10

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Умови морально-естетичного виховання старшокласників на основі різних предметів та підходів

Вступ. 2 Розділ І. Соціально-педагогічні умови морально-естетичного виховання старшокласників засобами мистецтва. 5 1.1. Історико-теоретичні аспекти проблеми морально-естетичного розвитку особистості. 5 1.2. Виховні можливості мистецтва у морально-естетичному розвитку старшокласників. 11 1.3. Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-естетичного виховання 25 Розділ 2. Практичне використання світової художньої культури як засобу морально-естетичного виховання молоді. 38 2.1.Аналіз сучасного стану морально-естетичного виховання старшокласників 38 2.2. Формування морально-естетичних якостей учнів на уроках англійської літератури в 10 класі. 46 Висновки. 61 Список використаної літератури. 64

Сучасна християнська етика. Пошук загальнолюдських цінностей

ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Основні поняття про християнську етику 4 2. Роль християнської етики в формуванні морально-духовної культури 6 3. Загальнолюдські цінності та форми їх буття 8 ВИСНОВОК 11 Список використаних джерел 12

ПОНЯТТЯ І ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ

ЗМІСТ ВСТУП ..................................................................................................3 1. ПОНЯТТЯ І ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ.............4 2. РЕГЛАМЕНТАЦІЯ ЕТИЧНИХ ВИМОГ ДО ПОВЕДІНКИ СУДДІВ В УКРАЇНІ.........................................................................................6 3. ЕТИЧНІ ВИМОГИ ДО ПОВЕДІНКИ СУДДІВ В УКРАЇНІ ..........................................................................................................11 4. МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ РЕГЛАМЕНТАЦІЇ ЕТИЧНИХ ВИМОГ ДО СУДДІВ......................................................................................13 5. ВРАХУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ В РЕГЛАМЕНТАЦІЇ ЕТИЧНИХ ВИМОГ ДО СУДДІВ В УКРАЇНІ...21 ВИСНОВКИ..........................................................................................23 НОРМАТИВНІ АКТИ ТА ЛІТЕРАТУРА ...................................25

Морально-психологічний клімат сім’ї та його вплив на формування особистості дитини

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ СІМ’Ї НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 7 1.1. Сім’я як об’єкт і суб’єкт в соціальній психології та педагогіці 7 1.2. Особливості сім’ї як об’єкта виховання дитини 14 1.3. Психолого-педагогічна культура сім’ї 21 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ СІМ’Ї НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 30 2.1. Методи дослідження сімейного укладу та морально-психологічного клімату в сім’ї 30 2.2. Технологія дослідження морально-психологічного клімату сім’ї на розвиток особистості дитини 39 2.3. Результати дослідження 43 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 53

Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи

План І. Етико-деонтологічні засади соціальної роботи 3 1.1. Характеристика основних загальнолюдських цінностей 3 1.2. Специфіка принципів та цінностей соціальної роботи 3 1.3. Основні положення Міжнародної декларації етичних принципів соціальних працівників. Загальні стандарти етичної поведінки соціального працівника 5 1.4. Професійні межі у соціальній роботі 10 ІІ. Адиктивна поведінка особистості як проблема соціальної роботи 11 2.1. Поняття та види адиктивної поведінки 11 2.2. Характеристика факторів, що приводять до залежності 11 2.3. Стадії наркотичної та алкогольної залежності 12 2.4. Форми соціальної роботи із наркозалежними й алкоголозалежними клієнтами 13 Література 18