институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Економаналіз діяльності туристичних підприємств

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика туризма | Контрольная | Страниц: 19 | Год: 2007 | Размер: 71 кб. | Стоимость: 60 грн. | Смотреть | Купить

Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. Система показників, яка характеризує господарську діяльність туристичного підприємства, їх класифікація в економічному аналізі 3
2. Аналіз формування прибутку туристичного підприємства 12
Задача 5 16
Проаналізувати обсяг та склад роздрібного товарообороту. Порівнюючи фактичне виконання з планом, необхідно звернути особливу увагу на результати виконання плану як в цілому по роздрібному товарообороту, так і за його складом; необхідно прослідкувати за змінами роздрібного товарообороту та його складу в поточному році в порівнянні з минулим роком; відбити в аналізі зміни питомої ваги продукції власного виробництва; встановити ритмічність виконання річного плану товарообороту та його структури за кварталами. Дати оцінку отриманим результатам…
Література 19

Cмотрите также:
Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. ЗМІСТ ТА ЗАДАЧІ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ 3 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ) 13 ЛІТЕРАТУРА 18

Економаналіз діяльності туристичних підприємств (приклади)

1. Аналіз витрат на обслуговування виробництва та управління 3 2. Методика визначення резервів зниження собівартості продукції (товарів, послуг) туристичних підприємств 6 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17

Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. ЗМІСТ ТА ЗАДАЧІ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ 3 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ (ПОСЛУГ) 10 Задача 2 Проаналізувати загальний фінансовий стан туристичного підприємства. Скласти таблицю порівняльного аналітичного балансу пасиву. Зробити висновки. ЛІТЕРАТУРА 19

Економаналіз діяльності тур підприємств

1. Зміст та задачі економічного аналізу діяльності туристичних підприємств в умовах формування ринкових відносин в Україні 3 2. Аналіз рентабельності продукції (послуг) 8 Література 12

Економ аналіз, фінанси підприємства

"Економаналіз діяльності туристичних підприємств" Варіант № 8 3 1. Організація, зміст та методика перспективного аналізу господарської діяльності туристичного підприємства. 3 2. Значення, задачі та джерела аналізу фінансового стану туристичного підприємства. 10 3. Задача. 16 Економаналіз діяльності туристичних підприємств. Провести аналіз обіговості засобів туристичного підприємства. Зробити висновки, (у ході аналізу використати дані підприємства на якому працює студент). Фінанси підприємства 17 Задача 2. 19 Визначити дивідендну віддачу акції. Дані для розрахунку: За акціями AT виплачується дивіденд 5 грн. на одну акцію, 30.06. акція продавалась на фондовій біржі за ціною - 195 грн.; а 2.07. - 190грн. Література. 21 Додатки 22-26

Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. Організація економічного аналізу на туристичному підприємстві та шляхи її удосконалення 3 2. Аналіз рентабельності підприємства 9 Література 13

Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. Аналіз використання виробничих потужностей підприємств туризму 3 2. Аналіз ефективності використання капіталу туристичного підприємства 10 Література 14

ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

ВСТУП 3-6 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕХАНІЗМУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 7-35 1.1. Сутність та характеристика механізму державного регулювання розвитку підприємств туризму в сучасних умовах господарювання 7-20 1.2. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичних підприємств 20-30 1.3. Особливості процесу управління діяльністю туристичних підприємств 30-35 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ 36-80 2.1. Діагностика діяльності туристичних підприємств України на сучасному етапі 36-54 2.2. Державне регулювання діяльності туристичних підприємств та вдосконалення механізму управління ними 54-70 2.3. Тенденції розвитку діяльності туристичних підприємств України в сучасних умовах 70-80 3. ПРОБЛЕМИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТА ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ 81-95 3.1. Проблемні аспекти державного регулювання та вдосконалення процесу управління діяльністю туристичних підприємств України на сучасному етапі 81-93 3.2. Напрямки інтеграції туристичних підприємств України в світовий ринок послуг 93-95 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 96-101 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 102-105 ДОДАТКИ

Економаналіз діяльності туристичних підприємств

1. Аналіз наявності та структури основних фондів 2 2. Аналіз кредиторської заборгованості туристичного підприємства 25 Література

Економаналіз діяльності туристичних підприємств 10

1. Аналіз якості виробленої продукції (послуг) 3 2. Аналіз структури активу балансу туристичного підприємства 9 Література 16